Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten lisäksi miehetkin syrjivät minua :-(

Lyhyt mies
11.03.2017 |

En ole saanut koskaan keneltäkään naiselta seksiä, koska te naiset luulette, että te saatte antaa sitä vain teidän mielestänne miehistä parhaimmille, jättää "huonommat" miehet ilman seksiä ja että minä kuulun muka jälkimmäiseen ryhmään siksi, että olen lyhytkasvuinen enkä kovin komea. Olen yrittänyt saada miehiltäkin seksiä, mutta hekin syrjivät minua. Useimmat eivät tietenkään halua seksiä ollenkaan miesten kanssa, mutta nekin miehet jotka haluavat seksiä muiden miesten kanssa eivät anna minulle ja syyksi sanotaan aina että olen liian lyhyt tai liian ruma. Mitä minä voin ulkonäölleni voin ja mikä tämä käsitys muka on, kun ajatellaan, että miehen pitää olla jotain 2 metriä pitkä saadakseen seksiä? Vaikka nainen tai toinen mies olisi itsekin lyhyt, niin hänkin sanoo että ei harrasta seksiä kuin pitkien miesten kanssa ja että minä olen liian lyhyt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyenä miehenä voin antaa ilmaisen vinkin: Hanki hyvä koulutus ja hyvä työpaikka, josta saa ok palkkaa. Sitten laitat rahaa säästöön ja käyt sopivin väliajoin kalliossa. Ei paljoa lyhyydet ja rumuudet paina, kun vilauttaa lompakkoa

Vierailija
2/3 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkä olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: