Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hui kauheeta!! - Onneksi pääsin kotiin Pohjois-Karjalasta

Vierailija
10.03.2017 |

Siellä ihmiset asuvat valtatien varressa ränsistyneissä hökkeleissään naapurissa autiotalo.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Karjalassa melkein kaikki, mikä ei ole ihmisen tekemää, on upeaa. Melkein kaikki, mikä siellä on ihmisen tekemää, on ankeaa.

Vierailija
2/13 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin otsikon perusteella, että viittasit juttuun jossa kerrottiin kaikkien uusien hiv-tapauksien siellä olevan yli 70-vuotiaita venäjänmatkaajia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähditkö Hennaa pakoon?

Vierailija
4/13 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun tienviitassa luki jerusalemi päätin palata pikapikaa kotia.

Vierailija
5/13 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pääsit.

Vierailija
6/13 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva sieltä ehjin nahoin selviää. Lucky You ap!

Vierailija
7/13 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No terveppä mennoo! Mie tuas tykkeen assuu tiälä enkä lähtis ainakkaan hessaan:)

Vierailija
8/13 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi pääsit.

Sanos muuta! Se oli hiinä ja hiinä olisinko tässä sun kanssas kirjoittelemassa. ;)

Vierailija
9/13 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No terveppä mennoo! Mie tuas tykkeen assuu tiälä enkä lähtis ainakkaan hessaan:)

Kirjoittelee mies (kylpy)tynnyristä. :)

Vierailija
10/13 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikänä en mänis Salapausselän toiselle puolle. Ite asiassa raja kulkoo Mäntyharjulla: sen eteläpuolele ei toinna männä

Vierailija
11/13 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi pääsit.

Sanos muuta! Se oli hiinä ja hiinä olisinko tässä sun kanssas kirjoittelemassa. ;)

Mihin pelastauduit? Itse olen refugeena Turussa jo kahdettakymmenettäneljättä vuotta. Nimim. Kaiken kokenut.

Vierailija
12/13 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikänä en mänis Salapausselän toiselle puolle. Ite asiassa raja kulkoo Mäntyharjulla: sen eteläpuolele ei toinna männä

Keski-Suomen voin jättää väliin, mutta kyllä mä pohjoiseen muuttaisin ihan mielelläni, en tosin Kainuuseen, mutta :)

Vierailija
13/13 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi pääsit.

Mihin pelastauduit? Itse olen refugeena Turussa jo kahdettakymmenettäneljättä vuotta. Nimim. Kaiken kokenut.

Anarkistina osannet murtaa muurit. ;) Kyselet kotisatamaani, jätetään seuraavaan kertaan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi