Kuka aikoo tänään katsoa The Walking Deadin? :)
Olen aivan koukussa tähän sarjaan, en malta odottaa vielä pari tuntia. Äää. Mitähän tällä viikolla tapahtuu?
Kommentit (8)
Uuden jakson kuvaus löytyy varmaan netistä... Pari sekuntia googlella.
"Rick and Michonne embark on a hunt for guns to bring to the Scavengers; they come across a school carnival, where after several thrills, they acquire dozens of guns. They bring the guns back to the Scavengers, but Jadis says they didn't bring enough, demanding they find more in order to fulfill their deal. Tara contemplates whether or not to tell Rick about Oceanside, knowing the group's need for weapons. Rosita travels to Hilltop to meet with Sasha; the duo make a pact to kill Negan."
Ei voi olla niin vaikeaa.
Minä! Uuh, Daryl Dixon on unelma <3
Toivottavasti Daryl ja Carol päätyvät tänään yhteen. :)
Minä tykkään jotenkin Dwightistä. :D Ei se ole paha tyyppi, Neganin kiduttama ja aivopesemä vain. Toivottavasti selviäisi hengissä niin kauan että pääsisi jotenkin liittymään Rickin porukkaan.
(Dwightin näyttelijä on niin hot)
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään jotenkin Dwightistä. :D Ei se ole paha tyyppi, Neganin kiduttama ja aivopesemä vain. Toivottavasti selviäisi hengissä niin kauan että pääsisi jotenkin liittymään Rickin porukkaan.
Dwight kuolee seuraavassa jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Onpas sulla paska miesmaku, sehän on ruma kuin mikä.
T. M32
Oletteko muuten huomanneet että Daryl on ollut tosi vähän näissä uusissa jaksoissa? Siis kyllähän se aina vilahtelee jossain ja saattaa jotain sanoakin, mutta aiemmin oli paljon isommassa roolissa. Nyt se lähinnä vaan pyörii turhana jossain eikä ole tekemisissä muiden hahmojen kanssa.
minä...