Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastkkainasettelu päiväkodin ja vanhempien välillä

envaanymmärrä
08.03.2017 |

Olen viime aikoina havahtunut aivan kamalaan vastakkainasetteluun päiväkotien ja vanhempien välillä. Lehdissä on ollut artikkeleita päiväkotien inhokkivanhemmista ja inhokkilapsista, siitä miten vanhemmat lorvailevat kotona, eivät kasvata lapsiaan ja sysäävät kasvatusvastuun päiväkodeille. Itse olemme joutuneet silmätikuiksi ja saaneet kokea, mitä on päiväkodin henkilökunnan halveksunta, töykeys ja ylimielisyys, ja aivan päiväkodin aloittamisesta alkaen. Selvää on, että meidät luokiteltiin päiväkodin puolesta johonkin yhteiskuntakelvottomien ryhmään ja kohtelu oli sen mukaista. Kun huomattiin, että tähän suhtautumiseen ei tulisi missään vaiheessa muutosta, vaihdettiin päiväkotia, ja nyt on kaikki hyvin. Mutta aika tavalla se alentuva ja töykeä suhtautuminen ja vihjailu, jolla pyrittiin osoittamaan kelvottomuuttamme satutti kuitenkin. En vaan vieläkään ymmärrä, että mikä oli päiväkodin hoitajan tavoite? Saiko hän vaan nautintoa siitä alistamisesta, vai oliko se hänen mielestään oikea tapa "auttaa lastamme", kun hän osoitti meille kuinka meitä halveksuu? Joka tapauksessa koen, että ei tällainen vastakkainasettelu ainakaan lapsen etu ole, oli syy sitten mikä hyvänsä..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol älä jaksa

Vierailija
2/3 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille sinä olet pelkkä äiti joka ei tiedä mistään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan vähän tietää mitä arvelet syyksi halveksuntaan. En itse ole kahden (nyt jo koulussa) kanssa törmännyt mihinkään sellaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan