Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akka kävi hakemassa vääränmerkkistä olutta perketi! Passitin sen kauppaan hakemaan sitä oikean

Vierailija
11.03.2017 |

merkkistä olutta. Väitti että tuo mun merkkini on loppunut kaupasta. Soitin kauppaan ja sanoivat että kyllä täällä varaston puolella on vaikka kuinka paljon tuota kyseistä olutta. Akka saa juoda noi väärät kurajuomat itse.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla outo muija, sääliks käy sua. ;D

Vierailija
2/20 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, hae kuule juntti ihan ite olues. Mauton provo - ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä pahanmakuista olutta tullut vastaan, ja uskokaa vaan, olen juonut elämässäni melkoiset määrät.

T. Reiska 57 v

Vierailija
4/20 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Oppiipahan akka tavoille.

Vierailija
5/20 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He he...toivottavasti joit "uudet" kaljas, olin se myyjä joka tyhjensi pullos puoliksi ja kusas niihin... kusipäälle lisää kusta, hölskyykö...? buahhahhahhahah!

Vierailija
6/20 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thai vaimo?

Vierailija
7/20 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä pahanmakuista olutta tullut vastaan, ja uskokaa vaan, olen juonut elämässäni melkoiset määrät.

T. Reiska 57 v

Hahhah no helposti kyllä uskon sinua. XD

Vierailija
8/20 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

koff on pahinta mitä voi olla

sitten on karhu

paras on karjala ja lapin kulta

Vierailija
9/20 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on joukko asioita, joita naiset eivät hallitse, vaikka kuinka harjoittelisivat. Yksi niistä on oluen osto. Toinen on autolla ajo. Myös siivous ja vaatteiden pesu tuottavat monelle ongelmia. Jo on aikoihin eletty, kun mies saa tehdä perässä vaimon tyriessä jatkuvasti.

Vierailija
10/20 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetit akan siis takaisin lähikaupan Pedron luo. Ei kannata ihmetellä jos tuo toisellakin kerralla "vahingossa" väärän merkkistä :D

Vierailija
11/20 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on joukko asioita, joita naiset eivät hallitse, vaikka kuinka harjoittelisivat. Yksi niistä on oluen osto. Toinen on autolla ajo. Myös siivous ja vaatteiden pesu tuottavat monelle ongelmia. Jo on aikoihin eletty, kun mies saa tehdä perässä vaimon tyriessä jatkuvasti.

Kyllä, naisille pitäis järjestää joku kurssi näistä asioista niin oppivat olemaan tyrimättä jatkuvasti.

Vierailija
12/20 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

merkkistä olutta. Väitti että tuo mun merkkini on loppunut kaupasta. Soitin kauppaan ja sanoivat että kyllä täällä varaston puolella on vaikka kuinka paljon tuota kyseistä olutta. Akka saa juoda noi väärät kurajuomat itse.

Ja sitten heräsit tossunalta.

Vierailija
13/20 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppua puhut puppelipoika. Sulla ei ole akkaa kaljaa tai munaa noihin hommii... passita ittes paperipainoks pihtiputaalle ni opit olemaa.

Vierailija
14/20 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihaa taas kerran - opettele hölsyttään niitä genitaalejasi niin ettei täällä tarvitse provoilla. Mistä näitä oikein sikiää??? Yök

Vierailija
15/20 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko!

Vierailija
16/20 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on perketi? Sen väärän oluen merkkikö?

Vierailija
17/20 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nimesi Dami? ;D

Vierailija
18/20 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nimesi Dami? ;D

Häh? Mikä nimi tuollainen muka on? En ole kenenkään thai-vaimo, jos sitä meinaat.

Vierailija
19/20 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOn kans närkästynyt jos mulle on tuotu Olvi tai Pirkka olutta joista en pidä, mut oon juonu kyllä enkä passittanut hakijaa takaisin kauppaan.

Vierailija
20/20 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella tuttua. Minä haen akalle olutta ja kaupassa varmasti kuvitellaan että olen ihan juoppo.

En käytä alkoholia. Kannabis sopii minulle paremmin.

Akka on kyllä aika tarkka olutlaadusta. Kerran yllätin hänet ostamalla laadukasta pintahiivaolutta niin haukkui paskaksi :D Kerroin että maksoi 4 e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä