Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laihtua nopeasti 6kg?!

Vierailija
08.03.2017 |

Apuaa! Olen lihonnut 6kg puolessa vuodessa, kamala vatsa kasvanut ja naama paisunut ja monet housutkaan ei mahdu päälle enää :(
Ero ja muut ei niin mieluisat elämänmuutokset on vaikuttaneet ikävällä tavalla..

Huhtikuun puolessa välissä olisi tiedossa ulkomaanmatka ja haluaisin pudottaa painon takaisin siihen mitä se oli 6kk sitten..

Nyt kaipaisin vinkkejä miten sen teen?
Olen aina syönyt todella huonosti, yleensä kerran päivässä vähä leipää, tai jotain muuta helppoa ja nopeaa.. Ja kahvin kanssa keksiä tai suklaata.. Liikuntaa en pahemmin harrasta. Salille ei ole mahdollista mennä ja pelkkä lenkkeily ei innostaisi yhtään.

Kertokaa mitä helppoa ja nopeaa voisin syödä päivisin, kuinka usein, mitä liikuntaa voisin harrastaa kotona?

Auttakaa :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa syömästä. Se on nopeinta.

Vierailija
2/18 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä itsekkin harkitsin.. Mutta eipä liene kovin hyvä ja terveellinen tapa..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Easy Diet tms. pussikuuri. Terveellistä? Ei. Pystytkö pitämään painon poissa? Tuskin.

Mutta saatko nopeasti kuusi kiloa pois? Todennäköisesti.

Vierailija
4/18 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen ole vippaskonsteja. Jos haluat oikeasti laihtua, pitää sen eteen nähdä vähän vaivaa.

Vierailija
5/18 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cambridge ohjelma. Itselläni lähti kuukaudessa 10 kiloa. Eikä ole tullut takaisin.

Arvokas mutta tehokas.

Vierailija
6/18 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä että ei syö ei laihdu. Poppakonsti voi auttaa hetkellisesti, mutta sieltä ne kilot rapisevat takaisin. Onhan noita nutrilettejä, mutta en todellakaan niiden kanssa kikkailisi. Saat vain aineenvaihduntasi entistä enemmän sekaisin. Alat syödä säännöllisesti oikeaa ruokaa ja jätät lohtusyömiset pois. You tube on täynnä kaikenlaisia kehonpainolla tehtäviä treenejä siitä vaan valitsemaan. Juot paljon vettä myös päivittäin ja alistut sille, että hitaasti hyvä tulee.

Vierailija
7/18 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noro on paras

Vierailija
8/18 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi kiloa rasvaa on n. 45 000 kcal. Näiden neljän kuukauden aikana pitäisi vähentää n. 10 000 kcal / kk, eli öbaut 300 kcal / vrk. Ei luulisi olevan mitenkään mahdoton juttu.

Vierailija
9/18 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa toinen jalka irti.

Vierailija
10/18 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ulkomaanreissu ole jo käyty matkapainosta riippumatta. Jos automaatti näitä vanhoja nostelee niin saisivat parantaa nostoalgoritmiaan.

Vierailija
11/18 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen ole vippaskonsteja. Jos haluat oikeasti laihtua, pitää sen eteen nähdä vähän vaivaa.

Tämä on totta. Laihdutus on sellaista, että silloin ei juhlita. Mieli tekee herkkua ja vaikka mitä, mieli keksii tekosyitä ja vaikka minkälaisia temppuja saadakseen laihduttajan luovuttamaan, mutta jos haluaa laihtua niin silloin kylmästi pidättäydytään houkutuksista ja pysytään tavoitteessa, tehdään töitä sen eteen se määrä minkä se ikinä vaatikaan eikä lopeteta ennen kuin ollaan tavoitteessa. Eikä lopeteta siihenkään, vaan asetetaan uusi tavoite, esim. kilojen poissapito, ja tehdään sen eteen taas töitä sen mitä se vaatii. Tämä on yksinkertainen mutta toimiva, minkä tahansa menestyksen resepti. Helppoa? Ei. Helppoa tietä ei ole. Turha alapeukutella totuuksille.

Vierailija
12/18 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä ulkomaanreissu ole jo käyty matkapainosta riippumatta. Jos automaatti näitä vanhoja nostelee niin saisivat parantaa nostoalgoritmiaan.

Itse luulen, että matka tuli perutuksi.

Vierailija
13/18 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paasto on nopea. Eikä mitenkään epäterveellinen. Mutta 6 kiloa noin lyhyessä ajassa on kyllä toiveunta jollet ole reilusti ylipainoinen.

Vierailija
14/18 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sennee kirjoitti:

Garcinia Laihdutuslääke - http://tonzes.com/slimfi.htm Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää. 

Mene muualle spämmäämään p*skaasi

Vierailija
15/18 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehmet irrottaa pään.

Vierailija
16/18 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acai Berry Laihdutuslääke - https://acaiberry900.lv Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää. 

Vierailija
17/18 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilihydraatit nollaan - lähtee viikossa 6 kg (nestettä).

Vierailija
18/18 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaavahan on todella yksinkertainen laihtumiseen, mutta hauskaa on miten "helppoa" se sitten on käytännössä. :D Siinä kohtaa moni kompastuu ja itsekin olen monta kertaa mennyt samaan.. mutta tässä siis kiteytettynä nopean laihtumisen kaava: https://sportt.fi/miten-laihtua-nopeasti/. Tuolla olen mennyt nyt pidemmän aikaa ja aluksi lähti 10 kg + 10 cm vyötäröltä ekana kuukautena. Simppeliä, kun jaksaa noudattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän