Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko parisuhteessa olevan ns varata omaksi tulevaksi kumppanikseen?

Vierailija
12.03.2017 |

Olen kiinnostunut työkaveristani joka on nainen ja mietin voisinko ns varata hänet jos hän eroaa. Koska haluaisin hänet tosissani parisuhteeseen minun kanssani. No miten tämä käytännössä toimii? Ajattelin että yrittäisin saada hänet pitämään minusta ensin (en oleta että harrastaisimme seksiä kun hänellä on toinen mies) ja kun hän eroaisi niin tavallaan "luonnollisesti lipsahtaisimme" parisuhteeseen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ensimmäistäkään tapausta, jossa nainen olisi eronsa jälkeen ryhtynyt parisuhteeseen jonkun vässykkäkaverinsa kanssa.

Vierailija
2/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, naisella ei ole nyt "toista miestä". Hänen miehensä on hänen yksi ja ainoa miehensä, jonka kanssa hän haluaa olla. Sinä taas olet yksi mies muiden joukossa. En voi sanoa että olisit edes kakkosvaihtoehto, ei nainen automaattisesti juuri sinua eronsa jälkeen ottaisi. 

Jos nainen eroaisi ja alkaisi suhteeseen kanssasi, olisit edelleen pelkkä kakkonen verrattuna naisen exään (tämän hetkinen mies). Onhan nainen nykyiselläänkin mieluummin miehensä kanssa kuin sinun. Kyllä naisen pitäisi löytää eronsa jälkeen ihan uusi mies, joka vie jalat alta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Mutta ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten olet pienessä päässäsi ajatellut toimia.

Vierailija
4/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Ei ihmisiä voi varata.

Vierailija
5/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja minkä ikäinen tämä nainen on?

Vierailija
6/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan minä tuo nainen?en huolisi sua vaikka vihjailenkin, tää on mulle vain ajanvietettä

Vierailija
7/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut työkaveristani joka on nainen ja mietin voisinko ns varata hänet jos hän eroaa. Koska haluaisin hänet tosissani parisuhteeseen minun kanssani. No miten tämä käytännössä toimii? Ajattelin että yrittäisin saada hänet pitämään minusta ensin (en oleta että harrastaisimme seksiä kun hänellä on toinen mies) ja kun hän eroaisi niin tavallaan "luonnollisesti lipsahtaisimme" parisuhteeseen.

Ei voi. Katsos kun sitä et päätä sitä kenen kanssa se työkaveri seuraavaksi seurustelee, vaan hän ihan itse.

Ajatuskin on hieman sairas..

Vierailija
8/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä vapaasta tahdosta, askartele odotellessasi jonotusnumero.

Vierailija
9/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän perusteella se työkaveri edes eroaisi? Etsi sinkku nainen, niitä riittää.

Vierailija
10/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vain ja ainoastaan pelottavalle.

Vierailija
11/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oikeesti aika sairaalta. On ihan ok paljastaa tunteensa varatulle ja mahdollisen torjunnan jälkeen poistua kuvioista, mutta ketään et todellakaan voi "varata" :D

Vierailija
12/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi se nainen nyt ylipäänsä olisi edes eroamassa??? Käsittämätön ajatus :D

Vierailija
13/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minä varasin mieheni jo silloin kun hän oli vielä toisen kanssa aviossa. Olin ns. toinen nainen. Nykyään onnellinen ykkönen. Näköjään siis onnistuu.

Vierailija
14/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kuule kyllä sun tarvii varmaan kysyä tältä työkaverilta, että onko hänellä tämmöinen varauspalvelu käytössään. Jos on oikeinkin pirtsakka naisihminen kyseessä, niin varauslistalla voi jo olla muitakin nimiä. Että ehkäpä olet vasta numero 8 :(  joten kyllä siinä saattaa aikaa kulua ja vettä virrata Vantaanjoessa.

Vierailija
15/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu minä varasin mieheni jo silloin kun hän oli vielä toisen kanssa aviossa. Olin ns. toinen nainen. Nykyään onnellinen ykkönen. Näköjään siis onnistuu.

Ja pian onneton eksä. Miehelläsi on jo uusi varausnumero meneillään.

Vierailija
16/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissasi uskot, että pettämisestä alkanut suhde ei myös loppuisi pettämiseen? Olet aikamoisen yksinkertainen. "Kultakimpaleesi" on jo todistanut käytännössä, ettei hänellä ole minkäänlaista selkärankaa siinä, mitä parisuhteeseen ja moraaliin tulee.

Vierailija
17/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit varata, kuten jo aiemmin ilmoitettiinkin niin tosiaan otat varausnumeron. Voi toki olla ettei jono liiku lainkaan mutta siinähän odottelet :'D

No mutta Ap, onko se nainen antanut vihjeitä että olisi kiinnostunut susta?

Vierailija
18/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipsahtaisit parisuhteeseen xD pakko olla provo

Vierailija
19/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata alkaa laastarimieheksi. Siinä ei käy hyvin.

Vierailija
20/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Kun ero tulee, kotiisi tulee kirjastosta ilmoitus ja voit hakea eronneen kirjaston varaushyllystä kirjastokortilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi