Vaimo petti minua baarituttavuuden kanssa ja kostoksi vein häneltä kodin, lapset, elintason
Vähän vaati työtä, rahaa ja tuttavuuksia, mutta aika helposti toi meni näin jälkikäteen arvioiden. Ja kaikki tehtiin pilkulleen lakien mukaan.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä provossa on ideana? Tavallaan ymmärrän että mies tekee petturiakalle noin, koska jos lapset olisi jääneet äidille, olisi mies maksanut muhkeat elarit. Toivottavasti teit sen rakkaudesta lapsiin ja koska uskot voivasi kasvattaa heidät paremmin kuin eksäsi. Itse en näe mitään vikaa siinä että lapset menevät isälle, ihan yhtä lailla ne hänen lapsiaan ovat vaikkei olekaan niitä synnyttänyt.
Niinhän siinä vois kuvitella mutta kun ero tuli vaimo vei lapset ja sanoi että ei tarvitse maksaa elareita, kun kuopus ei edes ole sun ja esikoinen oli täysi-ikäinen.
Juuri tällaiset saksisorkat, jotka menee kiinni ja auki kenen kanssa tahansa, on saanut sen että DNA-testi pitäisi aina olla pakollinen. Nythän vasta saatiin laki että isä voi vaatia edes tapaamisoikeuksiaan lapseensa, jos lapsi on syntynyt, kun äiti on ollut toisen miehen kanssa naimisissa.
Ihan kiva fantasia. Ja sitten sä heräsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille kriitikoille voin kertoa että lapset voivat hyvin. Heillä on uusi, kiva äiti.
Ja kun sitäkin epäiltiin, niin vaimoni ei tosiaan saanut penniäkään erossa. Lisäksi junailin hänelle potkut työpaikaltaan eikä hän enää ikinä tule työllistymään omalla alalleen. Elatusmaksut ovat ulosotossa ja tiedän ettei hänellä ei ole tuloja eikä varallisuutta.
Joku voi sanoa minua katkeraksi paskiaiseksi, mutta itse ajattelen tekemääni hyödyllisenä terapiana. Sen avulla olen kyennyt jättämään entisen täysin taakseni. En siis ole lainkaan katkera, päinvastoin. Ap
Jos exäsi on varaton eikä hänellä ole tuloja niin ulosotto ei peri velkoja vaan palauttaa ne takaisin velkojille (sinulle). Sinä voit tietenkin lähettää saatavasi takaisin ulosottoon, mutta niin kauan kun ex on varaton, et saa ulosoton kautta mitään. Mutta jatka toki hekumointia, olet aika hupaisa.
Ap puhui elatusmaksujen perinnästä. Ne menee ulosottoon suoraan ilman eri oikeuden päätöstä, koska viranomainen on ne vahvistanut.
Eli ap ei "lähetä" mitään ulosottoon itse.
Meni miten meni, mutta varattomalta ja tulottomalta ei voi periä mitään. Miten alunperinkään varaton ihminen on määrätty maksamaan elatusmaksua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä provossa on ideana? Tavallaan ymmärrän että mies tekee petturiakalle noin, koska jos lapset olisi jääneet äidille, olisi mies maksanut muhkeat elarit. Toivottavasti teit sen rakkaudesta lapsiin ja koska uskot voivasi kasvattaa heidät paremmin kuin eksäsi. Itse en näe mitään vikaa siinä että lapset menevät isälle, ihan yhtä lailla ne hänen lapsiaan ovat vaikkei olekaan niitä synnyttänyt.
"muhkeat elarit." :D joo about 150e /kk per lapsi. Luulet ettei sitä summaa mitenkään saa kulutettua lapsiin vaan jäävielä äidillekkin hemmotteluun näistä muhkeista elareista.
Onhan palstalla se nainen, joka kertoili pokkana, että miehen exä joka saa lapsilisät ja elarit (175€x2) maksaa niillä asuntolainansa, käy joka toinen viikko baarissa hummaamassa, maksaa lomamatkat ja vielä elättää ne kaksi lasta. Sanoisin, että siinä on exällä jo huikeaa rahankäyttöä jos tosiaan kaiken tuon maksaa sillä summalla :)
Vierailija kirjoitti:
Teille kriitikoille voin kertoa että lapset voivat hyvin. Heillä on uusi, kiva äiti.
Ja kun sitäkin epäiltiin, niin vaimoni ei tosiaan saanut penniäkään erossa. Lisäksi junailin hänelle potkut työpaikaltaan eikä hän enää ikinä tule työllistymään omalla alalleen. Elatusmaksut ovat ulosotossa ja tiedän ettei hänellä ei ole tuloja eikä varallisuutta.
Joku voi sanoa minua katkeraksi paskiaiseksi, mutta itse ajattelen tekemääni hyödyllisenä terapiana. Sen avulla olen kyennyt jättämään entisen täysin taakseni. En siis ole lainkaan katkera, päinvastoin. Ap
Tämä viesti paljasti provon. Tulottomalle ja varattomalle ei lätkäistä elatusmaksuja. Tuollaisessa tilanteessa elareista tulee 0€ päätös ja kela maksaa sulle elatustukea jota ei peritä etävanhemmalta. Sorry nyt vaan.
Eikä se vaimo tosiaan saanut pennejä. Ne ei ole ollut käytössä aika pitkään aikaan :) Hieno fantasia kyllä, mahdat sä vihata exää aika lailla. Paljonko se sulta erossa oikein nyhti?
Ap:hän kusi omiin muroihinsa, kun tuhosi eksän mahdollisuudet ansaita. Nyt ei tipu elareita vaan pelkät elatustuet kelasta.
Ja exälle potkut ja mahdollisuuden omalle alalle työllistyä voi viedä vain silloin, jos ex on toiminut ammatissaan niin tuomittavasti, että häneltä viedään oikeus harjoittaa ammattiaan.
Mutta pelkkää satua ja kostofantasiaahan tämä on, sillä ap ei avaa ollenkaan sitä, miten mainitsemansa asiat toteutti. Uusi vaimo ja samalla uusi upea äiti lapsille löytyi nappia painamalla.
Oikeastaan ainoa vaihtoehto olisi, että pariskunnalla oli avioehto ja ap:n exä on rappionarkomaani, joka terveysalalla työskennellessään on varastanut lääkkeitä kaapista ja ollut pöllyssä töissä ja lapsia hoitaessaan eli on uhka töissä ja omille lapsilleen.
Jos asia olisi oikeastiniin, ap olisi varmaan avautunut tästä ja pitänyt yhtä syrjähyppyä sivuseikkana.
Yhden panon takia moinen vaiva. No, ehkä kosto oli sinulle sen arvoista. Nytpä hän saa edes temmeltää vapaasti ilman pikkumaista kuspiämiestä. Sääli tosin lapsia, ei yksi tai satakaan panoa tee naisesta huonoa äitiä, mutta varmaan nyt yhiskänä huolehdit lasten saavan sinulta vanhemmuuden joka peittoa äitiyden...
Ei jaksa lukea ketjua läpi mutta aloittajalla saattaa yksinkertaisesti olla harhoja tuon ex:n "pettämisen" osalta. Taustalla siis sairaalloista mustasukkaisuutta, luonnehäiriö jne. Lasten vieminen äidiltään jne. (tai ainakin sen yrittäminen) kuuluu tähän sitten luonnollisena ketjuna. Voi lapsiparkoja :(
Oot paska... Tosi raukkamaista kostaa toiselle käyttäen lapsia pelinappulana. Et satuta tällä ainoastaan naista vaan myös lapsia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän siinä vois kuvitella mutta kun ero tuli vaimo vei lapset ja sanoi että ei tarvitse maksaa elareita, kun kuopus ei edes ole sun ja esikoinen oli täysi-ikäinen.
Juuri tällaiset saksisorkat, jotka menee kiinni ja auki kenen kanssa tahansa, on saanut sen että DNA-testi pitäisi aina olla pakollinen. Nythän vasta saatiin laki että isä voi vaatia edes tapaamisoikeuksiaan lapseensa, jos lapsi on syntynyt, kun äiti on ollut toisen miehen kanssa naimisissa.
Kannattaisiko itsekin miettiä onko ihan pakko sekstata naimisissa olevan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Oot paska... Tosi raukkamaista kostaa toiselle käyttäen lapsia pelinappulana. Et satuta tällä ainoastaan naista vaan myös lapsia..
Jospa AP onkin ottanut vain oppia naisilta? Naisethan tekevät juuri näin eikä toiset naiset silloin päivittele ja pahoittele koko asiaa, vaan tukevat heitä ja kertovat hänelle hänen toimineen juuri oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostit myös lapsillesi viemällä heiltä äidin? Anyways, parempi tuokin kuin perhesurma.
Parempi että vei, lapset kun kerran ottavat vaikutteita vanhemmiltaan kasvaessaan, niin parempi etteivät ota mallia huorahtelevasta äidistään.
Win Win tilanne.Olethan sinä samaa mieltä silloinkin, kun pettäjä on mies?
Ei ole sama eikä siksi milläänlailla vertailukelpoinen asia.
Miehen vieraissakäynti ei ole huoraamista, naisen sen sijaan kyllä.No katsos, siellähän pikkuinen miesasiamies selittee omaa pettämistään parhain päin. Kyseessä on ihan sama asia, se ei muuksi muutu vaikka miten yrität vängätä.
Naiset tarvitsevat aina tunteita kyetäkseen pettämään, miehille pettäminen on vain fyysinen toimenpide johon ei lässytyksiä tarvita.
Jo tämänkin vuoksi naisen pettäminen on aina huoraamista, miehen taas ei.
Sinähän olet sekaisin kuin käkikello. Asiahan on juuri päinvastoin. Huo*aamiseen ei juuri niitä tunteita tarvita. Eli miesten fyysinen "toimenpide" on juurikin sitä huo**amista ja sillä vastapuolellahan ei kanssa niitä tunteita ole(enintään inhon tunteita, vaikka miesraukat muuta luulee) Mutta jos sänkyyn mennään rakkaudesta, ei se koskaan ole huo*aamista. Huo**misessa ei käytetä tunteitä.
Sorry, ymmärsin aivan väärin. En tajunnut lainkaan että tämä "baarituttavuus" olikin tuolle perheenäidille hänen "elämänsä rakkaus".
Että sillälailla.
Että sillälailla. Itsehän suuvaahdossa selitit, miten nainen tarvitsee sänkyynmenoon AINA tunteen mukaan. Vain mies panee ilman tunteita. Ja mistä tiedät, vaikka se baarituttavuus olisikin naisen "elämän rakkaus"? Vai oletko ap joka täällä vastailee omaan trolliinsa ja haukkuu naisia suuressa (ja naurettavassa) naisvihassaan? Tämän ketjun ap:llä on todella suuri trauma ja viha naisia kohtaan. Ja se kirjoittaja joka täällä vähän väliä mainitsee "huo*ahtavan äidin" taitaa olla ap itse myös? Naurattaa nykyaikana tuo huo*ahtava äiti. Onko miehet sitten huor*htavia isiä kun hyppäävät vieraissa? Tiedän heitä montakin. Tytyypä ensikeralla kun heitä tapaan mainita heidän uudesta arvonimestään: huor*htava isukki :)
Kunnollinen äiti ei käy vieraissa,eikä harrasta kapakka iltoja,saatikka petä puolisoaan,mistä kukaan kommentoijista tietää,istuuko kyseinen äiti baarissa harvase ilta jne.ei sellanen ole todellakaan hyvä äiti,eikä sellaselle voi lapsia jättääkään.Kyllä se niin vaan on,turha vetää lapset välikappaleena korttia mukaan.
Jos oma isäni veisi minuta oikeuden tavata äitiäni, niin se olis heti entinen isä kun ikää tulee tarpeeksi. Vaikutat inhottavalta ihmiseltä. En ihmettele, että miksi vaimosi petti sinua. Miten se on voinut edes mennä kanssasi naimisiin.
Hei idioottivastaajat. Jos isä vie äidiltä kodin ja elintason niin onko oikein laittaa lapset elämään johonkin murjuun nollatuloilla syömään hätä-apu ruokia? Vai että pitää lapset itsellään omassa tutussa kodissa ja syö kunnon ruokaa + äidin osuuden harrastuksiin.
Hei sinä vähemmän älykäs vastaaja. Miksi isän pitää riistää lapsilta äiti? Kerskuilu asiasta anonyyminä internet palstalla kertoo jotain ihmisen älykkyydestä . Terve ja fiksu ihminen ei riistä lapselta toista vanhempaa, sillä lapsi tarvitsee kumpaakin vanhempaa elämässä. Jos et tuota ymmärrä niin aivojesi kehityksestä on luultavasti jäänyt uupumaan jotakin..
Ketjua lukematta toteaisin että tuskin se elintaso on ollut kovin korkealla ja rakkaus roihuavaa, kun vaimoasi ei ole kiinnostanut pätkääkään pitää niistä kiinni.
Lapsia tietysti tapaa vaikka kaiketi olet päätoiminen huoltaja ja hän viikonloppuäiti, koska sehän on ihan Suomen lain mukaista (etävanhemman oikeus tavata lapsiaan).
Onnea vain molemmille, sinulle yksinhuoltajaisyyteen ja eksällesi uuden onnen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti paljasti provon. Tulottomalle ja varattomalle ei lätkäistä elatusmaksuja. Tuollaisessa tilanteessa elareista tulee 0€ päätös ja kela maksaa sulle elatustukea jota ei peritä etävanhemmalta. Sorry nyt vaan.
Eikä se vaimo tosiaan saanut pennejä. Ne ei ole ollut käytössä aika pitkään aikaan :) Hieno fantasia kyllä, mahdat sä vihata exää aika lailla. Paljonko se sulta erossa oikein nyhti?
Aloitus paljastui provoksi jo otsikossa. Erossa lapset jää äidille, ellei voida todistaa että äiti olisi kelvoton kasvattamaan lapsia. Esim.jos on pahasti huume-riippuvainen ja laiminlyö lasten kasvatusta. Ei isä saa yksinhuoltajuutta noin vain, ja vain koska haluaa kostaa. Paska provo.
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas. Hanki apua. Psyko.
Sorry, ymmärsin aivan väärin. En tajunnut lainkaan että tämä "baarituttavuus" olikin tuolle perheenäidille hänen "elämänsä rakkaus".
Että sillälailla.