Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä työkaverit Facebook kavereina?

Vierailija
08.03.2017 |

Mulla ei ole yksikään työkaveri fb-kaverina ja kerran sitä joku alkoi ihmettelemään. Olen oikein hyvissä väleissä työkavereihin työpaikalla ja juttelen kyllä, mutta en koe jostain syystä luontevaksi facebook kaveruutta, sielä kuitenkin satunnaisesti vilahtaa lasten kuvia jne.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jos joku työkaveri olisi ystäväni myös vapaa-ajalla, niin sitten ottaisin Face kaveriksikin. Muutoin yksityiselämä yksityiselämänä.

Vierailija
2/2 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mutta olen töissä pienessä firmassa, meitä on vaan 9 töissä koko talossa ja ollaan tekemisessä päivittäin. En ite lähetä kaveripyyntöjä ja en todellakaan jos on joku sijainen töissä meillä vaikka puoli vuotta. En myöskään ole fb-kaveri assareiden kanssa koska he ovat vaan töissä 4 tuntia päivässä enkä ehdi nähdä heitä melkein ollenkaan. En ole kaveri pomon kanssa. En ole myöskään kaveri siivojan eikä keittiöhenkilökunnan kanssa koska ovat vihaisia ihmisiä ja meillä ei edes ole sama kahvihuone. Muissa työpaikossa en ole ollut fb-kaveri työkavereitten kanssa. Tykkään kun saan olla rauhassa työn ulkopuolella. Rajoitan mun postaukset niin ettei työkaverit näkee kaiken. Et ole outo, mieti että monet haluaa että heidän fb-sivu on privaatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän