Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tuli pakit haetusta työpaikasta

Vierailija
10.03.2017 |

Lähes sadan hakijan joukosta olin toiseksi paras vaihtoehto... itkettää, v**tuttaa. 😢 Siitä lähtee taas perjantaifiilis nousuun. Jee.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ollut sitten tarkoitettu sinulle, tsemiä ja katse tulevaan!😊

Vierailija
2/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnhaku on todella rankkaa henkisesti. Tsemppiä.

Itsellä on työhaastattelu seuraavalla viikolla, olo jo että mokaan sen jotenkin. Täytyy koittaa saada itsevarmuutta ennen sitä, mutta tekee mieli sanoa vain, että ottakaa joku toinen hakija on varmasti kokeneempi, ammattitaitoisempi ja parempi kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin yritän ajatella... kiitos 😊 Rankkaa tää on, tosi tosi rankkaa 😢

Vierailija
4/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Tiedän, et se on rankkaa. Mutta älä luovuta. Jatka hakemista. Se on ainoa keino jonain päivänä saada se työpaikka.

Vierailija
5/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen hakenut kesätöitä. Tähän mennessä olen saanut viestit, että yhteen haki 600, toiseen reilu 900 ja erääseen koko konsernia koskevaan yli 7000 (!!) hakijaa.

Että eiköhän ne ole kesätyöt sitten sillä taputeltu.

Vierailija
6/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Itse sain eilen ja tänään tämän mieltäylentävän massapostitusviestin: Valitettavasti valintammme.... plää plää. Mutta olenkin jo keski-ikäinen eukko ja täysin luovuttanut. Sinä olet ilmeisesti nuori, joten älä anna periksi. Voimia sinulle.

Vierailija
7/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nuori, 42v... ☹️ Mitäköhän sitä tekee seuraavat 25v kun työllistyminen näyttää kovin kovin epätodennäköiseltä? 😢 -ap

Vierailija
8/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesit itekkiin jotta olit toiseksi paras,ja jos tarjolla oli vain yksi työtilaisuus,niin sehän menee ykköselle. Pakeja et saana kunet es ollu työssä. Paljoa et menettänä. Hyvää jatkoa,jaksele

Vierailija
9/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Älä menetä toivoa!! Minua lykästi lopulta ja sain töitä (siis ihan oikean työpaikan, ei mitään puhelinmyyntiä). Mutta usko oli koetuksella kun ei edes haastatteluun päässyt ja saattoi tulla 3 kertaa päivässä Kiitos mutta ei kiitos -viestiä sähköpostiin.

Me yli 4kymppiset ollaan kyllä aika heikoilla työmarkkinoilla:(

Vierailija
10/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sain minäkin tänään, haastattelivat vain kahta viimeisessä vaiheessa (hakijoita yht. 300) ja eivät ottaneet minua sillä en ollut tarpeeksi itsevarma ja röyhkeä! Itse miellän röyhkeyden negatiiviseksi ominaisuudeksi, joten enpä todella olisi työhön sopinutkaan.

Jos työttömänä haluaa kehittävää tekemistä, kannattaa tsekata coursera. Siellä voi opiskella ilmaiseksi oikeita yliopistokursseja.

Onnea jatkoon :)

Vierailija
11/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! Älä menetä toivoa!! Minua lykästi lopulta ja sain töitä (siis ihan oikean työpaikan, ei mitään puhelinmyyntiä). Mutta usko oli koetuksella kun ei edes haastatteluun päässyt ja saattoi tulla 3 kertaa päivässä Kiitos mutta ei kiitos -viestiä sähköpostiin.

Me yli 4kymppiset ollaan kyllä aika heikoilla työmarkkinoilla:(

Kiitos 😊 Ja hienoa että sait oikeita, kunnon töitä! Jotenkin tosi vaikea ymmärtävää se miksi ollaan niin huonossa asemassa työmarkkinoilla 😞... lapsia en ajatellut enää tehdä, on tuore jatkotutkinto ja kielitaitoa. Palkkatoiveeni on maltillinen, en pyydä liikaa ( ehkä toki liian vähänkään ) ammattitaitooni nähden. Haastatteluihin pääsen joo ja ainakin kahdesti olen saanut kuulla olleeni toiseksi paras hakija... miksi en saa töitä?! 🙁😢 -ap

Vierailija
12/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nuori, 42v... ☹️ Mitäköhän sitä tekee seuraavat 25v kun työllistyminen näyttää kovin kovin epätodennäköiseltä? 😢 -ap

Minkä alan ihminen olet? Oletko ladannut CV:si Monsteriin? IS uutisoi Ulpusta, joka osasi laittaa CV:n oikeat asiasanat. Kannattaa mainita pienetkin erikoisuudet.

Meidän työpaikasta on lähtenyt paremman työn perään jo kaksi ihmistä ja sopivaa haetaan nytkin.

Vierailija
13/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluttaudu lisää?

Minä olen nuori työtön jolla on vielä 40 vuotta peukaloita pyöriteltävänä mutta kyllä 25 vuodessakin muutaman tutkinnon ehtii tekemään.

Vierailija
14/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluttaudu lisää?

Minä olen nuori työtön jolla on vielä 40 vuotta peukaloita pyöriteltävänä mutta kyllä 25 vuodessakin muutaman tutkinnon ehtii tekemään.

En näe järkeä alanvaihdossa... tai en ainakaan tiedä mitä alaa voisin edes opiskella... hoitajaksi minusta ei ole. On AMK tutkinto ja YAMK-jatkotutkinto vielä päälle sekä 15v työkokemusta. Jos ei ne ole riittäviä meriittejä ( + suosittelijat ) niin en tiedä mikä on 😕 -ap

Vierailija
15/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä alan ihminen olet? Oletko ladannut CV:si Monsteriin? IS uutisoi Ulpusta, joka osasi laittaa CV:n oikeat asiasanat. Kannattaa mainita pienetkin erikoisuudet.

Meidän työpaikasta on lähtenyt paremman työn perään jo kaksi ihmistä ja sopivaa haetaan nytkin.

Ei ole CV monsterissa, kai. Aika moneen paikkaan sen olen laittanut ja olen linkedinissä myös. Pääsen suht hyvin haastatteluihin , n. 25% todennäköisyydellä...mutta töitä ei heru?! 🙁 Olen ihan normaalin näköinen ja kokoinen ja osaan mielestäni vastata haastattelussa fiksusti jne. En ymmärrä mistä mättää - iästä vissiin?! -ap

Vierailija
16/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin yritän ajatella... kiitos 😊 Rankkaa tää on, tosi tosi rankkaa 😢

Nou hätä, ehkä laittavat nimesi muistiin ja yhteydenotto tulee myöhemmin. Niin on käynyt monelle.Tsemppiä, älä luovuta!

Vierailija
17/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa töitä sen takia kun olen NIIN nuori. Milloin ihminen on vanha? Entä milloin tarpeeksi vanha tai liian vanha? Kertokaa.

N21

Vierailija
18/18 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoin töitä yli vuoden hakemisen jälkeen. Epätoivon hetkiä ja luovuttamisfiiliksiä oli muutamia matkan varrella. Tein yli 130 hakemusta tänä aikana. Pääsin kolmeen haastatteluun. En meinaa uskoa tätä todeksi itsekään, mutta halusin kertoa, että on se mahollist. Ja oon päälle viiskyt. Hakemukseni oli hyviä. Hakijoita on vaan niin h - -tisti.