Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo petti minua baarituttavuuden kanssa ja kostoksi vein häneltä kodin, lapset, elintason

Vierailija
12.03.2017 |

Vähän vaati työtä, rahaa ja tuttavuuksia, mutta aika helposti toi meni näin jälkikäteen arvioiden. Ja kaikki tehtiin pilkulleen lakien mukaan.

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille kriitikoille voin kertoa että lapset voivat hyvin. Heillä on uusi, kiva äiti.

Ja kun sitäkin epäiltiin, niin vaimoni ei tosiaan saanut penniäkään erossa. Lisäksi junailin hänelle potkut työpaikaltaan eikä hän enää ikinä tule työllistymään omalla alalleen. Elatusmaksut ovat ulosotossa ja tiedän ettei hänellä ei ole tuloja eikä varallisuutta.

Joku voi sanoa minua katkeraksi paskiaiseksi, mutta itse ajattelen tekemääni hyödyllisenä terapiana. Sen avulla olen kyennyt jättämään entisen täysin taakseni. En siis ole lainkaan katkera, päinvastoin. Ap

Vierailija
82/121 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille kriitikoille voin kertoa että lapset voivat hyvin. Heillä on uusi, kiva äiti.

Ja kun sitäkin epäiltiin, niin vaimoni ei tosiaan saanut penniäkään erossa. Lisäksi junailin hänelle potkut työpaikaltaan eikä hän enää ikinä tule työllistymään omalla alalleen. Elatusmaksut ovat ulosotossa ja tiedän ettei hänellä ei ole tuloja eikä varallisuutta.

Joku voi sanoa minua katkeraksi paskiaiseksi, mutta itse ajattelen tekemääni hyödyllisenä terapiana. Sen avulla olen kyennyt jättämään entisen täysin taakseni. En siis ole lainkaan katkera, päinvastoin. Ap

Mitä kerroit lapsille, ja miten tulevaisuudessa vastaat sanoistasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko narsisti?

Vierailija
84/121 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö 😁😁😁 Ei edes lähentele uskottavaa stooria tämä fantasia...

Vierailija
85/121 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä, että veit lapset. Nyt jää ämmälle aikaa nussia kaikkia vastaantulevia munakkaita.

Vierailija
86/121 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lapsilla voi olla kuin 1 äiti eli biologisesti lapset synnyttänyt.Itse voit fantasioida ihan mitä haluat uuden "äidin" suhteen.Miten sinulla onkin nyt jo uusi "äiti" hankittuna.Oliko sinulla siis jo seuraava odottamassa ja vaimo petti juurikin sopivasti ??? Jos lasten äiti on ollut työelämässä (tuonut oman palkkansa) niin et ole voinut mitenkään saada osituksessa aivan kaikkea,

Selkeä trollihan tämä on !!! Inhottavalta vaan tuntuu ,että joku pilailee näin valtavan,monia koskettavan asian kanssa.Karmeinta on jos joku laittaisi tällaisen toteutukseen.Sairashan tuon ajatusketjun ihminen on eli onneksi ei ole totta ;toivottavasti.

Vierailija
87/121 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes eksä saa bilettää vapaasti nuorten uroiden kanssa! Ei tarvi huolehtia mukuloista, kodin siisteydestä tai ukosta. Luulit voittavas?

Joo , voi oikein luvan kanssa olla international luonne ja käytöksinen nykynainen, nauttia kaiken värisiä ja kokoisia mansikoita.

Blacked for good

Vierailija
88/121 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tarinahan on alusta asti keksittyä sontaa, mutta kommentoin silti ;)  Ensinnäkin lapsilla ei voi olla "uutta kivaa" äitiä, sillä heillä on vieläkin se aito ja alkuperäinen äiti. Sitä sinä et voisi heiltä oikeassa elämässä koskaan viedä, et ainakaan heidän sydämistään. Mutta väite, että et ole lainkaan katkera, ei mitenkään voi pitää paikkansa. Vain katkera ja todella paskapää äijä voisi vielä lapsilta heidän äitinsä vain sen takia, että tämä on käynyt vieraissa. Vaimosta voi kyllä siinä kohtaa erota, mutta kukaan normaali ihminen  ei vie lapsiltaan äitiä. Vain todella KATKERA paska tekee niin. Eli kyllä olet katkera. Vaikka sinä olisit jättänyt menneen taaksesi, lapsesi eivät ole. He vihaavat sinua aikuisina. Paitsi jos olet niin paska ja karkera, että mustamaalaat heidän äitinsä heille. Se todistaa vielä pahempaa katkeruutta. Mutta kuten sanottua. Keksi ensi kerralla  uskottavampi naisvihatrollialoitus. Tämä on vähän kussut koko ajan :D

Ps. Onko tämä ex-vaimo ollut kotona hoitamassa lapsia, vai miksi hänellä ei ole ollut mitään tuloja? Eikö hän ole opiskellut mihinkään ammattiin ja koskaan käynyt töissä, vai miksi hän on ollut niin varaton, ettei ole omistanut mitään? Harva nainen Suomessa on täysin tuloton ja miehen armoilla?  Ja se, että asunto on miehen maksama, merkitsee Suomessa yleensä sitä, että nainen on elättänyt ja ruokkinut perheen ja mies lyhentänyt lainaa ja näin ollen mies kuvittelee, että on maksanut talon ihan itse. Vaikka on syönyt ja elänyt vaimon rahoilla.  Tällöin voidaan sanoa, että mies on vaimon omaisuutta, koska on täysin vaimon rahoilla ruokittu.Vaikka ei noin paskaa ukkoa kyllä haluais pitemmän päälle pitääkään, vaikka sen omistaisikin ;)

Vierailija
89/121 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

102 jatkaa. Ai olihan nainen käynyt töissä, mutta mies oli järjestänyt potkut ja vielä varmistanut, ettei ikinä töitä saakaan :DDDDDDDDDDDD  ja vielä väittää, ettei ole katkera :DDDDD Voi veljet mitä saibaa.. Kuolen nauruun...... Mitä työtä se vaimo teki, kun ei onnistunut mitään maalista omaisuutta hommaamaan teidän avioliiton aikana? Ei tainut kovinkaan kummosessa työssä olla ja ainakaan palkkaa ei ole taidettu pahemmin maksaa, kun koko omaisuus on ollut sinun hankkimaa ?? Vai veitkö erossa vaimonkin ostaman omaisuuden? Ja vielä väität , ettet ole katkera. Katso peiliin trolli !

Vierailija
90/121 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on trolli, mutta kuitenkin vastaan näin. Nostan hattua ap:lle joka on alkanut lasten yksinhuoltajaksi. Harva mies siihen pystyy.  Mutta uskon, että lapset tulevat olemaan aikuistuttuaan  ap:lle todella katkeria, kun tämä on riistänyt heiltä äidin yhden baarituttavuudn takia. Itse en olisi halunnut äitiä kyseisen syyn takia menettää.  Äiti on lapsille rakas, vaikka ei lasten isää enää rakastanutkaan.  Aikuiset eroaa toisistaan, lapset ei vanhemmistaan.

Olen tuon edellisen kommentin kirjoittaja ja otan sanani siltä osin takaisin, että  nostaisin ap:lle hattua koska on alkanut yksinhuoltajaksi. nyt onkin käynyt selväksi, että Ap on jo ehtinyt hommata lapsille "uuden kivan" äidin. Eli olisihan se pitänyt arvata, ettei ap aio itse lapsiaan hoitaa, vaan hommaa siihen naisen niitä hoitamaan. kunnes tämäkin nainen löytää baarista uuden ja sama kuvio toistuu. lapsilla "äidit" vaihtuu tiheään tahtiin.  Ei jatkoon tämän kyhäelmän kanssa ap.

Vierailija
91/121 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajaisän olisi todella vaikea löytää uutta hyvää äitihahmoa lapsilleen. Kaikki tietää että tuollainen isä etsii ennen kaikkea hoitajaa lapsille ja kodille. Ei mikään houkutteleva diili. Mutta jatkakaa fantasiointia.

Vierailija
92/121 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostit myös lapsillesi viemällä heiltä äidin? Anyways, parempi tuokin kuin perhesurma.

Parempi että vei, lapset kun kerran ottavat vaikutteita vanhemmiltaan kasvaessaan, niin parempi etteivät ota mallia huorahtelevasta äidistään.

Win Win tilanne.

Olethan sinä samaa mieltä silloinkin, kun pettäjä on mies?

Ei ole sama eikä siksi milläänlailla vertailukelpoinen asia.

Miehen vieraissakäynti ei ole huoraamista, naisen sen sijaan kyllä.

No katsos, siellähän pikkuinen miesasiamies selittee omaa pettämistään parhain päin. Kyseessä on ihan sama asia, se ei muuksi muutu vaikka miten yrität vängätä.

Naiset tarvitsevat aina tunteita kyetäkseen pettämään, miehille pettäminen on vain fyysinen toimenpide johon ei lässytyksiä tarvita.

Jo tämänkin vuoksi naisen pettäminen on aina huoraamista, miehen taas ei.

Sinähän olet sekaisin kuin käkikello. Asiahan on juuri päinvastoin. Huo*aamiseen ei juuri niitä tunteita tarvita. Eli miesten fyysinen "toimenpide" on juurikin sitä huo**amista ja sillä vastapuolellahan ei kanssa niitä tunteita ole(enintään inhon tunteita, vaikka miesraukat muuta luulee) Mutta jos sänkyyn mennään rakkaudesta, ei se koskaan ole huo*aamista.  Huo**misessa ei käytetä tunteitä.

Vierailija
93/121 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos exäsi on varaton eikä hänellä ole tuloja niin ulosotto ei peri velkoja vaan palauttaa ne takaisin velkojille (sinulle). Sinä voit tietenkin lähettää saatavasi takaisin ulosottoon, mutta niin kauan kun ex on varaton, et saa ulosoton kautta mitään. Mutta jatka toki hekumointia, olet aika hupaisa.

Vierailija
94/121 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ex-vaimosi on siis täysin vapaa viettämään villiä baarielämää. On varmaan kiitollinen, että toteutit hänen toiveensa ja otit perhe-elämän vastuut itsellesi kuvitellen, että se olisi hyväkin kosto.

Nyt vaan reippaasti yh:n arkea elämään ja sovittamaan työajat päiväkotien aukioloaikoihin. Vapaan illan saat sitten joskus, jos exäsi armollisesti suostuu ottamaan lapset luokseen kylään. Ehkä jo kesän aikana.

Mä niin repesin tälle! Ähäkutti, juuri noin ap:lle diilissä kävi! Kiinnostaisi kuulla, mitä ap päivittää arjestaan joskus puolen vuoden päästä, oliko hyväkin ratkaisu? :)

Vierailija
95/121 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos lapsilla on vielä uusi äitipuoli, niin todella paska mäihä lapsille :( Nimittäin hän ei välitä lapsista niin kuin oma vanhempi välittää, vaan vie sinun omaisuutesi kun vanhenet. Lapsesi saavat almupaloja, ja vieras veri haalii lihat.

Vierailija
96/121 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä on aina miehen syy jos vaimo pettää ja jos mies pettää niin sekin on miehen syy? Arvatkaa kuinka tyhmiltä kulostatte.

Vierailija
97/121 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos exäsi on varaton eikä hänellä ole tuloja niin ulosotto ei peri velkoja vaan palauttaa ne takaisin velkojille (sinulle). Sinä voit tietenkin lähettää saatavasi takaisin ulosottoon, mutta niin kauan kun ex on varaton, et saa ulosoton kautta mitään. Mutta jatka toki hekumointia, olet aika hupaisa.

Lisään tähän vielä että ei varattoman tarvitse maksaa elatusmaksuja. Lähivanhempi voi hakea tässä tapauksessa elatustukea Kelasta.

Vierailija
98/121 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä on aina miehen syy jos vaimo pettää ja jos mies pettää niin sekin on miehen syy? Arvatkaa kuinka tyhmiltä kulostatte.

Vauvapalstan ja mammojen kaksinaismoralismia.

Nainen toimii oikein aina.

Vierailija
99/121 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap puhui elatusmaksujen perinnästä. Ne menee ulosottoon suoraan ilman eri oikeuden päätöstä, koska viranomainen on ne vahvistanut.

Eli ap ei "lähetä" mitään ulosottoon itse.

Vierailija
100/121 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään tähän vielä että ei varattoman tarvitse maksaa elatusmaksuja. Lähivanhempi voi hakea tässä tapauksessa elatustukea Kelasta.

Kyllä aina voidaan yrittää periä. Minä ainakin olen monta kertaa vinkannut mun miehestä, jos olen kuullut että se ois tyässä jossain. Mut ehkä äideiltä ei peritä samalla lailla sitä en tiiä.