Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasitko ultrassa itse vauvan sukupuolen?

Vierailija
07.03.2017 |

Siis niin ettei ultraaja kertonut sitä?
Meillä mies ei halunnut että kysytään sukupuolta eikä se minullekaan niin tärkeää ollut mutta uteliaisuus on suuri :) kävimme ultrassa 18 viikolla ja silloin en nähnyt jalkojen välissä mitään. Toisaalta ei sinne kovin kauaa tai tarkasti kuvattukaan. Onko pojat näillä viikoilla jo selviä vai onko kellään ollut niin ettei olisi selvästi näkynyt mitään? Esikoinen on poika ja hänestä rakenneultrassa sanottiin että poika on mutta itse en silloin nähnyt edes ruutua niin en osaa sanoa olisinko osannut tulkita hänet itse pojaksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei halunnut että kysytään sukupuolta eikä se minullekaan niin tärkeää ollut mutta uteliaisuus on suuri :) kävimme ultrassa 18 viikolla ja silloin en nähnyt jalkojen välissä mitään. Toisaalta ei sinne kovin kauaa tai tarkasti kuvattukaan. Onko pojat näillä viikoilla jo selviä vai onko kellään ollut niin ettei olisi selvästi näkynyt mitään? Esikoinen on poika ja hänestä rakenneultrassa sanottiin että poika on mutta itse en silloin nähnyt edes ruutua niin en osaa sanoa olisinko osannut tulkita hänet itse pojaksi.

Huomasin, on tyttö. Mies sanoi, että hän ei osannut katsoa ollenkaan eikä edes huomannut, kun kuva vilahti genitaalialueella. Olemme molemmat lääkäreitä, minä olen joskus harjoitellut ultran käyttöä muihin tarkoituksiin, mies ei. Jos ultrakuvaan ei ole tottunut, niin en päättelisi sukupuolesta mitään. Siinä on niin vaikea pysyä silloin "kartalla".

Vierailija
2/12 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erottanut oikeen mitään ruumiinosia ilman kätilön selitystä joten ei mitään hajua sukupuolestakaan ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin, on tyttö. Mies sanoi, että hän ei osannut katsoa ollenkaan eikä edes huomannut, kun kuva vilahti genitaalialueella. Olemme molemmat lääkäreitä, minä olen joskus harjoitellut ultran käyttöä muihin tarkoituksiin, mies ei. Jos ultrakuvaan ei ole tottunut, niin en päättelisi sukupuolesta mitään. Siinä on niin vaikea pysyä silloin "kartalla".

Joo se tietenkin on toinen juttu jos on kokemusta ultrakuvien tulkinnasta :) itse lähinnä netistä katsonut kuvia mutta on tietty helpompi katsoa kuvasta josta tietää mitä siinä on. Siksi mietinkin että onko havaintoni siitä ettei mitään ulokkeita näkynyt niin yhtään luotettava näillä viikoilla :)

Ap

Vierailija
4/12 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin. Kaksi poikaa ja molempien vehkeet lävähti ruutuun heti 😂 Toki kysyin vielä, että oliks tossa pojan sukukalleudet ja olihan siinä :D

Vierailija
5/12 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erotin sukupuolen helposti (poika), koska nuori herra levitteli jalkojaan siihen malliin. Ei ultrakuvassa muutenkaan mitään vaikeuksia tulkinnassa ole, mikä mikäkin ruumiinosa on. Ja en ole terveysalalla.

Vierailija
6/12 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen piti jalat tiiviisti kiinni tai käden haaroissaan, ettei ultraajakaan nähnyt sukupuolta. Veikkasi kuitenkin tyttöä, kun pojat kuulemma jo kohdussa tykkäävät esitellä vehkeitään :D. Tyttö tuli.

Tämä tuleva toinen lapsi näytti ultrakuvassa niin selkeältä pojalta jopa minun maallikkosilmilläni, että myimme esikoisen vanhat pinkit hepenet ja ostimme poikamaisemmat odottelemaan. Heti ensimmäisenä ultrassa ruudulle lävähti kuva sikiön takalistosta, saman näköinen kuin olisi istunut skannerin päälle. Joko on kumman turpeat häppärit ja ylikasvanut klitta, tai sitten normaalit pojan vehkeet.

Ei se sukupuoli välttämättä selviä rakenneultrassa ollenkaan, edes sille kokeneelle ultraajalle. Sitä haaroväliä kun ei erikseen odotella näkyville eikä sukupuolen selvitys ole rakenneultran tarkoitus.

Vierailija
7/12 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo se tietenkin on toinen juttu jos on kokemusta ultrakuvien tulkinnasta :) itse lähinnä netistä katsonut kuvia mutta on tietty helpompi katsoa kuvasta josta tietää mitä siinä on. Siksi mietinkin että onko havaintoni siitä ettei mitään ulokkeita näkynyt niin yhtään luotettava näillä viikoilla :)

Ap

Tuskin. Tyttö näyttää tytöltä ja poika pojalta. Ei ulokkeita ei ole = tyttö, vaan pitää näkyä tytön genitaalit. Meillä näkyi selvästi, mutta mies ei silti huomannut mitään.

Vierailija
8/12 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin likka oli rakenneultrassa sellaisessa asennossa että hyvin näki. Oli juuri niin päin että alapää näkyi hyvin ja pää jossakin syvällä alhaalla lantiossa että hyvä kun ei jouduttu ultraamaan alakautta. :D

Kysyin ultraajalta että: "Onko tuo viiva tuossa vauvan sukupuoli?" ja ultraaja oli että: "Kyllä. Siitä selviää sukupuoli". Piti vielä varmistaa että: "Tarkoittaako tämä siis että se on tyttö?" ja ultraaja oli että: "Kyllä se viiva yleensä sitä tarkoittaa"  :-D 

Vierailija
9/12 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko kellään ollut vielä 18 viikolla niin ettei pojan vehkeet ole olleet ihan ilmeiset?

Vierailija
10/12 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksen kanssa olin ylimääräisessä ultrassa joskus viikon 35 tienoilla (painoarviota varten, esikoinen oli ollut aika suuri) ja ensimmäisessä kuvassa, joka ruudulle lävähti, oli kulkuset. En ole lääketieteen alan ihmisiä, mutta olen nyt joskus munat nähnyt.

Ultraava kätilö kysyi, että tiedänkö jo sukupuolen. Minä vastasin, että emme ole sitä missään vaiheessa kysyneet. Kätilö vastasi ilmeenkään värähtämättä, että ei hänkään sitä tiedä, eikä myöskään aio tässä tarkastuksessa katsoa.

Mies ei ollut mukana tuossa ultrassa, ja hyvä niin, sillä on ollut nimenomaan hänen toiveensa, ettemme selvitä sukupuolta etukäteen. Minulle on aina ollut samantekevää sekä lapsen sukupuoli että se, tiedämmekö sitä. Ultran jälkeen kotona kerroin miehelle, että tiedän muuten sukupuolen. Hän sanoi, että haluaa odottaa vielä muutaman viikon sitä tietoa.

Vierailija
11/12 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, huomasin kuopuksen kohdalla heti että poikahan se siinä. Sanoin sen ääneen ja ultraaja vahvisti. En muista mitkä viikot oli menossa, mutta ihan normaali ultra oli normaalina ajankohtana.

Vierailija
12/12 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, pippeli näkyi kauas :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan