Hui kauheeta!! - Onneksi pääsin kotiin Pohjois-Karjalasta
Siellä ihmiset asuvat valtatien varressa ränsistyneissä hökkeleissään naapurissa autiotalo.
Kommentit (13)
luulin otsikon perusteella, että viittasit juttuun jossa kerrottiin kaikkien uusien hiv-tapauksien siellä olevan yli 70-vuotiaita venäjänmatkaajia.
Siinä vaiheessa, kun tienviitassa luki jerusalemi päätin palata pikapikaa kotia.
Harva sieltä ehjin nahoin selviää. Lucky You ap!
No terveppä mennoo! Mie tuas tykkeen assuu tiälä enkä lähtis ainakkaan hessaan:)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pääsit.
Sanos muuta! Se oli hiinä ja hiinä olisinko tässä sun kanssas kirjoittelemassa. ;)
Vierailija kirjoitti:
No terveppä mennoo! Mie tuas tykkeen assuu tiälä enkä lähtis ainakkaan hessaan:)
Kirjoittelee mies (kylpy)tynnyristä. :)
Vierailija kirjoitti:
Ikänä en mänis Salapausselän toiselle puolle. Ite asiassa raja kulkoo Mäntyharjulla: sen eteläpuolele ei toinna männä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pääsit.
Sanos muuta! Se oli hiinä ja hiinä olisinko tässä sun kanssas kirjoittelemassa. ;)
Mihin pelastauduit? Itse olen refugeena Turussa jo kahdettakymmenettäneljättä vuotta. Nimim. Kaiken kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikänä en mänis Salapausselän toiselle puolle. Ite asiassa raja kulkoo Mäntyharjulla: sen eteläpuolele ei toinna männä
Keski-Suomen voin jättää väliin, mutta kyllä mä pohjoiseen muuttaisin ihan mielelläni, en tosin Kainuuseen, mutta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pääsit.
Mihin pelastauduit? Itse olen refugeena Turussa jo kahdettakymmenettäneljättä vuotta. Nimim. Kaiken kokenut.
Anarkistina osannet murtaa muurit. ;) Kyselet kotisatamaani, jätetään seuraavaan kertaan. :)
Pohjois-Karjalassa melkein kaikki, mikä ei ole ihmisen tekemää, on upeaa. Melkein kaikki, mikä siellä on ihmisen tekemää, on ankeaa.