Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin olla töissä josta ei pidä mutta

no mutta näin
09.03.2017 |

saa ainakin laskut maksettua eikä tarvitse tukia? Teen siis työtä pelkän rahan takia, teen työni hyvin ja huolellisesti vaikka en siis kauhean mielelläni sitä työtä muuten tekisi.
En tiedä mitä muuta työtä tekisin, siis mikä mätsäisi itselleni täydellisesti. Tuskin kait sellaista työtä onkaan kenelläkään, ehkä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se väärin ole, ei ehkä pomolle kannata mainostaa kuitenkaan. Kannattaa kuitenki miettiä että mikä olisi mieluisampaa työtä ja tähdätä siihen.

Vierailija
2/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan jaksat tehdä töitä joista et pidä hyvin? Minä jaksoin neljä vuotta, kunnes lähdin opiskelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua ei kiusata ja muutenkin olet muutoin ok siellä niin ole siellä niin kauan kunnes saat uuden paikan.  Missään ei todellakaan ole taivaassa ja jostakin on leipänsä tienattava. 

Mutta jos sinua kiusataan ja olosi on koko ajan paha, niin kehoitan harkitsemaan jättäytymään pois töistä.  Kuulutko liittoon.  Liiton maksut juoksetvat niin kauan että ehkä ehdit saada töitä muualta sillä aikaa.  Mutta kukaan ei takaa että uusi työpaikka on parempi.  Mutta jos koet olosi joka päivä pahaksi ja työpaikka vaarantaa henkisen terveytesi, jää pois.

Saat kyllä aluksi liiton päivärahan karenssin (liekö 3 kk) niin että ennenkuin jäät pois kerää rahaa elämistä varten karenssin ajaksi.

Vierailija
4/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan jaksat tehdä töitä joista et pidä hyvin? Minä jaksoin neljä vuotta, kunnes lähdin opiskelemaan.

12 vuotta jo tullut tehtyä, opiskelemaan en viitsi lähteä koska ei ole motivaatiota siihen ja mitä edes opiskelisin. Olen kai vaan jämähtänyt paikoilleni ja pistänyt unelmat taka-alalle, turruttanut ne työllä.

Vierailija
5/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinua ei kiusata ja muutenkin olet muutoin ok siellä niin ole siellä niin kauan kunnes saat uuden paikan.  Missään ei todellakaan ole taivaassa ja jostakin on leipänsä tienattava. 

Mutta jos sinua kiusataan ja olosi on koko ajan paha, niin kehoitan harkitsemaan jättäytymään pois töistä.  Kuulutko liittoon.  Liiton maksut juoksetvat niin kauan että ehkä ehdit saada töitä muualta sillä aikaa.  Mutta kukaan ei takaa että uusi työpaikka on parempi.  Mutta jos koet olosi joka päivä pahaksi ja työpaikka vaarantaa henkisen terveytesi, jää pois.

Saat kyllä aluksi liiton päivärahan karenssin (liekö 3 kk) niin että ennenkuin jäät pois kerää rahaa elämistä varten karenssin ajaksi.

Olen ollut 25 vuotta liiton jäsen. Kyllä tää tästä, onhan niitä varmasti huonompiakin työpaikkoja.

Vierailija
6/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hyvä työpaikka.

Sellaisen 1-10 pistettä työpaikasta antaisin 4,5 pistettä kuultuani tämän juorun.

Vierailija
7/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku

Vierailija
8/9 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin itseni tänne.

Olen korkeakoulutettu mutta en ole saanut mieluista työtä, joten menin tekemään myyntihommia. Työ on tylsää, ei mitään haastetta, ei vastuuta, mutta palkka on loistava, työkaverit kivoja eikä kukaan huohota niskaan. Teen 80-% työaikaa, joten aikaa jää lapselle, harrastuksille ja itseni kehittämiselle. Etenkin tuo loistava palkka motivoi vuosikausien kitkuttamisen jälkeen. Mutta toisaalta tiedän, että oman alan työt liukenevat sitä kauemmaksi mitä pidempään olen tuolla. Haen edelleen töitä, mutta aika laiskasti...

Vierailija
9/9 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä tietenkään mitään moraalisesti väärää ole jos teet työsi hyvin.

Itse olen kouluttautunut alalle, johon en täysin sovellu, mutta joka oli viimeinen mahdollisuuteni päästä työelämään sen jälkeen kun aikaisempi yritykseni ei onnistunut. Kyllä tämä elinikäisen köyhyyden voittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä