APUA PITÄÄKÖ LUOMESTA HUOLESTUA ??? ( KUVA)
Eli huomasin luomen jalassani. Se on aika pieni alle 1cm pitkä ja alle puoli senttiä leveä.
Näyttääkö tää huolestuttavalta? En osaa sanoa onko ennen ollut eli yhtäkkiä pisti silmään.
Kommentit (14)
Ei ole kipeä tai mitään. Yhtäkkiä vainpisti silmään.
- ap
Mitä mieltä olette kiiltävästä ja ajoittain kutisevasta luomesta? Olisiko syytä käydä näyttämässä lekurille?
Minulle on ilmestynyt sellainen. En tiedä onko luomi uusi vai oliko se ennen tavallinen ja ei-kutiava luomi.
voi luoja sä oot idiootti. mulla tuli PIKIMUSTA luomi pilluun j aolin huolesta sekaisin. selvisi sitten että ihan tahaton luomi, ei mikään syöpäkasvain. sä olisit varmaan pyörtynyt järkytyksestä jos sulle ois käyny samoin???? ihmisillä on naurettavat ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette kiiltävästä ja ajoittain kutisevasta luomesta? Olisiko syytä käydä näyttämässä lekurille?
Minulle on ilmestynyt sellainen. En tiedä onko luomi uusi vai oliko se ennen tavallinen ja ei-kutiava luomi.
Tuollaista on syytä käydä näyttämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista on syytä käydä näyttämässä.
Hui.
Se on kyllä aivan pieni, noin 3 milliä halkaisijaltaan. Eivätkö pahanlaatuiset luomet ole tyypillisesti isoja?
Vierailija kirjoitti:
voi luoja sä oot idiootti. mulla tuli PIKIMUSTA luomi pilluun j aolin huolesta sekaisin. selvisi sitten että ihan tahaton luomi, ei mikään syöpäkasvain. sä olisit varmaan pyörtynyt järkytyksestä jos sulle ois käyny samoin???? ihmisillä on naurettavat ongelmat.
Kuva?
Ei se ole se väri (edes pikimusta) eikä koko, vaan muutos, värinvaihdos, esim pureutuminen. Mut hyvähän se on aina käydä näyttämässä jos epäilyttää.
Mun silmään toi ap:n kuva näyttää kyl supernormaalilta.
Saattaa olla seurausta tupakoinnista ja varsinkin natsojen polttelusta. Miten on, kupliiko sun virtsa?
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla seurausta tupakoinnista ja varsinkin natsojen polttelusta. Miten on, kupliiko sun virtsa?
Onks tää joku provo? Ihan normaalin näköinen luomi :'D