Te, jotka värjäätte hiuksianne
Kommentit (17)
Aloin harmaantua n. 40 v:na, inhottavaa. Siihen mennessä värjännyt hiuksiani jo 8 vuotta tummemmiksi. Se on melkoista myrkkyä! Harmaiden lisäännyttyä pitäisi värjätä melkeinpä 4 viikon välein. Kampaamossa on liian kallista hartiapituisille hiuksille niin usein ja muutenkiin hirvittäisi sen myrkyllisyyden takia.
Kokemuksia teiltä jotka olette alkaneet hennaamaan? (Esim. Lushin hennalla, jossa myös indigoväriä mukana, ruskea.)
Miksi? :D Aloin harmaantumaan 25 vuotiaana ja en todellakaan ole mikään harmaavarpunen. Minulla on myös rahaa käydä kampaajalla värjäyttämässä hiukseni viiden viikon välein, joten värjään ne tästä eteenpäinkin ja viettelen miehesi ihanilla hiuksillani!
Oma hiusvärini on omasta mielestäni hirvittävä. Muilla ihmisillä sama väri saattaa näyttää kauniilta, mutta itse pidän enemmän värjätystä lopputuloksesta omissa hiuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Aloin harmaantua n. 40 v:na, inhottavaa. Siihen mennessä värjännyt hiuksiani jo 8 vuotta tummemmiksi. Se on melkoista myrkkyä! Harmaiden lisäännyttyä pitäisi värjätä melkeinpä 4 viikon välein. Kampaamossa on liian kallista hartiapituisille hiuksille niin usein ja muutenkiin hirvittäisi sen myrkyllisyyden takia.
Kokemuksia teiltä jotka olette alkaneet hennaamaan? (Esim. Lushin hennalla, jossa myös indigoväriä mukana, ruskea.)
Kampaajalla puolipitkien hiusten värjääminen maksaa noin 100 e ja kyllä se on sen väärti. Menee sitä rahaa turhempaankin. Myrkyllisyydestä en niin tiedä, upeat tulevat joka tapauksessa joka ikinen kerta.
En jaksa. Näyttää niin urpolta tuon juurikasvun kanssa, joka on ihan eri värinen. Jatkan siis värjäämistä hennalla.
Minulla on tähän mennessä kutissut päänahka värjäyksien jälkeen ja aloin pelkäämään että saan jonkun vakavan allergisen reaktion. Parempi lopettaa värjäys ajoissa, mutta haluan silti nätit hiukset.
-3
Olenko ainoa jolla päänahka aina kutisee värjäyksien jälkeen? Ehkä hiukan poltteleekin.
-3 ja 9
Vierailija kirjoitti:
En jaksa. Näyttää niin urpolta tuon juurikasvun kanssa, joka on ihan eri värinen. Jatkan siis värjäämistä hennalla.
Sama täällä
Uusi hiusväri tuo piristystä elämään, en halua olla harmaa hiirulainen.
Jos minulla olisi kauniin väriset hiukset niin lopettaisin heti. Hiuksetkin vahvistuisi.
Vauvana olin pellavapää mutta 10 vuotiaana oli jo ihan harmaat.
Mul ei oo mitään harmaita hiuksia vastaan, mutta kun olen vasta 24 niin ei ole kiva kun tukka on lähemmäs 50-vuotiaalla. Sit kun olen 50 ja harmaa niin sitten lopetan värjäyksen.
En värjää hiuksiani. Viimeksi kun tein, niin päänahka oli kuin tulessa. Harmaat hiukset vanhentavat, mutta en välitä asiasta.
Kun laitan päänahan ja hiukset ihan täyteen kookosöljyä niin ei pala päänahka aineista.
Minullakin on läpikuultavan-harmaablondit hiukset joten eri värit tuovat jotain luonnettani esiin paremmin kuin epäseksikkäät harmaahiirulaisen jouhet. Sopisivat jos olisi muuten kaunis, mutta haluankin edes kivoilla hiusväreillä tuntea että ulkonäköni on kiva.
Vierailija kirjoitti:
Uusi hiusväri tuo piristystä elämään, en halua olla harmaa hiirulainen.
Eli oot harmaa hiirulainen, jolla on räikeä kuontalo.
En halua olla harmaahiuksinen alle 5-kymppisenä.