Sara Forsbergin ystävät
Sara sanoo haastattelussa: "– Kiusaaminen ja eristettynä oleminen on opettanut yksin olemiseen ja siihen, että oli pakko pärjätä yksin. Se on vaikuttanut vielä tähän päivään asti siten, että minulla ei ole ystäviä, hän jatkaa. "
http://m.mtv.fi/viihde/ohjelmat/yokylassa-maria-veitola/uutiset/artikke…
Toisessa haastattelussa: "– Minulla on maailman parhaat ystävät! Kiitos, että järjestitte minulle niin näin hienot juhlat eilen! Olen niin kiitollinen, että nämä ihmiset ovat elämässäni. Ja kyllä, aion käyttää siunattu-tagia, Sara kiittelee."
http://m.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/kuva-sara-forsberg-kiitollise…
Yrittääkö se nyt olla cool erakko, vai mikähän vaihe tämä on? ; D
Kommentit (33)
Ehkä oli, muttei ole enää. No mitä tuota nyt miettimään. Juhlien aikana oli, nyt ei ole. So what.
Ehkä puhui sydänystävistä ja sitten taas esim.
työystävistä. Sanana ystävää voi käyttää myös monessa merkityksessä.
Forsberg kertoi tuolloin MTV.fille, että hänen ystäväpiirissään on tapahtunut muutoksia menestyksen myötä.
– Pääasiassa ystävät ovat olleet tosi kannustavia. Ne jotka ovat olleet oikeita ystäviä, niin he ovat olleet koko ajan vierellä. He ovat kannustaneet ja potkineet eteenpäin. Ei tällaisessa pyörityksessä jaksaisi ilman ystäviä.
– Sitten on niitä kavereita, joista osa vain ei enää puhu minulle. En tiedä miksi. Totta kai näitä on, ihmiset ovat ihmisiä, Sara totesi.
Vierailija kirjoitti:
Forsberg kertoi tuolloin MTV.fille, että hänen ystäväpiirissään on tapahtunut muutoksia menestyksen myötä.
– Pääasiassa ystävät ovat olleet tosi kannustavia. Ne jotka ovat olleet oikeita ystäviä, niin he ovat olleet koko ajan vierellä. He ovat kannustaneet ja potkineet eteenpäin. Ei tällaisessa pyörityksessä jaksaisi ilman ystäviä.
– Sitten on niitä kavereita, joista osa vain ei enää puhu minulle. En tiedä miksi. Totta kai näitä on, ihmiset ovat ihmisiä, Sara totesi.
"Kun minusta tull julkkis kaverit katkaisivat välit minuun. En tiedä miksi".
Kyllä Sara tietää ja niin tiedämme mekin. Siitä ei vaan uskalleta puhua vaan aina vain vihjaillaan.
En ole Forsbergin hommista tippaakaan kiinnostunut, mutta jos hän on kerran "wannabe-julkkis", niin miksi Hollywoodin A-luokan taiteilija-agentti sitten kehuu häntä maasta taivaisiin ?! Kyseinen ihminen on siis piinkova ammattilainen, jolla ei todellakaan ole aikaan kenelle tahansa. Ei hän esimerkiksi koskaan hoitaisi vaikka suomalaisen missin asioita, jos tämä olisi saanut päähänsä yrittää menestyä Amerikassa.
En pidä Sarasta, mutta hänellä on kyllä ihan oikeitakin näyttöjä ulkomailla. Hän on tehnyt useita biisejä Aasiassa huippusuosituille k-pop artisteille/bändeille, kuten Girls' Generation, Tiffany Hwang, Taemin, NCT... Jotenkin outoa, ettei hän mainosta sitä yhtään!
---------------------------- kirjoitti:
En ole Forsbergin hommista tippaakaan kiinnostunut, mutta jos hän on kerran "wannabe-julkkis", niin miksi Hollywoodin A-luokan taiteilija-agentti sitten kehuu häntä maasta taivaisiin ?! Kyseinen ihminen on siis piinkova ammattilainen, jolla ei todellakaan ole aikaan kenelle tahansa. Ei hän esimerkiksi koskaan hoitaisi vaikka suomalaisen missin asioita, jos tämä olisi saanut päähänsä yrittää menestyä Amerikassa.
Jep. Taisi mennä vaan sukset ristiin tuottajien kanssa. Suomalainen mentaliteetti sopinee aika huonosti yhteen Amerikan viihdemaailman kanssa. Renny Harlin taitaa olla ainoa Amerikassa "menestynyt" suomalainen viihdetaiteilija.
Kuka on tämä Hollywoodin A-luokan taiteilija-agentti, mitä hän on tarkalleen sanonut, ja miksei hän ole auttanut tätä taivaan kirkkainta tähteä luomaan uraa?
Forsberg tulee upporikkaasta perheestä ja suurin osa julkisuudesta on täysin ostettua. Aina unohtuu sanoa että "kaupan kassa" tulee vielä osittain perimään koko Halpa Hallin ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun minusta tull julkkis kaverit katkaisivat välit minuun. En tiedä miksi".
Kyllä Sara tietää ja niin tiedämme mekin. Siitä ei vaan uskalleta puhua vaan aina vain vihjaillaan.
No kerro sitten jos tiedät. Mulla ei ole hajuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tämä Hollywoodin A-luokan taiteilija-agentti, mitä hän on tarkalleen sanonut, ja miksei hän ole auttanut tätä taivaan kirkkainta tähteä luomaan uraa?
Miksi Saralla ei olisi ollut A-luokan agenttia, kun hänellä oli A-luokan tuottajakin? https://en.wikipedia.org/wiki/Rodney_Jerkins
"Songs and albums which Jerkins has produced have sold over 160 million records worldwide. Jerkins has also won four Grammy Awards. Among his most successful productions are "The Boy Is Mine" for Brandy and Monica, "You Rock My World" for Michael Jackson, "Holler" for the Spice Girls, "It's Not Right but It's Okay" for Whitney Houston, "Say My Name" for Destiny's Child, "If You Had My Love" for Jennifer Lopez, "Déjà Vu" for Beyoncé, "He Wasn't Man Enough" for Toni Braxton, "Telephone" for Lady Gaga and "Overprotected (The Darkchild Remix)" for Britney Spears."
Mitä siellä jenkeissä tapahtui? Yökylässä - jaksossa Maria vierailee Saran luona jenkeissä mutta nykyään Sara osallistuu Ö - luokan viihdeohjelmiin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä jenkeissä tapahtui? Yökylässä - jaksossa Maria vierailee Saran luona jenkeissä mutta nykyään Sara osallistuu Ö - luokan viihdeohjelmiin Suomessa.
Saran tuottaja lähti lätkimään levy-yhtiön palkkalistoilta. http://www.is.fi/viihde/art-2000001132935.html
Vierailija kirjoitti:
Ro Diamond
Leigh Brillstein
https://en.wikipedia.org/wiki/Hollywood_Hot_Sauce
Noiden em. ihmisten mielipide tulee esille Maria Veitolan ohjelmassa, kun hän vierailee Forsbergin luona Hollywoodissa. He siis kommentoivat Forsbergia Veitolalle.
Alkaa varmaan olla keinot vähissä. Paljon laittoi suku rahaa tyttöön, varmaan ajattelivat että kyllä ihmiset tykkää ja lähtee lentoon. Siihen kielivideoon ostettiin katsojia. Oikeilla suhteilla saatiin Ellen show'hun mutta kun hän ei vain ole pidettävä ihminen.
Vertaa vaikka Robiniin. Rahaa on sielläkin taustalla, mutta hänen luonne on hyvä, on sopivan nöyrä ja vaikuttaa hienolta nuorelta mieheltä. Sara taas vaikuttaa vähän yksimieliseltä ja röyhkeältä. Sellaiselta joka on todella etuoikeutettu mutta koittaa olla muuta.
Niin, englanninkielen sana "friends" kun taipuu niin moneen. Entä jos juhlat oli joku työyhteisön tai muun vastaavaan poppoon juttu? Jenkeissä ylipäätään frendikulttuuri on ihan erilainen kuin Suomessa, ja esimerkiksi itse puhun "night out with friends" vaikka olin juuri ulkona ihmisten kanssa jotka oon tavannut kaks kertaa.
Minusta on jotenkin etova tuo telttauskovais silikonitissi luomutyttö maalta paketti ja mitä muuta se vaan kuultaa niin paljon kaiken ajattelun puutetta ettei siinä mikään auta
No ehkä niitä ei aiemmin ollut, mutta sai niitä myöhemmin?