Miten epäilyttävää on jos sinkkunaisella on kissa?
Kommentit (13)
Itseäni huolestuttaa enemmän isot koirat sinkkunaisella. Jotenkin tulee monesti sellainen fiilis, että sen Mustin on annettu nuolla jotain muutakin kuin naamaa.
M25
Olisi parasta ikinä saada tutustua naiseen, jolla on kissa. Voisin loisia naisen kissan seuraa, koska en voi ottaa omaa.
Kissattamuus on kovin ikävää.
Niin no, olen nuori, kaunis sinkkunainen, kissallinen. Vientiä on minulla paljon, jopa yksi sulhasehdokas. Niitä ei näytä kissat haittaavan.
Mä painan Tinderissä rastia aina naiselle, jolla on tekstin tai kuvien perusteella eläimiä. En pidä eläimistä. Välillä tuntuu, että kaikilla naisilla on joku eläin. Eläin on kuin lapsi, joka ei vartu ikinä aikuiseksi: aina riippuvainen emännästään. Aina torppaamassa matkasuunnitelmat tai muuten vähänkään spontaanit päähänpistot. Hanki eläin, luovu vapaudestasi.
Ei yhtään epäilyttävää. Kissat on ihania<3.
Epäilyttäviä on miehet jotka ei ymmärrä eläimille osoitettavaa hellyyttä. Ap lienee mies, joka naiseltaankin haluaa vain sitä seksiä, mutta läheisyys, samoin kuin lapset saatika eläimet ovat vieras asia.
Todella epäilyttävää.
t. Kahden kissan omistaja
No jos kissa on musta ja nainen sellainen käpsäkkä, jolla on luutakin nurkassa niin todella hiivatin epäilyttävää on! Ja pääsiäinen tulossa!!
Vierailija kirjoitti:
No jos kissa on musta ja nainen sellainen käpsäkkä, jolla on luutakin nurkassa niin todella hiivatin epäilyttävää on! Ja pääsiäinen tulossa!!
Päinvastoin. Noita osaa tempun jos toisenkin sängyssä.
3 kissaa on se raja. Koiralla 30 kg.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni huolestuttaa enemmän isot koirat sinkkunaisella. Jotenkin tulee monesti sellainen fiilis, että sen Mustin on annettu nuolla jotain muutakin kuin naamaa.
M25
Onko sulla jotain Mustia vastaan?
jos on yli 3 niin on hullu.1-2 on normaali. 3 rajatapaus