Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut haikailevat exän perään?

Vierailija
08.03.2017 |

Miten jotkut ovat niin naiiveja, että kuvittelevat saavansa exän takaisin, vaikka tämä olisi jo uudessa suhteessa jonkun toisen kanssa? Serkkuni haaveilee vieläkin palaavansa yhteen exänsä kanssa, vaikka erosta on jo kolme vuotta ja tämä hänen exä asuu jo uuden puolison kanssa ja ovat saaneet jo lapsenkin. Tekisi mieli sanoa että katsoo He's just not that into you elokuvan...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on se tunne enemmänkin.

Itsellä erosta vasta vähän aikaa ja kyllä mä säännöllisesti mietin sitä, että saanko hänet sittenkin vielä takaisin. En itse halunnut erota.

Pyörittelen mielessäni myös sellaista, että pitäisikö tapahtua jotain, mikä tästä hetkestä ajatellen sinetöisi sen, ettemme olisi yhdessä. Mutta jos miettii, mitä kerroit ekana, niin voi olla, että silti se tunne ei poistuisi, että haluaa toisen takaisin, vaikkei siinä mitään järkeä ole.

Vierailija
2/3 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus se exäkin haikailee, kuten oma exäni. Tapasimme vusien jälkeen, ja sänkyyn päädyimme vaikka molemmat naimisissa toisaalla. Joskus ne tunteet vain eivät katoa. Olemme silti molemmat järkeviä ihmisiä, ja lapset ja perheet menevät sen oman tunteen edelle. Eli emme pidä yhteyttä, koska tiedämme molemmat mihin se johtaisi. Turhaa surua ja tuskaa kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kerroin tuossa joskus keskikaupungilla liikkuvalle partiolle häiriintyneestä naikkosesta että tämä jopa yrittää jättää miesasiakasta (joka ollut asiakkaana taka-aasialaisessa parturissa, nyt siis mies on laadukkaammassa).

Myös sen että naikkonen vosi rauhoittua mikäli löytäisi epätoivolleen jostain seuraa. kuitenkin häriintä jatkuu joten käytetään kovempia keinoja häirinnän lopettamiseen.