Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

We Care Icon-meikit?

Vierailija
06.03.2017 |

Olin ostamassa Cliniquen ripsiväriä, mutta löysin järkytyksekseni tiedon, että Clinique testaa eläimillä! Olen ollut siinä luulossa, että kyseessä on eläinkokeeton merkki, mutta kaikki Kiinassa tuotteitaan myyvät yritykset ovat lain mukaan pakotettuja testaamaan tuotteensa eläimillä.
Haussa on nyt eläinkokeetonta kosmetiikkaa ja törmäsin Sokoksella myytävään We Care Icon merkkiin. He eivät testaa eläimillä ja tuotteet ovat edullisia. En ole kuitenkaan ikinä kokeillut mitään noiden tuotteita ja mietin minkäköhän laatuisia mahtavat olla. Jos joku täällä on kokeillut jotain noista tuotteista niin kuulisin mielelläni kokemuksia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut useita kyseisen merkin meikkejä ja mielestäni ne ovat ihan hyvälaatuisia perusmeikkejä. :) En keksi mitään kritisoitavaa.

Vierailija
2/18 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakat ovat olleet hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kyseisen merkin siveltimet ja feikki beautyblender on hyviä.

Vierailija
4/18 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempparimerkki on Nyx. Todella halpaa ja hyvää kosmetiikkaa, on myös cruelty free, vaikka emoyhtiö Loreal käyttääkin eläinkokeita.

Vierailija
5/18 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksen oma merkki käsittääkseni. Ihan hyviä perusmeikkejä minustakin. Mulla on vanha poskipuna, joka on ehkä jollekulle vähäpigmenttinen, mutta sopii mulle. Huulipunat ovat kivoja, mutta sävyt liian pinkkejä - annoin yhden eteenpäin. Meikkivoiteet liian tummia, samoin meikkipuuterit, mutta koostumukset ihan käypiä.

Vierailija
6/18 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, perus arkimeikkejä ovat. Ainakin puuterista ja meikkivoiteesta oon tykännyt. Hinnan vuoksi lähinnä ostan.

Vierailija
7/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulikiilto oli kauheaa liimamaista mönjää, joka ei levittynyt millään tasaisesti :(

Vierailija
8/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän paria luomiväriä ja nestemmäistä kajaalia, luomivärit ei kauheen pigmenttisiä, mut hinta-laatusuhde. Nestemmäinen kajaali on tosi hyvä, suosittelen ainaki kokeilemaan ku ei ne kalliita oo!

Vierailija
9/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkiltä omistan muutaman tuoteen ja ovat hintaisikseen ihan ok (aurinkopuuteri, luomiväritrio ja huulipuna). Kuten joku jo kommentoikin, niin NYX on kuitenkin mielestäni parempi cruelty free-merkki. Myös Isadora ja Gosh ovat eläinkokeettomia. Ripsareita en ole kuitenkaan ko. merkeiltä kokeillut.

Vierailija
10/18 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essence on tietääkseni myös täysin eläinkokeeton ja sen lisäksi huippuhalpa. Laatu on joissakin tuoteissa vähän vaihtelevaa, mutta esim. mattahuulipunat ja useat luomivärit ovat todella hyviä.

Vierailija
11/18 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. :) Huomasin tämän keskustelupalstan vasta nyt. Toivon, että huomaat kirjoitukseni. Minä olen käyttänyt We Care Iconin nestemäistä kajaalia vuodesta 2012 tähän päivään asti. Ja muuta en aio käyttääkkään, koska se on yksinkertaisesti paras kokeilemani kajaali. Suosittelen ehdottomasti myös We Care Iconin luomivärejä. TODELLA runsaspigmenttisiä hintaansa nähden. (Niitäkin käyttänyt vuodesta 2012 lähtien). Make Up Storen luomivärit maksaa 18 €, ja minusta We Care Iconin luomivärit ovat melkein yhtä pigmenttisiä. Lisäksi voin oman kokemukseni pohjalta suositella We Care Iconin huulipunia, peiteainetta, viimeistelypuuteria sekä ripsiväriä. (Meikkivoidetta kyseiseltä merkiltä ei valitettavasti löydy todella vaalealle iholle).

Parasta minusta on se, että We Care Iconin meikit ovat välillä tarjouksessa, jolloin niiden muutenkin edullisen hinnan vuoksi ei jää juuri mitään hintaa.

Vierailija
12/18 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös We Caren nestemäistä kajalia, "magnetic eyes", nyt Sokkarilla tarjouksessa 3,90! :o Ei ole sellaista syvänmustaa, vaan ennemmin tummanharmaata, sillä kun tekee hyvin ohuen (kärki on onneksi tosi ohut) rajauksen ripsien väriin, näyttää tosi luonnolliselta. :)

Vierailija
13/18 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut We Care Icon nestemäistä rajausväriä 5 kertaa vuosien aikana. Ensimmäiset 3 kpl olivat hyviä, pigmenttiä oli riittävästi ja tuoksu oli mieto. Kahdessa viimeisessä oli ongelmia. Pigmenttiä ei ollut juuri ollenkaan ja tuoksu oli hyvin voimakas.

Koska niistä ei tullut väriä, ne jäivät käyttämättä. Harmi, etten ole löytänyt We Care Icon -kosmetiikan maahantuojaa - olisin lähettänyt rajausvärit sinne, jotta saisin tietää, mikä niissä on vikana. Jos olisin ostanut ne myymälästä, olisin vienyt ne takaisin, mutta tilasin ne, joten reklamaatiokin piti tehdä netin kautta, mutta koskaan en saanut myyjältä (Sokos) mitään vastausta.

Vierailija
14/18 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut We Care Icon nestemäistä rajausväriä 5 kertaa vuosien aikana. Ensimmäiset 3 kpl olivat hyviä, pigmenttiä oli riittävästi ja tuoksu oli mieto. Kahdessa viimeisessä oli ongelmia. Pigmenttiä ei ollut juuri ollenkaan ja tuoksu oli hyvin voimakas.

Koska niistä ei tullut väriä, ne jäivät käyttämättä. Harmi, etten ole löytänyt We Care Icon -kosmetiikan maahantuojaa - olisin lähettänyt rajausvärit sinne, jotta saisin tietää, mikä niissä on vikana. Jos olisin ostanut ne myymälästä, olisin vienyt ne takaisin, mutta tilasin ne, joten reklamaatiokin piti tehdä netin kautta, mutta koskaan en saanut myyjältä (Sokos) mitään vastausta.

Onkohan heillä tehty koostumukseen muutoksia? Itsekin tykkäsin siitä nestemäisestä rajausväristä ennen, mutta kun ostin uuden, se olikin ihan erilaista... varisee, huono väri jne. Todella sääli!

Vierailija
15/18 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kerroit kokemuksesi rajausväristä 14/14. Jos saan joskus vastauksen reklamaatiooni Sokokselta, niin käyn kirjoittamassa, mitä rajausvärin viasta selvisi. 

Vierailija
16/18 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ravistaa sitä nestemäistä rajausväripulloa todella voimakkaasti aina ennen käyttöä, niin sitten ehkä alkaa väriä irtoamaan. Tuotteen tuoksu on aika voimakas nykyään. Ei ollut ennen.

Vierailija
17/18 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

We Care on Sokoksen oma merkki/maahantuoja

Vierailija
18/18 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea, että ihmisille on tärkeää tuo cruelty free . Itsekin olen allekirjoittanut joka ikisen eläinkokeitten vastaisen adressin mikä vastaan on tullut . 🐰

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän