Mies kävi päälle
En olisi koskaan uskonut omasta miehestäni.. Tulin töistä kotiin ja hän oli tietsikallaan pelaamassa kuulokkeet päässä eikä kuullut että tulin. Ajattelin tehdä pienen hauskan kepposen ja pelästyttää hänet. Hiippailin hänen taakseen ja huusin "PÖÖ" ja otin olkapäistä kiinni. Samantien sen jälkeen hän pomppasi pystyyn ja löi kyynerpäällä minua leukaan.. Menin ihan tolaltani.. Mies väittää että se oli refleksi eikä tarkoittanut lyödä minua, mutta en usko että refleksi saisi miehen lyömään rakastamaansa naista.. Olen aivan murtunut. Miten tästä eteenpäin? :(
N25
Kommentit (15)
Soita poliisit ja kerro heille kaikki. Toivottavasti teillä ei ole lapsia! :(
Miksi pitää säikytellä toista noin? Ja miten tämä lyönti tapahtui? Nosti kättään suojaksi kun sinä yhtäkkiä tartuit olkapäähän?
Jos ihan tarkkoja ollaan, niin sinä kävit miehen päälle.
Jätä se sika. Ja sit mieti miten säikyttelet ihmisiä.
Et ainakaan ymmärrä, mitä refleksi tarkoittaa. Se ei ole tahdonalaista toimintaa, se vain tapahtuu. Eri asia sitten on se, että oliko se refleksi, mutta voi hyvinkin olla jos tuolla tavalla säikytetään. Sait typerän idean ja se kolahti omaan nilkkaan.
Porvoostahan tämä oli, mutta kuitenkin.
Eihän se nyt tiennyt että se oli sinä! Säikähti ja refleksi.
Oma vikasi, kun säikytit. Ota opiksi ja käyttäydy kunnolla. Nyt pyydät mieheltäsi heti anteeksi!
Soita poliisit! Kolauta vaikka posken kulmaa kaapin reunaan lisätodisteeksi.
Sikamies kuuluu vankilaan.
Minä olen kerran lyönyt kaveria roskapöntöllä päähän kun hiippaili taakse ja säikäytti.
Oli refleksi.
Jumankekka, olis ny lyöny kunnolla. Miten se nössö kuvittelee, että olisi selvinnyt hyökkäyksestä tuolla?
Ihme nyhvääjä. Onks joku nörttinössöinsinööri???
Mä löin veljenvaimoa imurinputkella vastaavassa tilanteessa. Olin siis imuroimassa ja toinen teki yllätys kyläilyn. Onneks löin vaan kerran.
Tai oisit lyöny takasi!! Mukava pikku kisailu siihen, hampaat ja veri vaan lentää! Ahhahahaa!!!:D
Mun isä joskus pätki mun nähteni äiteltä hampaat suusta ja hiilihangolla kädet paskaksi. Sitä vasta oli kiva kattella pikku ihmisen. Samaa suosittelen kaikille!
Ihania pikku provoja!:)
Jos sulla on minkäänlaista itsetuntoa niin jätät naisten hakkaaja miehen samantien. Tuo ei ole hyväksyttävää oli sitten refleksi tai ei.
Buuuu