Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen pois huonosta parisuhteesta?

Vierailija
07.03.2017 |

Eli olen tilanteessa jossa olen halunnut eroa enemmän tai vähemmän jo useamman vuoden ajan. Asumme yhdessä joten päästäkseni pois minulla pitäisi olla rahaa, mutta mies huolehtii ettei säästöjä pääse kertymään... minun pitää mm. maksaa 4x enemmän kotiimme liittyviä laskuja kuin hänen. Vaikka hänellä on tuplasti isommat tulot.... Koen suhteessa henkistä- ja seksuaalistaväkivaltaa joten en todellakaan halua siinä olla, mutta tunnen itseni vangiksi... miten pääsen pois?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko sinun hakea ammattiapua?

Vierailija
2/10 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että voisit lueskella turvakotien sivuja. Sitä kautta saat ainakin hyvän alun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt turvakotia, mutta tuntuu väärältä mennä, kun suhteessa ei ole fyysistä väkivaltaa (paitsi seksiin pakottamista)... AP

Vierailija
4/10 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa että olet työssä. hae lainaa esim pankista, sano syyksi remontti tai auto. et tarvitse kuin kahden kk vuokravakuudet.laita hakemukset vvo lle satolle kaupungille , niissä pienet vuokravakuudet

Vierailija
5/10 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt turvakotia, mutta tuntuu väärältä mennä, kun suhteessa ei ole fyysistä väkivaltaa (paitsi seksiin pakottamista)... AP

Seksiin pakottaminen on fyysistä väkivaltaa.

Jos mies käyttää pankkitunnuksiasi, avaa tili toiseen pankkiin ja siirrä palkka sinne. Jatkossa maksat vain laskut jotka on osoitettu sulle. Kerro  miehen uhkailusta mahdollisimman monelle avoimesti niin läheiset tietävät varautua siihen jos soitat keskellä yötä ovikelloa. Jos mies käy käsiksi, soita poliisit. Niin monta kertaa kuin tarvis. Sun ei tarvitse miehen laskuja ja ruokia maksaa. Sanot vaan ettei rahaa ole etkä anna periksi. Antaa hemmon maksujen mennä ulosottoon. Jos käy  käsiksi, soita poliisit viemään se   putkaan ja tee rikosilmoitus.

Vierailija
6/10 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu turvakotiin. Suhteessa voi olla monenlaista väkivaltaa, ei pelkästään hakkaamista. Toisen rahojen ja vapauden kontrollointikin on suhdeväkivallan muoto. Seksiin pakottamista ei myöskään tulisi esiintyä parisuhteessa, ikinä. Usko pois, eivät turvakodissa pidä yhteydenottoasi turhana - saat varmasti apua tai neuvoja.

Vierailija
7/10 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin teidän kannustamana turvakodilla. Juttelin hetken työntekijän kanssa ja sain sosiaalityöntekijän numeron joka voi auttaa muuton järjestämisessä. Toivottavasti asiat nyt alkais muuttua... AP

Vierailija
8/10 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naurettava olet. Miehesi saa varmasti hävetä sinua. Ryhdistäydy ja rakasta miestäsi! Osoita, että olet hänen arvoisensa!

Vierailija
9/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pese hampaitasi pariin viikkoon ja heitä muutenkin huolenpito hygienista,niin eiköhän se siitä. Minua kävi yksi kaveri jahtaamaan, niin söin oikein pahan makuisia juttuja, niin ettei hän kestänyt läsnäoloani. 

Vierailija
10/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden täytyy olla molemminpuolista . Ehkäpä ei tämä mies ole rakastettava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi