Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet jos tulee äkkiä ahdistus?

Vierailija
09.03.2017 |

Jos joku tilanne laukauísee ahdistuksen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ulkona polttamassa tupakan.

Vierailija
2/6 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden paskalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan alkoo

Vierailija
4/6 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä oikein muu auta kuin yrittää keskittyä hengittämään oikein. Olen herkkä hyperventiloimaan

Vierailija
5/6 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pytyllä voi miettiä omaa surkeuttaan

Vierailija
6/6 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen paennut tilanteesta, mutta nykyään olen ruvennut miettimään enemmän seurauksia.

Lukiossa kävelin ulos luokasta välillä. Työharjoittelusta lähdin kokonaan pois enkä koskaan enää palannut. Siitä on nyt monta vuotta. Jos en olisi lähtenyt, elämäni saattaisi olla mennyt johonkin suuntaan, mutta nyt olen ollut monta vuotta työttömänä luuserina. Jotenkin pidän juuri tuota kyseistä "karkaamista" sellaisena, joka on eniten vaikuttanut elämäni suuntaan.

Lähdin yhdestä toisesta paikastakin lopullisesti pois kesken päivän, mutta se oli vain "välivaihe", joka ei olisi muutenkaan varmaan johtanut elämässä mihinkään, joten siitä ei seurannut mitään haittaa mielestäni.

Kuntouttavasta työtoiminnasta on tehnyt monesti mieli lähteä, olen jopa itkenyt siellä salaa, mutta jotenkin ajattelin että jos vain lähden, niin siitä seuraa enemmän hankaluuksia. Tai olen jäänyt siihen tilanteeseen vielä katsomaan miten käy, miettinyt kauemmin että lähtisinkö vai en, mutta tilanne onkin rauhoittunut itsestään ja olen saanut toimintakykyni takaisin.