Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerryin miehen sanoista! Kommentteja?

Vierailija
08.03.2017 |

Keskusteltiin miehen Jumalasta. Sanoin että kyllä se Jumala varmaan kuulee kaikkien rukoukset ja vastaa omalla ajallaan ja ihmisen on jollain lailla ymmärrettävä milloin vastaus on saatu. Mies vastasi "Kyllä se ennempään vastaa kolmelle miljoonalle muulle kun sulle". Täh? Hän pitää minua siis niin huonona että itse luojakin vähättelee pyyntöjäni. Samalla tajusin, että nyt on ainakin mun rukouksiini vastattu, olen saanut kylliksi rohkeutta jättää tämän ylimielisen, röyhkeän henkistä ja fyysistä väkivaltaa käyttävän narsistin (kulunut sana mutta täysin totta). Mies ei edes tajunnut omaa typeryyttään..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa 'ennempään'?

Vierailija
22/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin Jumalaan miehesi uskoo?

Ihan tähän meidän tavalliseen Jumalaan ja muuhunkin yliluonnolliseenkin.

Voisiko ap kertoa, mikä on tavallinen jumala?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en ole hörhö, en tuputa mitään kenellekkään yhtään mitää ja ei tosiaan kiinnostaisikaan. Ja mitäpä sitä suotta puhelemaankaan jos taso on tätä mitä on. Kiitos vain kaikille jotka yrititte saada selvää, taitaa olla sekin liian vaikeaa..

ap

Vierailija
24/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/26 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, en ole hörhö, en tuputa mitään kenellekkään yhtään mitää ja ei tosiaan kiinnostaisikaan. Ja mitäpä sitä suotta puhelemaankaan jos taso on tätä mitä on. Kiitos vain kaikille jotka yrititte saada selvää, taitaa olla sekin liian vaikeaa..

ap

Kannattaisiko oikolukea se oma viesti ennen lähettämistä, jos haluaa asiallista keskustelua? Nekään, jotka muuten vastaisivat asiallisesti, tuskin vaivautuvat tekemään sitä, jos aloituksesta ei saa yhtään mitään selkoa. Noin lyhyen viestin oikolukeminen ei vie elämästäsi minuuttiakaan!

Vierailija
26/26 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ap:n poikakaveri paljastui typeräksi kusipää-mollaajaksi. Hyvä, että huomasit ajoissa.

Nenä pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä