Voiko kasvissyöjä syödä nakkeja?
Tyttö tuo uuden poikaystävän meille syömään ja poika on kuulemma kasvissyöjä. Meille muille on jo pihvit hankittuna, mutta en keksi mitä kasvissyöjälle voi tarjota. Ainakin voi syödä perunoita ja kastiketta, kuten me muutkin, mutta käykö nakit niiden kanssa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soijanakit ok.
En tiedä mitä ne on. Atrian nakkeja löytyy paketti. Taidan tehdä niistä nakkikastikkeen. Saa luvan kelvata.
ap
No etpäs tee. Jos poika on ollut jo kauan kasvisruualla se voi sairastua sun nakeistas. Et voi olla niin tyhmä, ettet tiedä mikä on soijanakki ja mistä niitä saa. Aikuinen ihminen ja noin avuton.
LOL :D Kasvissyöjät ei sairastu jos ne syö lihaa. Ääliö.
Kukas se ääliö tässä nyt on? Pohdi hetki, ihan rauhassa. "lol"
Sinä joka väität että nakkien syönnistä sairastuu. LOOOOOL! XD
Ok. Valistaisin, mutta ei kiinnosta nyt keskustella lapsien kanssa. Käytä vaikka googlea.
Vierailija kirjoitti:
Soijanakkeja voi syödä. Jos et tiennyt, niin nakit on lihaperäisiä.
Mites nyt kun soijan viljelyn aiheuttamista tuhoista on ollut puhetta, niin kasvissyöjät ovat väittäneet lihan olevan soijaperäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites nyt kun soijan viljelyn aiheuttamista tuhoista on ollut puhetta, niin kasvissyöjät ovat väittäneet lihan olevan soijaperäistä.
Nyt meinas lentää soijakastikkeet näppikselle. Oisko linkkiä missä näin väitetään? Tarviin lisää hupia tylsään päivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soijanakit ok.
En tiedä mitä ne on. Atrian nakkeja löytyy paketti. Taidan tehdä niistä nakkikastikkeen. Saa luvan kelvata.
ap
No etpäs tee. Jos poika on ollut jo kauan kasvisruualla se voi sairastua sun nakeistas. Et voi olla niin tyhmä, ettet tiedä mikä on soijanakki ja mistä niitä saa. Aikuinen ihminen ja noin avuton.
LOL :D Kasvissyöjät ei sairastu jos ne syö lihaa. Ääliö.
Kukas se ääliö tässä nyt on? Pohdi hetki, ihan rauhassa. "lol"
Sinä joka väität että nakkien syönnistä sairastuu. LOOOOOL! XD
Ok. Valistaisin, mutta ei kiinnosta nyt keskustella lapsien kanssa. Käytä vaikka googlea.
LOL!!! KVG!!!! Hahaa. Mä repeen sun jutuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meinas lentää soijakastikkeet näppikselle. Oisko linkkiä missä näin väitetään? Tarviin lisää hupia tylsään päivään.
http://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/ruoassa-piilee-yllatys-tat…
Olen itse aikuinen poika sekä kasvissyöjä, ja voin kertoa että nakit ovat ihan OK, kunhan ne possut jotka nakinkuoriin on jauhettu ovat kasvaneet kasvisruokavaliolla. Sitä on mitä syö, eikö vain? Vegaanipossut ovat siis ihan kasvisperäisiä otuksia.
- Lakto-ovo-vegetaristi vuodesta 2008
Arto kirjoitti:
Olen itse aikuinen poika sekä kasvissyöjä, ja voin kertoa että nakit ovat ihan OK, kunhan ne possut jotka nakinkuoriin on jauhettu ovat kasvaneet kasvisruokavaliolla. Sitä on mitä syö, eikö vain? Vegaanipossut ovat siis ihan kasvisperäisiä otuksia.
- Lakto-ovo-vegetaristi vuodesta 2008
Aalfof Hitler on kaikkien aikojen tunnetuin kasvissyöjä. Jeesuskin vaikka oli jumala söi kalaa ja kartitsaa.
Ja kristin uskon oppi-isä Paavali lupasi syödä kaikkea lihaa, vaikka se olisi uhrsttu minkä epäjumalan kunniaksi. Sikaa ei paavalikaan toki syönyt, lupas kyllä
Kevyt broilerlenkki - tuoteselosteessa lukee: lihapitoisuus 0%.
Tosi on.
Tekis varmasti ap:n perheellekin ihan hyvää jättää edes kerran ne pihvit sinne kaappiin ja syödä jotain kasvispitoista. Tee vaikka intialainen kasviscurry, niin voitte syödä sitä kaikki.