Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poskionteloissa lievä infektio, kuntoilemaan silti?

Vierailija
09.03.2017 |

Lähtisitkö kuntoilemaan, jumppaan, uimaan tms. jos poskionteloissa on lievää tulehdus- tms. oireilua? Lämpöä ei ole ollut, nuhaa vain aavistuksen verran, ei muita oireita.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehdus=lepo.

Vierailija
2/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu liikunnan vaativuudesta. Matala syke ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli olet saanut HPV-rokotteen, ei kannata. Tanskassa on yli 700 eliittitason urheilijaa sairastunut. Suomessakin useita. Ajallinen yhteys HPV-rokotteeseen, tulehduksiin ja urheiluun.

Vierailija
4/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lääkäri sanoi, ettei missään tapauksessa, voi tulla vaikka sydänlihastulehdus.

Vierailija
5/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaskuntoliikkeitä, voiko niitä tehdä mieluummin? Jos ei tule hengästystä eikä niin että hiki virtaisi. Esim. maltillista punttijumppaa kotona.

ap

Vierailija
6/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylätiehengityssairaus ei estä liikkumista. Vasta jos sattuu keuhkoihin, voi ja pitää pitää taukoa

Vierailija
7/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaskuntoliikkeitä, voiko niitä tehdä mieluummin? Jos ei tule hengästystä eikä niin että hiki virtaisi. Esim. maltillista punttijumppaa kotona.

ap

Ei, kyllä tulehduksessa levätään. Sulla on ilmeisesti riippuvuus, kun muutama päivä treenittä tuntuu noin vaikealta. Se on ongelma, kannattaa kiinnittää huomiota ennen kuin pakkomielle ryöstäytyy kokonaan hallinnasta.

Vierailija
8/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin :-) Olen hanakka keksimään tekosyitä ettei tarvitsisi liikkua. Lisäksi olen vähän väliä pikkuisen kipeä, epämääräisesti, eli jotain on, mutta kunnon oireita ei. Jos odotan "hyvää" päivää kuntoilla, niitä on kovin vähän. Aina multa jokin kremppa löytyy.

ap

Vierailija
9/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up