Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette viimeksi ostaneet vauvalahjaksi tutullenne tai kaverillenne?

Vierailija
09.03.2017 |

Itse en keksi mitään kivaa. Onko joku body, pehmolelu jotkut tossut kiva lahja?

Ehdotuksia otetaan vastaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan mitä vaan. Vaate (vähintään 56 senttinen), pehmolelu jne. Miksei noi muka olisi kivoja lahjoja?

Vierailija
2/10 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että onko se liian "vähäpätöinen" tai pieni lahja, jos ostaa vaa jonkun bodyn tai tossut. Mulla ei oo hirveästi rahaa tuohon lahjaan, mutta joku kiva pieni muistaminen olisi kiva ostaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vauvalahja"

Eiköhän se riitä, että menet onnittelemaan ja jos jotain haluaa viedä niin kukka tai paketti kahvia. Kortti, jossa joku enemmän ajatusta vaatinut runo..

Oikeesti mulle tulis vaan vaivaantunut olo jostain lahjasta, sit ei voi ite enää ottaa normaaleja asioita normaalina vaan kaikkeen pitää ympätä jotain krääsää.

Vierailija
4/10 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ollut ihan juuri vastasyntynyt, joten vietiin iso kassillinen hedelmä- ja marjasoseita.

Vierailija
5/10 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmiset tuli katsomaan vauvaa niin saatiin yhdeltä body ja yhdeltä soiva pehmolelu. Kivoja lahjoja. :)

Vierailija
6/10 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin kaverimiehelle kahdet vauvantossut jotka neuloin itse. :) en tosiaan hänen avovaimoaan tunne.

Vierailija
7/10 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien yleensä marketista Ainu MAM -tuotteita vähän isommalle lapselle, eli siinä 6 kk:n jälkeen käyttöön tulevaa kamaa. Pikkuvauvaroinaa tulee yleensä paljon, etenkin jos on ensimmäinen lapsi, mutta sen jälkeen on vähän nihkeämpää. Vien siis yleensä taikamukin tai muun juomaharjoittelumukin ja/tai eväsrasian. On kiva, että kotona on jo jotain kokeiltavaa sitten kun alkaa esim. kiinteideän syöminen ja mukista juominen olla ajankohtaista. Siis tämmöisiä:

http://www.ainu.fi/tuote/ainu-mam-learn-drink-cup-190-ml

http://www.ainu.fi/tuote/ainu-mam-snack-box-rasia

http://www.ainu.fi/tuote/ainu-mam-trainer-220-ml

Kohtuuhintaisia, mutta ihan kivoja tuotteita. Jos haluat viedä äidille jotain omaa, niin ota kylkeen joku käsirasva. Sitä nimittäin kuluu vauvan pyllyä pestessä. Saat molemmat marketista ja mitä luultavimmin ovat ihan mieluisia ja käyttöön tulevia tarvikkeita. :)

Vierailija
8/10 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Hyviä ideoita tullut. Pitää sitten ostaa jotain pientä. Ap

Vierailija
9/10 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalahjaksi olen vienyt tietysti vauvan.

Vierailija
10/10 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nada

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi