En koskaan osta ruokaa mukaani hampurilaispaikasta!
Sehän olisi rahan haaskaamista, kun kotona voi syödä paljon parempaakin. Sen sijaan syön noin kerran kuussa hampurilaispaikassa.
Kävin lapsen kanssa syömässä hampurilaispaikassa ja näin useita vanhempia, jotka olivat huomattavasti ylipainoisia, ostavan aterioita mukaansa. Myös taaperoilleen ja leikki-ikäisilleen! Mietin, kun ei tullut kovin hyvä olo tuosta kanasalaatista, jonka söin, ja lapseni otti lasten hampurilaisaterian, niin kyllä täytyy olla sairaita ihmisten, jotka kantavat kotiinsakin tätä ruokaa! Laitan kotona itse ruokaa.
Kommentit (10)
Älä käy hampurilaispaikoissa. Hyvin pärjää ilman sitäkin.
Onko sillä väliä missä sitä roskaa syö?
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisi rahan haaskaamista, kun kotona voi syödä paljon parempaakin. Sen sijaan syön noin kerran kuussa hampurilaispaikassa.
Kävin lapsen kanssa syömässä hampurilaispaikassa ja näin useita vanhempia, jotka olivat huomattavasti ylipainoisia, ostavan aterioita mukaansa. Myös taaperoilleen ja leikki-ikäisilleen! Mietin, kun ei tullut kovin hyvä olo tuosta kanasalaatista, jonka söin, ja lapseni otti lasten hampurilaisaterian, niin kyllä täytyy olla sairaita ihmisten, jotka kantavat kotiinsakin tätä ruokaa! Laitan kotona itse ruokaa.
Mistä sinä tiedät, että ne ateriat vietiin kotiin ja syötiin siellä? Itse syön hampparin korkeintaan kiireessä jossain reissussa ollessani ja otan silloinkin yleensä mukaan autoon tai muuhun kulkuneuvoon. Kotiin en ole silloin menossa.
Onneksi kuitenkin raportoit tänne kuinka olet niin hyvä kansalainen kun et vie hampurilaisia kotiisi.
Itse käyn joskus mäkin autokaistalta hakemassa kotiin hamppareita. En pidä itseäni "sairaana ihmisenä" sen takia.
Hampparipaikoissa käydään välillä sen takia, että se on niin pirun hyvää ja vaihtelua sille iänikuiselle nakkikastikkeelle. Lisäbonuksena ei tarvitse laittaa eikä tiskata. Ei kai siellä muuten käytäisi, ei se ole mikään kotiruuan korvikepaikka.
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn joskus mäkin autokaistalta hakemassa kotiin hamppareita. En pidä itseäni "sairaana ihmisenä" sen takia.
Mäkin käyn hakemassa rannoilta hamppareita, ei ole sairasta, pikkuisen pervoa vaan.
Voi elämänkevät, siinä on taas joku tylsistynyt kotiäiti erehtynyt käymään ihmisten ilmoilla.
No kiitos kun kerroit havainnoistasi ja ajatuksistasi meillekin, hyvää loppuelämää vaan sinulle!
Oletpa sinä laiha, säästäväinen ja hyvä vanhempi. Heh 😖
Vau.