Kumpi vartalotyyppi miehellä viehättää naisia enemmän?
a) sellainen rasvaton ja timmi vartalo, lihakset pienet, mutta hyvin erottuvat. 6-pack näkyy.
Vai
b) Isot, mutta huonosti näkyvät lihakset johtuen korkeasta rasvaprosentista. Paljon massaa. Iso maha, joskaan ei epäsopusuhtaisen iso johtuen suuresta rintakehän ympäryksestä ja leveistä hartioista.
?
Kommentit (34)
Mulla oli nuorempana A ja nyt vähän vanhempana B mutta ilman isoa mahaa. Ei näkynyt naisia silloin eikä näy nytkään, joten ei kai vartalotyypillä niin väliä ole
Naisista ryhmänä on vaikea sanoa, mutta b on aika paljon yleisempi Suomessa? Minulle a ehdottomasti, b-tyyppi veltostuu vain entisestään niin helposti ja tykkään muutenkin solakoista miehistä.
Mulle B kiitos. Kunhan ei ole läski vaan tosiaan sellainen iso.
Joskus parikymppisenä ja alle olisin sanonut A.
A... b:stä tulee mieleen kaljoitteleva sohvaperuna
Sellainen hoikka ja ryhdikäs urheilija viehättää eniten, mitään kovin näkyviä lihaksia ei kuitenkaan tarvitse olla. Hyvä ryhti komistaa miehen kuin miehen. Mutta siis mielummin hoikka kuin ylipainoinen. En halua litistyä miehen alle...
Vierailija kirjoitti:
A... b:stä tulee mieleen kaljoitteleva sohvaperuna
Missä ulottuvuudessa sohvalla löhöömällä ja kaljottelemalla saa isot lihakset?
Ei kumpikaan noista, mutta mikään ei ole oksettavampaa kuin se, että miehellä on leveä perse ja lantio.
V-kroppainen isimies, ei liian tiukka mutta ei läskikään.
Ei kumpikaan. En tykkää läskistä, etenkin iso maha ja miestissit on kauheat, mutta tosi alhainen rasvaprosentti ja supererottuvat lihaksetkaan ei ole kovin kivat.
Paras on sellainen sopivan jäntevä ja hoikahko vartalo, josta huomaa, että on tehty jotain muutakin kuin maattu sohvalla, mutta lihakset ei pullistele liikaa eikä se mahakaan näytä kilpikonnamaiselta panssarilta.
Paljonko rasvaprossan pitää olla miehellä, että sikspäkki näkyy selkeästi? Jotain 10 pintaan?
B ehdottomasti!! Rakastan sellaista jykevää, mutta ei-trimmattua olemusta. Olenkin ehkä poikkeus kun näen suomalaisissa miehissä paljon komeita :D
Olen itsekin urheilullinen, syön terveellisesti. Odotan samaa myös mieheltä.
Molemmat on ok, mieluummin jostain siitä välistä ja ei kovin erottuvat lihakset, ainakaan vatsalihakset. Vahvat käsivarret on kyllä kivat. Nyt kolmikymppisenä kallistun b:n suuntaan jos on pakko valita, nuorempana olisin varmasti sanonut a.
No tuo rasvaton a tietysti. "iskävartalo" kuulostaa sanana jo ihan kauhealta. varmaan joidenkin "äitivartalon" omaavien naisten ihanne.
Sanon että c, eli yhdistetään molemmat. Tulee aika herkkua kun melkein 30 BMI ja kympin rasvat😍
B on vähän niin kuin iskävartalo, ilman lihaksia.