Leppyisikö sydämesi, jos Axl, Kasimir ja pojat marssisivat levytysstudiolle ja tekisivät Suomen naisille omistetun herkän hittiballadin "Anteeksi, kadun, nyt itkettää"?
Kommentit (25)
Ehkä Peter voisi myös olla mukana, vaikka laulaa?
No seuraavaksi joku tuollainen veto varmaan onkin tulossa. Olisivat vaan hiljaa ja menisivät hankkimaan jonkin muun ammatin.
Sinkun tuotto ohjataan lyhentämättömänä kärsineiden naisten auttamiseen? (lue: vahingonkorvauksiin)
No, ehkä jos Trevör ja Piidör olisivat mukana fiittailemassa.. Mistä se sexeli muuten meinasi ne vahingonkorvaukset maksaa?
En usko että uhreja lohduttaisi hirveesti. Parasta olisi nyt vaan että Aksu ja Kassu pitäisivät turpansa kiinni ja profiilin matalana ja aksu maksaa kiltisti korvauksensa ja lopettaisi typerät avautumiset ja uhriutumisen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se tehny itsarin? Vai kuoliko se viinaan? Toivottavasti Axl ei koe hänen kohtaloaan.
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä jos Trevör ja Piidör olisivat mukana fiittailemassa.. Mistä se sexeli muuten meinasi ne vahingonkorvaukset maksaa?
Uhreja neuvottiin hakemaan öh. Oliko se ulosoton kautta. Ajatus katkesi.
Tää ei itse asiassa ole kovin epätodennäköinen skenaario.
(Laulun sanat voisivat tosin olla jotain "Olen väärinymmärretty...ja kärsinyt niiiin - mua ymmärsi vain mun mielikuvitusystäväiiiin)
Soitto vaan Maki Kolehmaiselle tai Risto Asikaiselle, niin biisi on valmis jo lounasaikaan!
Mun sydän on jo leppynyt. Ei vaikuta mitenkään minun elämään. Kävi miten kävi.
Vähän on Axelin tilanne mielessä pyörinyt. Miten ihminen voi tunaroida koko elämänsä noin. Raikulipoika.
Ensin on hieno ura, hyvä maine, paljon töitä, muijat kuolaa perään, rahaa ja mammonaa. Nyt kaikki mennyt. Kuinka ahdistava tilanne se olisi? Kuinkahan monta kertaa on miettinyt, että ku ei olisi kuvannut.
Itse kyllä toivon, että saisi vielä alaltaan töitä.
Ei tosiaan olisi ihme jos rahastaisivat aiheella.
Mulle on ihan sama niille uhreillekkin. Mitä jakavat tuosta vaan. Nyt sattu vaan joku kuvaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama niille uhreillekkin. Mitä jakavat tuosta vaan. Nyt sattu vaan joku kuvaamaan.
Tästäkin syntyis biisi.
Jos hittibiisillä saavat maksettua vikkelään korvaukset uhreille, niin siitä vaan. Todennäköisesti joutuisivat kuitenkin rajusti tappiolle.
Hyvä idea, toivottavasti toteuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se tehny itsarin? Vai kuoliko se viinaan? Toivottavasti Axl ei koe hänen kohtaloaan.
REPS.
Ei mua varten tartte, en ole niille vihainen. Ei kiinnosta.