Teineillä nilkat paljaana pakkasella...
...mitä v***ua? Mikä trendi, kuka keksi? Ei urpompaa kuunaan nähty.
Kommentit (51)
Varrelliset sukat ei sovi yhteen housujen kanssa, joten nilkkasukat on paras vaihtoehto, oli -25 astetta pakkasta tai ei, kyllä niillä tarkenee
Tämä 55 eukko kulkee näillä keleillä helsingissä aivan kevyesti nilkat paljaina ja tennareissa.
Saarnaan joka päivä teinilleni, kuinka järkyttävän näköistä on lähteä pakkaseen nilkat paljaana, tennarit jalassa, takki auki, kaula paljaana ja paljain päin. Kuinka epäterveellistä se on. Ei vaikutusta... Minusta teinien pitäisi totella vanhempiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä 55 eukko kulkee näillä keleillä helsingissä aivan kevyesti nilkat paljaina ja tennareissa.
Helsinki onkin vähän eri paikka kun pohjois-suomi tai lappi.
Kyllä se minun mielestä on järjen köyhyyttä matkustaa keskellä talvea tennareissa ja nilkat paljaana.
Miten tällaisten ihmisten käy jos eteen osuukin joku poikkeustilanne eikä olekkaan lämpöä saatavissa.
Nilkat paljaina kulkeminen on trenien mukaan jo last season.
Toki monet heräävät vähän hitaasti näihin trendeihin.
Voi helvetti mitä lampaita.Kaiken huippu et sitä mulkoillaan nokkavartta pitkin ohi kulkijoita,jotka pukeutuvat kelien mukaan.😆
Teinitytölle parasta on hopeakettu selkään.
Onneksi ei meidän teineillä. Osaavat puketua lämpimästi.
Taitaa olla jo vähän out tämä muoti? Ainakin itse havaitsin salilla paljon nillkureita, saappaita ja jopa säärystimiä.
Nilkat piti olla paljaana tennareissa mutta missä vaiheessa muoti levisi muihin kenkiin? Tänäänkin nän viidet paljaat nilkat. Oikein palelti kun katsoikin noita kylmästä sinisiä nilkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki onkin vähän eri paikka kun pohjois-suomi tai lappi.
Kyllä se minun mielestä on järjen köyhyyttä matkustaa keskellä talvea tennareissa ja nilkat paljaana.
Miten tällaisten ihmisten käy jos eteen osuukin joku poikkeustilanne eikä olekkaan lämpöä saatavissa.
Evoluutio poimii pois kuleksimasta.
Käyttääkö metsurit talvella tennareita metsätöissä?
Eikö teinien tennarit ja varrettomat sukat voisi piilottaa talveksi?
Tämä paljasnilkkamuoti näyttää olevan edelleen IN täällä takapajuisessa Suomessa, valitettavasti.
Olin viime viikon Ruotsissa kolmella eri paikkakunnalla Tukholma mukaanlukien, eikä siellä enää näkynyt paljaita nilkkoja kellään vaikka oli yhtä kylmä kuin täällä, vaan kaikilla piti olla paksut, värikkäät sukat joissa hauskoja kuvioita.
Keho alkaa keräämään rasvaa paljaisiin ihonkohtiin jos ulkona viileää, joten vuoden parin päästä nuo teinarit itkevät paksuuntuneita nilkkojaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä paljasnilkkamuoti näyttää olevan edelleen IN täällä takapajuisessa Suomessa, valitettavasti.
Olin viime viikon Ruotsissa kolmella eri paikkakunnalla Tukholma mukaanlukien, eikä siellä enää näkynyt paljaita nilkkoja kellään vaikka oli yhtä kylmä kuin täällä, vaan kaikilla piti olla paksut, värikkäät sukat joissa hauskoja kuvioita.
Olet oikeassa. Täällä kaikki tulee vähän perässä, ellei ole kova muodin seuraaja.
Mun mielestä ihan hölmön näköistä... Ihmettelevät vanhuksina kun jalkoja kolottaa ovat paleltuneet...
Elin tuota teini- ikää, ja pukeuduin yhtä hölmön näköisesti kuin nuo nykyteinit. Nyt ikää on 22- vuotta ja hävettää pukeuduin talvellakin kesävaatteisiin luulin näyttäväni coolilta 😂
Näin teinin aspektista voin sanoa sen, ettei tämä "ilmiö" ole mitenkään muotia ja ettei sillä ole ollenkaan väliä kulkeeko nilkat paljaana vaiko eikö. Itse kuljen pitkillä sukilla sekä talvikengillä, mutten todellakaan jaksa edes kiinnittää minkäännäköistä mielenkiintoa tai huomiota siihen, että mitä toiset pukee päällensä, koska se ei ole itseltäni millään tasolla pois eli minun puolestani saa vaikka kulkea saunatakissa jos siltä tuntuu. Suomi on vapaa maa, vaikka inhoankin tätä protestia ylikaiken :D
Vierailija kirjoitti:
Näin teinin aspektista voin sanoa sen, ettei tämä "ilmiö" ole mitenkään muotia ja ettei sillä ole ollenkaan väliä kulkeeko nilkat paljaana vaiko eikö. Itse kuljen pitkillä sukilla sekä talvikengillä, mutten todellakaan jaksa edes kiinnittää minkäännäköistä mielenkiintoa tai huomiota siihen, että mitä toiset pukee päällensä, koska se ei ole itseltäni millään tasolla pois eli minun puolestani saa vaikka kulkea saunatakissa jos siltä tuntuu. Suomi on vapaa maa, vaikka inhoankin tätä protestia ylikaiken :D
Mutta kyllä siinä jonkunlainen suojelureaktio herää kun joku rämpii lumihangessa nilkat paljaana ja sinisenä.
Minä olen elämäni kulkenut nilkkasukissa ja ollut aina erittäin terve ja nyt jo lähes 60 :)