Tajusin juuri, että rakastan palavasti naista, jonka neitsyyden vein, enkä vaimoani.
Eli kesti 2v tajuta, että en oikeastaan rakasta vaimoani. Hän on kiva kumppania, mutta siihen se jää. Ei palavaa rakkautta.
Olen vieläkin rakastunut naiseen, jonka neitsyyden vein kun olin nuori. Nainen muutti perheineensä ulkomailla (hän oli 17v tuolloin). Luulin, että pääsen yli hänestä.
Nyt vasta ymmärrän millainen kultakimpale tuo neistyt nainen oli, joka lahjoitti neitsyydensä minulle. Rakastuin häneen iänkaikkisesti.
En vaan pysty rakastumaan naiseen, joka on antautunut muille miehille ennen minua. Yhteyttä ei vain synny eikä tosirakkautta. Vaimoni oli tuollainen.
M33
Kommentit (10)
Sittenhän teitä on kaksi 😂 miksi antauduit 🙄
No mikä tässä on ongelma? Eroat vaimostasi ja lähdet etsimään tätä iankaikkista rakkauttasi. Ongelma ratkaistu, ole hyvä.
Täysin ymmärrettävää.
Samasta syystä vaimosi rakastaa vain niitä taitavia miehiä, joiden aikana hän sai orgasmin yhdynnän aikana.
Herää, pahvi.
Että tämmönen provo tähän päivään.
Opettele erottamaan kiima ja rakkaus. Kyllä, minäkin syttyisin hekumaan just tällä sekunnilla, jos ensirakkauteni ilmestyisi tuosta ovesta (meidänkin juttu päättyi kiihkeimmillään liian pitkään välimatkaan). Ei se silti tarkoita sitä, että meillä oikeasti välttämättä olisi hyvä ja autuas loppuelämä yhdessä. Ehkä olisi, who knows. Ei kuitenkaan kannata sen varaan laskea.
Vierailija kirjoitti:
No mikä tässä on ongelma? Eroat vaimostasi ja lähdet etsimään tätä iankaikkista rakkauttasi. Ongelma ratkaistu, ole hyvä.
Mahtaakohan tuo iänkaikkinen rakkaus enää edes kelvata ap:lle? :D Katsos kun tuo nainenhan on nyt kaikkien näiden vuosien aikana testaillut ulkomailla jos minkälaistakin pippeliä, mikä pahinta ehkä isomunaista komeaa italiaisrakastajaa. LOL. Helposti siinä jää suomimuna kakkoseksi.
PS. ap:lle tiedoksi: naiset usein valehtelee miehille olevansa neitsyitä, koska tietävät miten "söpönä" asiana miehet sitä pitävät.
Söpöä :) En mäkään oo rakastunut keneenkään muuhun mieheen, ainoastaan siihen kenelle annoin neitsyyteni :(
Höpö höpö taas.