Voiko vitutuksesta saada keskenmenon?
On nimittäin sellanen kyrpä otassa et oksat pois! Tuli samalla vatsakin niin kipeeks ettei kävellä pysty.. tai liikkua just muutekaa.. viikkoja päälle 6.
Kommentit (7)
Kannattaisiko hillitä raivoa eikä boostata sitä?
Meidän akka varmaan sai rv 31+3.
Kyrpä otsassa 24/7
Lapsi on kaikesta huolimatta ihan ok.
Ei ole ennen tällei maha kipeäksi tullu.
Mutta ei kyllä ole näin paljoo mikää ärsyttänykkään.. onneks alkaa mennä jo ohi. Säikäytti vaa
Ap
Ei voi. Itse olin koko ajan raivona ja välillä itkin hulluna koko alkuraskauden. Arvaa vaan pelkäsinkö keskenmenoa, koska olin vielä tullut raskaaksi vasta ivf-hoidolla, lapsi oli niin pitkään yritetty. Meillä oli todella rajut riidat miehen kanssa ainakin sinne 12. viikolle asti, itkin ja itkin vaan koko ajan.
Raskaus meni hyvin ja tyttö nyt 1v10kk :)
Sitä edellinen raskaus taas alkoi luomusti yllätyksenä, minulla ei ollut mitään stressiä enkä itkenyt kertaakaan. Ekaa ultrassa rv 6+2 todettiin keskenmeno.
Eli ei stressi vaikuta!
toivoisin , että aina saisi kun on tavannut tosi ilkeitä ja vittumaisia naisia ennen ja jälkeen synnytyksen.
Huh..kuulostipa tutulta.. on tullu kyllä ihan ihmeellisistä asioista vedettyy pulttia. Yksinkertasesti vaa vituttaa nii kovasti että käy itkemään ja ihan hirveä olo.. mutta hyvä jos ei tämmönen sitten vaikuta nii pahasti että kesken menisi.. ap
Ei sitä voi itse aiheuttaa. Kokeile kuitenkin rentoutua ja rauhoittua, stressi ei koskaan ole hyväksi.