Kuntosalilla pokaaminen?
Itseäni ei kiinnosta baareissa ravaaminen tai ryypiskely (pakotuksesta kokeiltu on), eikä niistä paikoista löydy kanssani samoja arvoja ja ajatuksia jakavia ihmisiä. Työpaikalla en viitsi alkaa aiheuttaa draamaa. Tästä päästäänkin kysymykseen:
Onko miehen sallittua lähestyä naista kuntosalilla? Olisiko hyväksyttävämpää jos nainen lähestyisi miestä?
Lisäkysymys: Miksi spandex-housut? :D
Kommentit (18)
Älä lähesty, please...
Todella ahdistavia sellaiset miehet, jotka kyttäävät salilla naisia. Alkaa vaan vituttaa ja haluaa poistua paikalta. Ja jos salilla on muuten hiljaista, ainoastaan minä ja joku mies, niin mua ahdistaa jo valmiiksi, että mitä jos tuo on joku raiskaaja tai ahdistelija. Yleensä jos huomaan miehen kyttäävän mua, lähden pois salilta. Jää treeni kesken :/
Vierailija kirjoitti:
Älä lähesty, please...
Todella ahdistavia sellaiset miehet, jotka kyttäävät salilla naisia. Alkaa vaan vituttaa ja haluaa poistua paikalta. Ja jos salilla on muuten hiljaista, ainoastaan minä ja joku mies, niin mua ahdistaa jo valmiiksi, että mitä jos tuo on joku raiskaaja tai ahdistelija. Yleensä jos huomaan miehen kyttäävän mua, lähden pois salilta. Jää treeni kesken :/
Osittain vainoharhaisuutta!
Vierailija kirjoitti:
Älä lähesty, please...
Vähän selkärankaa nyt hei, älä anna vieraalle ihmiselle noin paljon valtaa.
Riippuu varmaan yksilöstä. Itse en halua, että kukaan lähestyy. Olen tullut treenaamaan ja en pidä muutenkaan salilla käymisestä juurikin ällöttävien tuijottavien miesten takia. Haluan olla rauhassa ja näyttää vapaasti niin hirveältä kuin mahdollista.
Muut naiset voi kyllä sopivassa kohdassa jutella (jos siis ei suoritus vaadi keskittymistä) ja mielellään kyllä tutustuisin :)
Vierailija kirjoitti:
Älä lähesty, please...
Ihan oikeasti?:D
Itse olen nainen ja omistan hyvän perseen ja kropan eli kyllä minua katsellaan/ tuijotetaa, mutta itse keskityn siihen treeniin 100% enkä niihin tuojottelijohin. Kannattaa sunkin vaan tehdä sitä omaa juttua, en usko että kukaan sua ahdistelemaan tulee.
Spandex-housut, koska ne eivät ole tiellä kuntoillessa. Miksi miehillä on aina lyhyet sortsit salilla? Haluvatko näytellä sääriään?
Salilla saa pokata vain jos molemmat osapuolet ovat selvästi kiinnostuneita toisistaan, älä pilaa kenenkään randomin salitreeniä.
Ja naisilla on salilla tiukat trikoopöksyt, joista paistaa kaikki läpi, ja joku niukka tissitoppi, ja huomiota ei silti haluta. Just just.
Itse miehenä tykkäisin tosi paljon jos nainen tulisi juttelemaan salilla, mutta tämä on tietenkin toiveunta.
Saahan sitä jutella jos toinen näyttää siltä, että haluaa jutella. Kuitenkin lähde siten, että heitä joku kommentti ja sitten jätä asia sikseen. Jos nainen itse jatkaa keskustelua, niin voit puhua pidempäänkin, mutta muuten jätä rauhaan. Sitten voit moikata seuraavalla kerralla kun näet ja katso miten nainen reagoi siihen. Jos vaivaantuneesti, niin anna olla. Jos hymyilee, niin voit taas jonkun yhden lauseen heittää ja katsoa mitä mieltä on. Eli pikkuhiljaa tunnustelemalla ellei nainen itse ala selvästi myös osallistumaan keskusteluun. Vasta useamamman juttelukerran jälkeen voit pyytää vaikkapa kanssasi lenkille.
Eli juttele kaverimaisesti aluksi ja vasta paremman tutustumisen jälkeen ehdota jotain. Älä suoraan mene kysymään treffeille.
Kuntosali on tunnettukin miesten välisen anaaliseksin "keskusmekkana", kun "suurmekka" on pride-kulkueen tai tenderin jatko.
Itse en pidä ainakaan, että häiritään.
naiset katsoo etteivät huutele eivätkä häiriköi miehille, rikoslain vainoamispykälä koskee myös naisia.Mikäli omaat normaalit kommunikointkyvyt salilla VOI todellakin jutella toisen sukupuolen kanssa, ilman luuloja.
mikäli luulot alkavat jylläämään ja panikoit vaikka valittamaan perusteetta jostain kaverista tai ihan kostosta (näitä on myös keksimässä jotain jotain josta luulee ja levittämässä kaverista kaikenlaista) joka tekee vaikkapa treeninsä rauhassa (ilman itseenä häirntää myös oletuksena), kaveri ei todellakaan jätä asiaa siihen.
Eräs vaihtoehto sitten on, mikäli toinen sukupuoli on punainen vaate, mene "vain naisille" jumppasaleille.
VierailijaMiksi miehillä on aina lyhyet sortsit salilla? Haluvatko näytellä sääriään?[/quote kirjoitti:
Ei, vaan siksi, koska paksuissa verkkareissa tulee liian kuuma. Pallit ihan hiessä muutenkin. No itselläni ei ole lyhyitä shortseja, vaan ohuet 3/4 malliset.
Totta kai saa, siksi just jaksankon sinne lähteä. Tsekkaamaan komeita miehiä 💋
Ota huomioon, että todella moni salilla on varattu, vaikka ei käytä sormusta treenatessa. Itselläni on 18 K valkokultainen timanttisormus, jota on täysin mahdotonta pitää salilla. 18 K valkokulta on todella naarmuuntuvaa ja timantit tarttuvat kiinni kaikkeen.
Olen jopa harkinnut ostavani halvan sileän sormuksen salille että saan olla rauhassa miesten iskuyrityksiltä.
Minulle sinänsä ihan sama mitä muut siellä tekee, toivoisin vain että ette häiritse teerenpelillänne soututreenejäni.
Mikä v***n spandex? Trikoot on sinsi ettei lahkeet jää laitteiden väliin ja aiheuta vaaroja. Saa**nan pervo... ja vielä kysyt lupaa ahdisteluun. NULJU!!
Saa yrittää järkevissä rajoissa, kunhan ei ahdistele toista.