Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä yskä ja raskaus.

Vierailija
06.03.2017 |

Kolmatta päivää kamala ärsytysyskä. Onko mitään oikeasti tehokasta yskänlääkettä jota voi raskaana ollessa käyttää?
Codesan compia löytyy kaapista ja lopettaisi tämän yskimisen puolessa tunnissa kokonaan mutta sitä ei voi käyttää.
Pistin jo pikkuhousunsuojan housuihin kun lirahtelee pissakin jo yskiessä 😔
Keuhkot on minun akilleen kantapää ollut aina.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää normaalin yskän, kuten muutkin ihmiset ilman troppeja.

Vierailija
2/13 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten kirjoitin, keuhkot ovat akilleen kantapääni, eli yskä kestää yleensä viikkoja kun sen saan. Nytkin keuhkoja polttaa ja yskimisen tarve on jatkuva.

Ja tämä pissavaiva ei myöskään ole mukava jonka yskä aina tuo tullessaan kun tarpeeksi kauan jatkuu.

Astmaa on tutkittu monta kertaa ja aina se tutkimusten mukaan on mutta kun pitää tutkia oireettomana aikana ja aina tutkimuksissa on ollut yskä.

Ventoline löytyy.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä niin pahaksi, että tulee keuhkoputkentulehdus. Mene lääkäriin. Se antaa sulle varmaan lääkesumuttimen. Ennen sitä voit kokeilla höyrytystä, se avaa röörit ja on helpompi hengittää. Rintaan voit hieroa Vick Vaporubia.

Vierailija
4/13 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imeskele koko ajan mynthoneita tai suklaata. Mulla auttoi ilalla kun en pystynyt nukahtamaan yskän takia..

Vierailija
5/13 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juuri ennen synnytystä ensin influenssa ja sen jälkeen karmee yskä. Lääkäri määräsi Cocillanaa, jossa on morfiinia. Tuntui hurjalta mutta lääkärin mielestä parempi kuin että yskisi itsensä aivan piippuun. Terve lapsi tuli...

Vierailija
6/13 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imeskele koko ajan mynthoneita tai suklaata. Mulla auttoi ilalla kun en pystynyt nukahtamaan yskän takia..

Suklaata? Sehän vasta yskittääkin

Vierailija
7/13 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten kirjoitin, keuhkot ovat akilleen kantapääni, eli yskä kestää yleensä viikkoja kun sen saan. Nytkin keuhkoja polttaa ja yskimisen tarve on jatkuva.

Ja tämä pissavaiva ei myöskään ole mukava jonka yskä aina tuo tullessaan kun tarpeeksi kauan jatkuu.

Astmaa on tutkittu monta kertaa ja aina se tutkimusten mukaan on mutta kun pitää tutkia oireettomana aikana ja aina tutkimuksissa on ollut yskä.

Ventoline löytyy.

Ap

Huomenna sitten lääkätiin, jos noin vaikeeta.

Vierailija
8/13 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti viime keväänä yskä monta kuukautta. Synnärilläkin yksin keuhkoja ulos. Jatkui vielä jonkin aikaa synnytyksen jälkeen ja parani sitten itsekseen. Oli varmaan yleiskunto raskauden takia niin heikoilla, että pitkittyi sen takia.

Vierailija
9/13 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista 😊

Lääkäri tuskin mitään kuuria määrää. Ei ole muuta kuin tämä yskä. Ja näin on monta kertaa vuodessa ja menee kyllä ohi aina joskus. Nyt ei vaan jaksaisi yskiä taas viikkoja..

Puhelinreseptillä tuota codesan compia aina saan ja sitä onkin aina kaapissa. Se auttaa oikeastaan heti ja viekin yskän pois ennätysvauhtia.

Voisin silti soittaa huomenna lääkäriin jos puhelinaikaa saisi.

Noita mynthoneita aina illalla imeskelenkin ja aski tyynyn alla. Nyt ei ole niitä ja en usko että tähän auttaakaan kun kutina on keuhkoissa eikä kurkussa.

Saakohan kortisoni suihketta käyttää..? Miehen astmalääkkeet olisi kaapissa.. Joskus "eiraskaana" sitä aina vetäsen välillä pahimpina kausina. Täytyy tarkistaa.

Voisin tuon astman ottaa taas puheeksi kun seuraava neuvola on.

Ap

Vierailija
10/13 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hunajaa! Olin puolivälissä raskaana kun sairastin influenssan, ja se yskä oli jostain saatanasta, eikä mitään lääkettä oikein tohtinut ottaa, googlettelin neuvoja asiaan, ja moni tuntui neuvovan että joko lämpimään veteen liotettua hunajaa tai ihan lusikasta suoraa imeskellä ja vätkytellä suussa ja kurkussa hunajaa. Aattelin ensin että ihan humpuukia, mutta kyllä se toimi oikeasti. :) Ja toimii lapselle myös, kunhan on oli 1v ikää.

Vierailija
11/13 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä loppuraskauden yskän ajan nukuin istuvassa asennossa, kun mikään muu ei auttanut. Sitten nousikin korkea kuume (influenssaa?) ja vaavi päätti tulla maailmaan ehkä tästä johtuen 5 viikkoa etuajassa.

Vierailija
12/13 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli juuri ennen synnytystä ensin influenssa ja sen jälkeen karmee yskä. Lääkäri määräsi Cocillanaa, jossa on morfiinia. Tuntui hurjalta mutta lääkärin mielestä parempi kuin että yskisi itsensä aivan piippuun. Terve lapsi tuli...

Sain samat tropit. Tujua tavaraa:)

Vierailija
13/13 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajaa minäkin suosittelen! Auttaa oikeasti todella hyvin ärsyttävään yskään ja on vieläpä luonnon tuote. Suoraan pikkulusikalla purkista ja antaa sulaa suuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi