Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin miehet kuin naisetkin, helppiä. Vanhempi mies ja epäilys

Vierailija
06.03.2017 |

Moikka! Kaipailisin kipeästi mielipiteitä tämänhetkiseen tilanteeseeni, sillä ystäväni ovat saaneet minut vainoharhaiseksi ja epäileväiseksi erään miehen suhteen.

Itse olen kohta 20-vuotias nuori nainen ja tapasin reilu kuukausi sitten mukavan miehen. Mies on erittäin komea ja nuorekas, joten yllätyin kun minulle selvisi että hän on minua 12 vuotta vanhempi. Olemme siis tapailleet tämän miehen kanssa tämän reilun kuukauden, mutta valitettavasti hän asuu toisessa kaupungissa, joten emme pysty näkemään niin usein kuin tahtoisimme. Kuitenkin olemme tavalla tai toisella yhteydessä päivittäin/useasti viikossa. Emme ole suuremmin puhuneet ikäerostamme, mutta ystäväni ovat muodostaneet siitä nyt minulle jonkilaisen ongelman varoittelemalla minua sydäsuruista ja hyväksikäyttämisestä.

Miehen ollessa luonani yötä ensimmäistä kertaa pelkäsin yhteydenpidon lopahtavan sen jälkeen. Ennen yökyläilyä yhteydenpito oli ollut todella tiivistä (usein miehen aloitteesta) ja ajattelin, että yhdessä vietetyn yön jälkeen huomaan, jos olisin miehelle vain pano. Tuon yön jälkeen yhteydenpito on kuitenkin pysynyt samanlaisena ja juttelemme laidasta laitaan syvällisiä asioita sekä ihan arkipäiväsisiäkin juttuja. Keskustelumme eivät siis pyöri vain seksin ympärillä. Mies on pyytänyt minua nyt vuorostaan hänen luokseen, koska olemme nähneet aina minun kotikaupungissani. Ystäväni kuitenkin varoittelevat minua miehen iästä ja motiivesta. Alan pikkuhiljaa tulla vainoharhaiseksi, vaikka itse mies ei ole antanut tähän käytöksellään mitään aihetta.

Kanssani mies on kohtelias, ihana ja hän varmistaa että minulla on hyvä olla. Minun onkin hankala uskoa, jaksaako joku oikeasti pitää tälläistä kauko"suhdetta" pystyssä jos tahtoo pelkän panon. Mies on nähnyt eteeni melkoisesti vaivaa. Hän suunnittelee jo, mitä mukavaa treffailisimme hänen kotikaupungissaan.

Kertokaa mielipiteenne. Annanko vain rohkeasti mennä, sillä viihdyn miehen seurassa. Jos sydän särkyy, niin sitten särkyy. Tuntuisi hassulta lopettaa miehen deittailu vain ystävieni epäluulojen takia. Kuitenkin varoittelut iästä, välimatkasta sun muusta sai minut tekemään tämänkin keskustelun...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vain juttua, mutta älä lataa liikaa odotuksia. Et voi mitenkään ennustaa, toimiiko se vai ei vielä.

Vierailija
2/5 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se ikäisestäsi tyhmästä bimbosta välittää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo nyt mikään mahdoton ikäero ole. 

4/5 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä teet, se on samanlaista arpapeliä kuitenkin aina mitä suhteessa käy. Ei toi ikäero ole se vaikuttava tekijä, 32 vuotias mieskin on vielä suht nuori. Tokihan körttikansan kirjoittamaton "totuus" on että miehen ikä pitää olla 1 - 5 vuotta enemmän joten sitä sinunkin pitäisi toteuttaa jotta körttikaverisi olisivat tyytyväisiä.

5/5 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa kunnon Deja vu fiilis tästä aloituksesta, eikä näköjään turhaan. Lähes identtinen aloitus tammikuulta tältä palstalta:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2755925/vanhempi-mies-ja-epavarmuus?chan…

Toisaalta, olet Cosmopolitanin keskustelupalstan mukaan paininut ihan saman ongelman kanssa jo vuonna 2013. Vanhentumaankaan et tosin tuon jälkeen ole ehtinyt vielä päivääkään ja seurustelukin on edelleen yhtä tuore tämän miehen kanssa...

http://www.cosmopolitan.fi/keskustelu/7005010/ketju/vanhempi_mies

Omasta puolestani esitän, että lukaiset ne 14 vastausta, jotka lokakuussa 2013 sait Cosmopilitanin keskustelupalstalla sekä ne 50 vastausta, jotka sait tammikuussa täällä. Sen jälkeen voinet kaivaa jonkun muun ketjun naftaliinista, jota alkaa kopioimaan uutena.