Abortti Helsingissä
Miten nopeasti koko prosessi etenee niinkuin kokonaisuudessaan? Soitosta terveyskeskukseen yms. Kiinnostaisi kuulla kokemuksia. Moralisointia ei tähän tarvita, sillä päätökseni olen tehnyt ja ajattelen sen olevan vain parhaaksi elämäntilanteeseeni.
Kommentit (7)
En tiedä, mikä tilanteesi on, mutta jos olet hankkiutunut raskaaksi omalla päätöksellä, niin todellakin moralisoin! Tuon on todella itsekästä toimintaa ja isot alapeukut !
Minulle tehtiin lääkkeellinen keskeytys teininä. Tarkkaan en muista mutta nopea toimitus oli, sain lähetteen nopeasti keskussairaalaan. Kävin siellä ottamassa ensimmäisen pillerin joka siis tappaa sikiön. Menin seuraavana päivänä samalle osastolle ja sain lääkkeet jotka poistavat sikiön. Kotiin sai lähteä heti kun vuoto alkoi ja kaikki meni kuten pitkin (vietin n. 8 tuntia osastolla). Parin viikon päästä muistaakesni jälkitarkastus että kaikki varmasti poistui kehostani.
Maksimissaan pari viikkoa niin koko prosessi on ohi, kaavintakin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tehtiin lääkkeellinen keskeytys teininä. Tarkkaan en muista mutta nopea toimitus oli, sain lähetteen nopeasti keskussairaalaan. Kävin siellä ottamassa ensimmäisen pillerin joka siis tappaa sikiön. Menin seuraavana päivänä samalle osastolle ja sain lääkkeet jotka poistavat sikiön. Kotiin sai lähteä heti kun vuoto alkoi ja kaikki meni kuten pitkin (vietin n. 8 tuntia osastolla). Parin viikon päästä muistaakesni jälkitarkastus että kaikki varmasti poistui kehostani.
Ok, kuulostaa nopealta. Toivotaan samaa :)
Vierailija kirjoitti:
Maksimissaan pari viikkoa niin koko prosessi on ohi, kaavintakin.
Selvä, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mikä tilanteesi on, mutta jos olet hankkiutunut raskaaksi omalla päätöksellä, niin todellakin moralisoin! Tuon on todella itsekästä toimintaa ja isot alapeukut !
Ehkäisy petti, jälkiehkäisy petti. Joten ei todellakaan tietoinen valinta. Mutta tottahan se on, että seksiin ryhtyessä pitää seuraukset osata tietää. Mielestäni kumminkin, olisi itsekästä huonossa taloustilanteessa ja suhteen ollessa vasta tuore tehdä lapsi sellaiseen ympäristöön. Kyllä lapsia tehdessä/suunniteltuna olla minun mielestäni siihen sopiva tilanne. Jos tilanne olisi toinen pitäisin lapsen ehdottomasti. Mutta on vastuutonta alkaa pyöräyttämään mukuloita tässä vaiheessa. On kumminkin kyseessä lapsen koko tulevaisuus ja elämä. Mieluummin hoidan asian näin tietäen tehden oikein lapsen kannalta.
Upitan