Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teineillä nilkat paljaana pakkasella...

Vierailija
07.03.2017 |

...mitä v***ua? Mikä trendi, kuka keksi? Ei urpompaa kuunaan nähty.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elämäni kulkenut nilkkasukissa ja ollut aina  erittäin terve ja nyt jo lähes 60 :)

Vierailija
22/51 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varrelliset sukat ei sovi yhteen housujen kanssa, joten nilkkasukat on paras vaihtoehto, oli -25 astetta pakkasta tai ei, kyllä niillä tarkenee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä 55 eukko kulkee näillä keleillä helsingissä aivan kevyesti nilkat paljaina ja tennareissa.

Vierailija
24/51 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarnaan joka päivä teinilleni, kuinka järkyttävän näköistä on lähteä pakkaseen nilkat paljaana, tennarit jalassa, takki auki, kaula paljaana ja paljain päin. Kuinka epäterveellistä se on. Ei vaikutusta... Minusta teinien pitäisi totella vanhempiaan.

Vierailija
25/51 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä 55 eukko kulkee näillä keleillä helsingissä aivan kevyesti nilkat paljaina ja tennareissa.

Helsinki onkin vähän eri paikka kun pohjois-suomi tai lappi.

Kyllä se minun mielestä on järjen köyhyyttä matkustaa keskellä talvea tennareissa ja nilkat paljaana.

Miten tällaisten ihmisten käy jos eteen osuukin joku poikkeustilanne eikä olekkaan lämpöä saatavissa.

Vierailija
26/51 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkat paljaina kulkeminen on trenien mukaan jo last season.

Toki monet heräävät vähän hitaasti näihin trendeihin.

Vierailija
27/51 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti mitä lampaita.Kaiken huippu et sitä mulkoillaan nokkavartta pitkin ohi kulkijoita,jotka pukeutuvat kelien mukaan.😆

Vierailija
28/51 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytölle parasta on hopeakettu selkään.

Vierailija
29/51 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei meidän teineillä. Osaavat puketua lämpimästi.

Vierailija
30/51 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jo vähän out tämä muoti? Ainakin itse havaitsin salilla paljon nillkureita, saappaita ja jopa säärystimiä.

Vierailija
31/51 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkat piti olla paljaana tennareissa mutta missä vaiheessa muoti levisi muihin kenkiin? Tänäänkin nän viidet paljaat nilkat. Oikein palelti kun katsoikin noita kylmästä sinisiä nilkkoja.

Vierailija
32/51 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinki onkin vähän eri paikka kun pohjois-suomi tai lappi.

Kyllä se minun mielestä on järjen köyhyyttä matkustaa keskellä talvea tennareissa ja nilkat paljaana.

Miten tällaisten ihmisten käy jos eteen osuukin joku poikkeustilanne eikä olekkaan lämpöä saatavissa.

Evoluutio poimii pois kuleksimasta.

Vierailija
33/51 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö metsurit talvella tennareita metsätöissä?

Vierailija
34/51 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teinien tennarit ja varrettomat sukat voisi piilottaa talveksi?

Vierailija
35/51 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä paljasnilkkamuoti näyttää olevan edelleen IN täällä takapajuisessa Suomessa, valitettavasti.

Olin viime viikon Ruotsissa kolmella eri paikkakunnalla Tukholma mukaanlukien, eikä siellä enää näkynyt paljaita nilkkoja kellään vaikka oli yhtä kylmä kuin täällä, vaan kaikilla piti olla paksut, värikkäät sukat joissa hauskoja kuvioita.

Vierailija
36/51 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho alkaa keräämään rasvaa paljaisiin ihonkohtiin jos ulkona viileää, joten vuoden parin päästä nuo teinarit itkevät paksuuntuneita nilkkojaan.

Vierailija
37/51 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä paljasnilkkamuoti näyttää olevan edelleen IN täällä takapajuisessa Suomessa, valitettavasti.

Olin viime viikon Ruotsissa kolmella eri paikkakunnalla Tukholma mukaanlukien, eikä siellä enää näkynyt paljaita nilkkoja kellään vaikka oli yhtä kylmä kuin täällä, vaan kaikilla piti olla paksut, värikkäät sukat joissa hauskoja kuvioita.

Olet oikeassa. Täällä kaikki tulee vähän perässä, ellei ole kova muodin seuraaja.

Vierailija
38/51 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan hölmön näköistä... Ihmettelevät vanhuksina kun jalkoja kolottaa ovat paleltuneet...

Elin tuota teini- ikää, ja pukeuduin yhtä hölmön näköisesti kuin nuo nykyteinit. Nyt ikää on 22- vuotta ja hävettää pukeuduin talvellakin kesävaatteisiin luulin näyttäväni coolilta 😂

Vierailija
39/51 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin teinin aspektista voin sanoa sen, ettei tämä "ilmiö" ole mitenkään muotia ja ettei sillä ole ollenkaan väliä kulkeeko nilkat paljaana vaiko eikö. Itse kuljen pitkillä sukilla sekä talvikengillä, mutten todellakaan jaksa edes kiinnittää minkäännäköistä mielenkiintoa tai huomiota siihen, että mitä toiset pukee päällensä, koska se ei ole itseltäni millään tasolla pois eli minun puolestani saa vaikka kulkea saunatakissa jos siltä tuntuu. Suomi on vapaa maa, vaikka inhoankin tätä protestia ylikaiken :D

Vierailija
40/51 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin teinin aspektista voin sanoa sen, ettei tämä "ilmiö" ole mitenkään muotia ja ettei sillä ole ollenkaan väliä kulkeeko nilkat paljaana vaiko eikö. Itse kuljen pitkillä sukilla sekä talvikengillä, mutten todellakaan jaksa edes kiinnittää minkäännäköistä mielenkiintoa tai huomiota siihen, että mitä toiset pukee päällensä, koska se ei ole itseltäni millään tasolla pois eli minun puolestani saa vaikka kulkea saunatakissa jos siltä tuntuu. Suomi on vapaa maa, vaikka inhoankin tätä protestia ylikaiken :D

Mutta kyllä siinä jonkunlainen suojelureaktio herää kun joku rämpii lumihangessa nilkat paljaana ja sinisenä.