Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minulla on musta poolopaita, farkut ja tummat, suorat harteille ulottuvat hiukset. Olen 40-vuotias, hoikka enkä käytä koruja. Katson suoraan silmiin.

Kerro perheestäni ja elämästäni.

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (7)

Vierailija

Testaan tässä lähinnä sitä, kun jotkut sanovat, ettei meedioita tai selvännäkijöitä oikeasti ole olemassakaan vaan taitavia johdattelijoita ja kylmälukijoita. Menin meediolle ja sain häneltä todella tarkkaa tietoa.

Kertokaa te, mitä minusta ja taustoistani voisi kylmälukea tai arvata?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on musta poolopaita, farkut ja tummat, suorat harteille ulottuvat hiukset. Olen 40-vuotias, hoikka enkä käytä koruja. Katson suoraan silmiin.

Olet tehnyt aina liikaa töitä,
et osaa rentoutua. Sinulla on leipävirka, josta aiot erikoustua paremmille palkoille.
Sinulla on vaatimaton osake ja uudehko auto,
pari suhdetta takana, ei avioliittoja, ei lapsia, ei intohimoa.
Matkustelet paljon ja olet tarkka raha-asioissa, suorastaan saita.
Kannat kaunaa tuttavillesi, koska suutahdat hetkästi. Vanhimmat ystävät olet kuitenkin säilyttänyt, tapaat heitä harvoin, koska viihdyt parhaiten yksin.
Luet paljon, voisit urheilla enemmän ja katsoa enemmän elokuvia.
Lapsuudenkotisi oli rauhallinen ja hillitty,
lapset, teidät kaikki 3 kasvatettiin olemaan hiljaa. Itseilmaisu oli kielletty.
Olet älyllinen ja analysoiva, seuralaisena turhan vakava ja pedantti.

Kaiken kaikkiaan olet kunnon ystävä ja naapuri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olet tehnyt aina liikaa töitä,
et osaa rentoutua. VÄÄRIN
Sinulla on leipävirka, josta aiot erikoustua paremmille palkoille. VÄÄRIN

Sinulla on vaatimaton osake ja uudehko auto, VÄÄRIN

pari suhdetta takana, ei avioliittoja, ei lapsia, ei intohimoa. VÄÄRIN

Matkustelet paljon ja olet tarkka raha-asioissa, suorastaan saita. 50/50

Kannat kaunaa tuttavillesi, koska suutahdat hetkästi. VÄÄRIN
Vanhimmat ystävät olet kuitenkin säilyttänyt, tapaat heitä harvoin, koska viihdyt parhaiten yksin. OIKEIN

Luet paljon, voisit urheilla enemmän OIKEIN ja katsoa enemmän elokuvia.VÄÄRIN

Lapsuudenkotisi oli rauhallinen ja hillitty,
lapset, teidät kaikki 3 kasvatettiin olemaan hiljaa. Itseilmaisu oli kielletty.VÄÄRIN

Olet älyllinen ja analysoiva, seuralaisena turhan vakava ja pedantti. VÄÄRIN

Kaiken kaikkiaan olet kunnon ystävä ja naapuri. OIKEIN

Aika pieleen. No entäs perhetaustani tai sukuni?
Ap

Vierailija

Cold readingissä lukija käyttää itse näkemäänsä tietoa tulkinnan tekemiseen. Nyt olemme vain sinun antamasi tiedon varassa, mikä ensinnäkin kuvastaa ehkä enemmän sitä, mitä sinä pidät itsestäsi tärkeänä tai huomion arvoisena kuin mitään muuta. Itse olen aika hyvä tulkitsemaan ihmisiä ja heidän taustojaan, mutta sen sijaan että katsoisin sitä minkä näköinen vaate sinulla on päällä, katsoisin mitä materiaalia se on ja miten sitä on huollettu (ryppyinen, kulahtanut musta H&M rötkö? Kallis mohair-poolo?). Samoin katsoisin kehon kieltäsi, sitä miten kävelet, katsotko silmiin, missä pidät käsiäsi, hymyiletkö hampaat näkyen vai et, ym.

Cold readingissa katsotaan kokonaisuuden lisäksi sitä mistä ihminen itsekään ei ole itsessään tietoinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Cold readingissä lukija käyttää itse näkemäänsä tietoa tulkinnan tekemiseen. Nyt olemme vain sinun antamasi tiedon varassa, mikä ensinnäkin kuvastaa ehkä enemmän sitä, mitä sinä pidät itsestäsi tärkeänä tai huomion arvoisena kuin mitään muuta. Itse olen aika hyvä tulkitsemaan ihmisiä ja heidän taustojaan, mutta sen sijaan että katsoisin sitä minkä näköinen vaate sinulla on päällä, katsoisin mitä materiaalia se on ja miten sitä on huollettu (ryppyinen, kulahtanut musta H&M rötkö? Kallis mohair-poolo?). Samoin katsoisin kehon kieltäsi, sitä miten kävelet, katsotko silmiin, missä pidät käsiäsi, hymyiletkö hampaat näkyen vai et, ym.
Cold readingissa katsotaan kokonaisuuden lisäksi sitä mistä ihminen itsekään ei ole itsessään tietoinen.

Ymmärrän cold readingin periaatteen, aistin itsekin ihmisistä asioita. Mutta sen perusteella tuskin pystyy kertomaan isovanhempien elossaoloa tai asuinpaikkaa? Että heillä oli tietty lemmikkieläin? Mikä isovanhempiani ja minua yhdisti? Lasteni lukumäärää tai heidän luonteenpiirteitään? Harrastuksiani?

ap