Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskakohan makwan silpoo koiransa?

Vierailija
09.03.2017 |

Kovin monet vievät koiransa ulkomaille ja poistavat hännän ja korvat.
Peukut pystyssä että pitää luonnollisena.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja etenkin tuon tyyppisiltä koirilta viedään nämä ruumiinosat.

Vierailija
2/4 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei...

katselin tuota Makwanin leikin pitbulterrierikoirani kanssa -videota, enkä itse ole ikinä leikittänyt noin hyökkäyshärnäämällä koiriani (saksanpaimenkoiria).

En oikein pitänyt hyvänä, että koiralle opetetaan, että ihmisen käsi on lelu. Sitten kun se on iso ja sillä on kunnon leuat, se ei älyä, että nyt ei enää saisi leikkiä noin. Mua vähän hirvittää, että tuo ei johtaisi tilanteisiin, joissa koira hyökkää käteen. Serkkuni on sellaisen koiran,  jota on juuri noin leikitetty, joutunut viemään lopetettavaksi. Ja sen rotu oli Lhasa Apso. Sen ominaisuuksiin kuuluu vahtiminen ja suojelu. Se hyökkäili pöydän alta ja puri nilkkoihin ja kerran käteen täysin varoittamatta, kun lapsella vähän käsi heilui. Ja tämän "leikin" opetti serkkuni isä. Heillä oli myös kissoja, jotka hyökkäilivät käsiin juuri tuon "leikin" opettamina.

Minun kissat ei ole raapineet ketään eikä koirat ole hyökänneet käsiin tai jalkoihin tai mihinkään. Lelut on leikkimistä varten, ja toisten koirien kanssa voi hillua, mutta ihmisten kanssa ei ikinä noin kuin tuossa videossa.

Mutta tuo tyyppi ei tunnu järkipuhetta uskovan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että oman kokemuksen mukaan tässäkin asiassa on kulttuurieroja. Tapaamani lähi-idän ihmiset eivät ole vaikuttaneet kovin hyviltä koiranomistajilta, varmasti hyviäkin toki löytyy.

Vierailija
4/4 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makwan on suomalainen.

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että oman kokemuksen mukaan tässäkin asiassa on kulttuurieroja. Tapaamani lähi-idän ihmiset eivät ole vaikuttaneet kovin hyviltä koiranomistajilta, varmasti hyviäkin toki löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi