Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei innostu ikinä mistään?

Vierailija
08.03.2017 |

Aina kaikki on vain "Hmh", "Aha" tai "Joo"

En ole ikinä missään nähnyt/kuullut miestä, joka innostuu jostain ja selittää ja kertoo ja innostus kiiltää silmissä. En nyt tarkoita mitään suu vaahdossa messuamista vaan aitoa kiinnostusta ja intoa saada toinenkin siihen mukaan.

Miehet, miksi olette niin harmaita?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja sanoisin että energiajuotavat ovat yksi iso tekijä sekä tupakanpoltto. Ne eivät innosta miehiä tekemään mitään.

Vierailija
22/36 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet on juroja, ilkeitä, mustavalkoisia ja tylsiä. Suosittelen espanjalaista. Olen saanut tarpeekseni Suomen äijäily-ja machokulttuurista jossa miehen elämän keskipiste on makkara, kalja ja tissit. N20

Espanjalaisella machomiehellä on sinun lisäksi vaimo, hyvin lihava tyttöystävä, laiha tyttöystävä, kaunis tyttöystävä ja noiden lisäksi vielä yksi tai kaksi homoseksuaalia ja muutama muukin nainen ja tämä saattaa julkisesti pahoipidelläkin naistaan, joten kyllä se aina kaljoittelun voittaa.

Unohdin melkein suomalaisten miesten rasismin. Minun tapaamani espanjalaiset miehet ovat arvostaneet ja kunnioittaneet naisia enemmän kuin yksikään suomalainen mies. Luulenpa että olet kehitellyt tämän kuvan espanjalaisista omassa sairaassa päässäsi. N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät hetkeksi hurahda asioihin kuten monet naiset. Miehillä kiinnostus on yleensä pidempiaikaista. Tuntuu, että moni nainen kiinnostuu asioista lähinnä siksi, että pääsee julistamaan tuttavilleen kiireistä ja tapahtumarikasta elämäänsä. No, eihän tuolla motiivilla into ja mielenkiinto tietenkään kauaa säily, joten hetken kuluttua hurahdetaan taas johonkin uuteen asiaan, oli se sitten zumbaaminen tai kasvisruokavalio.

Vierailija
24/36 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies innostuu tietyistä asioista niin paljon, että epäilen hänen olevan burgeri. Tämän olen myös miehelle sanonut. Lääkäri ei suostunut edes tutkimaan koska "oothan sä sosiaalinenkin kun tänneki tulit."...

No, mies saa innostua. Ihan kiva sitä on katsella vaikka aiheet ei juuri minua itseäni kiinnosta.

Vierailija
25/36 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet meistä on mutta kyllä löytyy niitä kiinnostujiakin.

Vähemmän kuin naisissa, se on totta.

Vierailija
26/36 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ajatus. Jos miehet eivät innostuisi esim.kirjoittamisesta, miksi melkein kaikki Nobel-kirjailijat ovat miehiä? Miksi miehet innostuvat harrastuksista niin paljon, että ovat valmiita riskeeraamaan henkensä sen takia vaikka vuorikiipeilyssä tai moottoripyörästunteissa?

Voit keksiä minkä asian tahansa ja varmasti joku mies on innostunut siitä enemmän kuin yksikään nainen. Toki on sellaisia aktiviteetteja ja harrastuksia, joista naiset innostuvat keskimäärin helpommin, mutta silti sielläkin on monesti joku mies, joka on innostunut vielä enemmän.

Vierailija
27/36 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meill' on aivan sama. =(

Ensimmäiset 10 vuotta hän jaksoi olla innostunut ja oli osallistuva. Sen jälkeen tämä on ollut alaspäin menemistä kuin lehmänhäntä. Itse taas innostun edelleen pienistäö asioista, ja vastauksen saa just tollasella yksi tavuisella tympeällä sanalla. Olen ajan mittaan huomannut, etten enää ole ehdotellut miehelle mitään yhteistä tekemistä tai mitään muutakaan. Jos ei kiinnosta, niin eihän sitä pakollakaan voi perässä raahata. sitten kun kysyy että mikä vaivaa, niin vikahan on sitten minussa. Joten olkoon, olen antanut periksi.

Joku päivä mä vaan otan ja lähden, teen kaikkea kivaa, mikä sattuu itseäni huvittamaan, enkä enää kellekkään pese pyykkiä, kokkaa, siivoa tai mitään muutakaan. En palvele kuin itseäni näissä asioissa. Varmaan toi ukkokin olis sitten tytyväinen kun tällanen turhia puhuva kotiorja vaan häviäis. Ainoa mitä se vois jäädä kaipaamaan, olis just noi palvelut... siivoominen, pyykkaus ja kokkaus.. mut eiköhän se pärjää

Vierailija
28/36 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin noin. Mieheni on krooninen sarjainnostuja ja sitä vasta on rasittavaa katsella. No, tuleepahan väkipakolla paljon uusia kokemuksia ja oppii uusia asioita kun milloin hankitaan venettä, harrasteautoa tai moottoripyörää, opetellaan laskettelemaan, perehdytään perhokalastuksen saloihin tai hankitaan öljymaalaustarvikkeet ja lähdetään maalauskurssille, suunnistetaan, marjastetaan, retkeillään, geokätköillään, joogataan, opetellaan uusia kieliä ja tehdään huonekaluja tai puuhataan lentolupakirjaa.

Haluaisinkin lähipiiriin ihmisiä jotka eivät innostu mistään :D

Vierailija
29/36 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet on juroja, ilkeitä, mustavalkoisia ja tylsiä. Suosittelen espanjalaista. Olen saanut tarpeekseni Suomen äijäily-ja machokulttuurista jossa miehen elämän keskipiste on makkara, kalja ja tissit. N20

Espanjalaisella machomiehellä on sinun lisäksi vaimo, hyvin lihava tyttöystävä, laiha tyttöystävä, kaunis tyttöystävä ja noiden lisäksi vielä yksi tai kaksi homoseksuaalia ja muutama muukin nainen ja tämä saattaa julkisesti pahoipidelläkin naistaan, joten kyllä se aina kaljoittelun voittaa.

Unohdin melkein suomalaisten miesten rasismin. Minun tapaamani espanjalaiset miehet ovat arvostaneet ja kunnioittaneet naisia enemmän kuin yksikään suomalainen mies. Luulenpa että olet kehitellyt tämän kuvan espanjalaisista omassa sairaassa päässäsi. N20

Kauanko olet asunut Espanjassa?

Vierailija
30/36 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heheh, hän on 20-vuotiaan elämänkokemuksella kyllästynyt suomalaisiin miehiin ja kulttuuriin :D Vai olisiko otanta jäänyt vähän pieneksi? On muutakin, kuin ne kotikylän pojat.

Vierailija
31/36 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle se ei ole sitten vieläkään selvää, miten mies pääsee naisen reisien väliin helposti.

Vierailija
32/36 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista asioista sinä olet heitä yrittänyt saada kiinnostumaan?

Vierailija
33/36 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla puhua niille muustakin kuin sisustuksesta.

Eli on naisen tehtävä hankkia miehen ulottuville innostavia asioita?

Ei, mutta jos AP puhuu asioista, joista nämä miehet eivät ole kiinnostuneet, niin kummassa on vika? 

Vierailija
34/36 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla puhua niille muustakin kuin sisustuksesta.

Eli on naisen tehtävä hankkia miehen ulottuville innostavia asioita?

Ei, mutta jos AP puhuu asioista, joista nämä miehet eivät ole kiinnostuneet, niin kummassa on vika? 

Tästä tulee mieleen oma mieheni. Se voi pälättää vaikka tunnin putkeen jonkun jääkiekkoilijan uran vaiheista ja ihmettelee, kun en silmät säihkyen jaksa kuunnella, vaan vastailen tyylin "ok" tai "aha, joo".

Vierailija
35/36 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostun naisesta kun se levittää kaksin käsin persettään

Vierailija
36/36 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sinun äitisi on kehitelllyt sinulle kuvasi suomalaisista miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän