Tappaja susi Tammelassa vapaana!
Koirat, kissat ja lapset heti sisälle!
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/video-tuomas-kohtasi-hyytav…
Kommentit (42)
Siksipä pitäisikin saada poistaa koko lauma kerralla.
Tuolla logiikalla meillä on tappajakissakin pihalla kun sekin syö eläimiä, vaikkei ihmisille teekään mitään. Samainen lauma on käynyt myös meidän talon takana ja saa käydä jatkossakin, ei haittaa tai kiusaa mitenkään, vaikka ovat pyörineet täällä jo kauan. Osataan pitää koiristamme huolen ja ihmisille nuo eivät tee mitään. Mutta kun pitää vain saada vouhkata jostain ja hakea huomiota.
Pölijä, pitäähän susienkin syödä! Ja mitäs ne luonnossa muuta syö kuin metsästämiään toisia eläimiä. Se on se elämän kiertokulku ja luonnonlaki. Eipä noi elukat mihnään lähikaupassakaan voi asioida...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun nuo vielä tappaa.
No ihan varmasti, vegaanisusia tuskin vielä on olemassa. Voi sitä pupu parkaa! Tai peuranvasaa joka murhatyön kohteeksi joutuu. :(
Pölijä, pitäähän susienkin syödä! Ja mitäs ne luonnossa muuta syö kuin metsästämiään toisia eläimiä. Se on se elämän kiertokulku ja luonnonlaki. Eipä noi elukat mihnään lähikaupassakaan voi asioida...
Ulos maasta, nämä eläimet tuhoaa meidät!
Hahaha :D Susi joka ei ole tappaja on kuollut susi.
Älkää syöttäkö koiria ja kissoja susille, sisälle yöksi ne elukat, jos rakkaita ovat.
Tammelan vieressä on Renko. Siellä on jo vuosia elellyt susilauma. Jokin aika sitten laumasta tapettiin yksi, tai ehkä kaksi, olisko siitä aiheutunut jotain laumahäiriöö ja tämä lähtenyt haahuilemaan?
Olipas suorastaan hyytävä video! Pelotti koko ajan, että ne miehet ajaa vihastuksissaan jonkun lapsen päälle, kun tuolleen holtittomasti lähtivät sutta jahtaamaan kiroillen.
Ja kuitenkin tuokin susi paljastuu naapurin karanneeksi Ceskoslovensky vlcakiksi tai saarloos wolfhoundiksi. Tosin, sellaisen näkeminen karkuteilla on kyllä huolestuttavampaa kuin suden näkeminen asuinalueella.
Olen huomenna menossa mökilleni Tammelaan. Jos tulee susi vastaan niin syötän sille metwurstia.
Hahhahhahaaaa. :) mä annan uuden otsikon: " SUDET, VAROKAA VIHAISTA HAULIKKOIHMISTÄ, SE TODELLAKIN TAPPAA KOSKA SE ON PELKÄÄVÄ OMASTA HYVINVOINNISTAAN, VAIKKET MITÄÄN PAHAA TEKISI!"
Sarjassamme Tammelassa tapahtuu...
Ei tuo susi ole mitään sen paikallisen sekoämmän rinnalla, joka yritti polttaa lapsensa. Susi se onkin juu se vaarallinen eläin...
Niin no antaa vaan lisääntyä ja levitä rauhassa,niin saadaan se esimerkki tapaus kyllä vielä aikaiseksi. 2009 venäjällä Hukka vei lapsen pulkkamäessä muitten lasten katellessa vieressä. Että sellaista sitten odotellaan...ko? 09 tämän palstan kirjoittelijat ovat itse olleet pulkkamäki iässä vielä ihan täysiään. Olipa vielä lehdistökin innokas uutisoimaan sellaisista vielä siihen aikaan. Mites nyt??
Jossain Espanjassakin asuu yli 2000 sutta eikä siellä ihmiset panikoidu tähän tapaan kuin täällä
Ja jos nyt sattuu viemään jonkun susia palvovan suvakkivajakin lapsen niin ei hätiä, tuo nerouden ja älykkyyden ihmehän voi tehdä uusia.
Nou hätä.
No jopas jotakin. Espanja on suurempi kun suomi ja ei taida Espanjan susiuutiset paljon ketään kiinnostaa?? kyllä se pahojaan tekee sielläkin, ottakaa selvää ihmiset.
Sudelta näytti, mutta koiralta vaikutti. Tyypillinen suden häntä ja pitkä keho.
Susi on petoeläin ja se tappaa syödäkseen. Tottakai se on tappaja. Tappajia on metsät täynnä. Mitä sitten?
Suomen vaarallisimmat eläimet ja kuolemaan johtaneet hyökkäykset ja purmet 1998-2014:
Ampiainen 23
Koira 19
Nauta 12
Hevonen 8
Kissa 3
Karhu 1
Kyy 1
Mehiläinen 1
Pässi 1
Lisäksi 32 ihmistä kuoli hevosella ratsastaessa tai hevosen vetämässä ajoneuvossa, 97 hirvikolarissa ja 9 muissa kolareissa peuran, poron tai hevosen kanssa.
Ei hämmästytä yhtään. Tammela on pieni kylä, ja korpimetsää ympärillä riittää, ja järvenrantaa, Torronsuota ja muuta suota. Ja kyllä tuo on susi, riistanhoitoyhdistyksen petoyhdyshenkilökin on asian vahvistanut. Pantaakaan tuolla ei ole, ja karanneella koiralla luultavimmin olisi. Tuo ei ole husky ja alueen koirakanta on enemmänkin ajokoira-pystykorva-beagle-laatua peurojen, hirvien ja jänisten takia. Metsäkauriita on paljon, ja meidänkin pellolla niitä näkee usein ruokailemassa. Kyllä siellä sudelle ruokaa on....olisko niin, että tuo on ylivuotinen pentu ja saanut laumasta lähdöt ja etsii omaa reviiriä.
Näin itse suden Tammelassa noin 4 vuotta sitten, ylitti melko korvessa kulkevaa soratietä. Olin menossa siis juhannusongelle yhdelle lammelle Mustialaan päin ja ajelin melko hissuksiin parkkeerauspaikkaa hakien. Siinä se jolkotti tien yli. Kattelin että tuleeko muita ja pysäköin sitten.
Mä oon kai tyhmä, mutta otin kamat autosta ja painuin lammelle.
Itärajalla olen kasvanut enkä sielläkään mustikkareissuilla pelännyt, vaikkakin isällä oli aina hirvikivääri mukana. Että jos tulee karhu vastaan. Emokarhu on hurja mutsi. Ei ollut eikä ole mitenkään harvinaista nähdä noita. Kerran olin serkkulassa saunassa, kun setä soitti, että olkaa siellä vaan, naapurin pihalla on karhu ja poliisit tulossa. Maltto setä sen verran, ettei itse posauttanut...tuli sitten peruutus terassilta pukkarin puolella, ja sieltä seurattiin, kun karhu jatkoi matkaansa metsään. Oli vissiin pienikokoinen, emon kyljestä lähtökäskyt saanut aikaisempi pentu. Kun niillä on uudet imetettävät, vanhemmat saavat lähteä.