Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UusiPäivä Terhi onko raskaana?

Vierailija
11.03.2017 |

Ehiikö mennö Reinon kanssa naimisiin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen että kusettaa. Ei oo koskaan ollukaan paksuna.

Vierailija
2/18 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on raskaana. Ja todennäköisesti ennättää Reinon kans naimisiin, ennen kun totuus paljastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi haluaa vaan Reinon. Ilmeisesti tietää/aavistaa että Reino haluaa vaan Kristan.

Vierailija
4/18 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä juonenkäänne jos ne todella päätyy naimisiin. Siitä saakka kun Reino ekan kerran nähtiin voimalan juhlissa oon oottanut että ne oikeesti ois Kristan kans yhdessä, mutta taitaa olla turha toive.

Vierailija
5/18 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan edes oo raskaana koska: ei ottanut reinoa mukaan neuvolakäynnille ja joi siideriä kristan kanssa. Sitten kun krista ihmetteli alkoholin ottamista niin selitti jotain et maistaa vain vähän.

Vierailija
6/18 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole raskaana, ihan selvä hommahan tuo on. Krista varmaanalkaa epäillä ja saa asian selville juuri ennen häitä, mutta ei kerro Reinolle koska olettaa että Reino rakastaakin Terhiä. Niin läpinäkyvä juonikuvio taas kerran.

Vierailija
7/18 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Areenasta ja mun mielestä on.

Vierailija
8/18 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole. Aavisti varmaankin Sonjan ja Kristan tietävän jotain, kun he kyselivät neuvolasta yms ja sitten hankki kuvan siitä lapsesta.

Vierailija
9/18 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa salkkarimeininkiä ja reino jättäis terhin alttarille kun on saanut tietää totuuden

Vierailija
10/18 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimisessä jaksossa (ens keskiviikkona telkussa, nyt jo areenassa) Iiris huomaa vedätyksen.. Jeeee 😃

Vierailija
11/18 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä juonenkäänne jos ne todella päätyy naimisiin. Siitä saakka kun Reino ekan kerran nähtiin voimalan juhlissa oon oottanut että ne oikeesti ois Kristan kans yhdessä, mutta taitaa olla turha toive.

Todenäkösesti vielä monen mutkan päättä päätyvät kuitenkin yhteen. Olen aika varma.

Vierailija
12/18 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siitä jaksosta asti ku Reino tuli sarjaan, niin oottanu et millon Reino ja Krista päätyy yhteen. Aluksi oli ihan kiva et niitä ei heti kirjotettu yhteen ja siinä oli kaikkea säätöä että eivät heti saaneet toisiaan. Mut tää terhi-raskaus-joonas-reino-krista-häär säätö menee kyllä jo niin mauttomaksi et enään en varmaa edea osaisi olla tyytyväinen kristan ja reinon yhteenmenosta. Jos niin siis käy...

Vierailija
13/18 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevissa jaksoissa: "Reino huomaa sinisilmäisyytensä" ja "Terhi asettaa uhkavaatimuksen Reinolle"

Saa nähä mitä ihmekuvioita ne vielä keksii kirjottaa...

Vierailija
14/18 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuuko up kokonaan tänä keväänä? Jostain luin jotakin sellaista...

Vierailija
15/18 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon siitä jaksosta asti ku Reino tuli sarjaan, niin oottanu et millon Reino ja Krista päätyy yhteen. Aluksi oli ihan kiva et niitä ei heti kirjotettu yhteen ja siinä oli kaikkea säätöä että eivät heti saaneet toisiaan. Mut tää terhi-raskaus-joonas-reino-krista-häär säätö menee kyllä jo niin mauttomaksi et enään en varmaa edea osaisi olla tyytyväinen kristan ja reinon yhteenmenosta. Jos niin siis käy...

Tuntuu, että UP'ssa aina sama homma. Kaikilla pareilla. Eppu ja Iiris, ja kun viimein "pääsevät yhteen" niin Eppu lähtee... Iiriksen ja Tomin juttu ei oikein etene, kuten ei Sonjan ja Teronkaan. Tosin sen ymmärtää, koska Terolla on Marika ja muutenkin. Ja nyt taas Joonakselle ja Kristallekin tuli esteitä.

Vierailija
17/18 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todenäkösesti vielä monen mutkan päättä päätyvät kuitenkin yhteen. Olen aika varma.

Toivottavasti. Tosin siihen nyt saattaa mennä hetki jos toinenkin, Thelman igstoryn mukaan Joonaksen hahmokin on edelleen kuvauksissa mukana. 

Mutta ainakaan raskauttaan Terhi tuskin voi kovin pitkään enää huijata, varsinkin kun häävideo tulee julki ja joku aivan varmasti huomaa sen päivämäärän ultrakuvasta. 

Vierailija
18/18 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta päivää kuvataan ilmeisesti n. 2 kuukauden viiveellä. Onko jossain tietoa milloin alkaa kesätauko ja milloin sarja ylipäänsä loppuu kokonaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan