Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko parisuhteessa olevan ns varata omaksi tulevaksi kumppanikseen?

Vierailija
12.03.2017 |

Olen kiinnostunut työkaveristani joka on nainen ja mietin voisinko ns varata hänet jos hän eroaa. Koska haluaisin hänet tosissani parisuhteeseen minun kanssani. No miten tämä käytännössä toimii? Ajattelin että yrittäisin saada hänet pitämään minusta ensin (en oleta että harrastaisimme seksiä kun hänellä on toinen mies) ja kun hän eroaisi niin tavallaan "luonnollisesti lipsahtaisimme" parisuhteeseen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu minä varasin mieheni jo silloin kun hän oli vielä toisen kanssa aviossa. Olin ns. toinen nainen. Nykyään onnellinen ykkönen. Näköjään siis onnistuu.

Kukahan miehesi nyt on varannut :D

Vierailija
22/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, naisella ei ole nyt "toista miestä". Hänen miehensä on hänen yksi ja ainoa miehensä, jonka kanssa hän haluaa olla. Sinä taas olet yksi mies muiden joukossa. En voi sanoa että olisit edes kakkosvaihtoehto, ei nainen automaattisesti juuri sinua eronsa jälkeen ottaisi. 

Jos nainen eroaisi ja alkaisi suhteeseen kanssasi, olisit edelleen pelkkä kakkonen verrattuna naisen exään (tämän hetkinen mies). Onhan nainen nykyiselläänkin mieluummin miehensä kanssa kuin sinun. Kyllä naisen pitäisi löytää eronsa jälkeen ihan uusi mies, joka vie jalat alta.

Tämä nyt on ihan järjenvastainen kommentti. Kyllä minulla on monia miehiä ystävinä, jotka ovat komeampia, menestyneempiä, rikkaampia, hauskempia kuin oma mieheni mutta olen sitoutunut omaan mieheeni niin en ole häntä vaihtamassa vaikka tarjolla olisi parempaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa sairaalta.  Mene hoitoon.

Vierailija
24/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei tämä ole provo, niin AP kuulostaa orastavalta stalkkerilta. Kohta hän on jo sitä mieltä, että tuo työkaverinainen on jotenkin "velkaa" hänelle parisuhteen, koska AP on niin pitkään jaksanut odottaa naisen vapautumista edellisestä parisuhteestaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme