"uskallanko" ottaan miehen kanssa puheeksi. Hän lähdössä työmatkalle eurooppaan
viikon päästä neljäksi päiväksi. Lentoajat, mitä sanoi eivät pidä ollenkaan paikkaansa. Eli sanoi koneen lähtevän kohteeseen klo 15, mutta sinne lähtee lento vasta klo 19.
Paluulennon pitäisi miehen mukaan laskeutuvan klo 19, mutta päivän ainut lento, mikä tulee kohteesta, on täällä jo monta tuntia aiemmin.
Finnairilla pitäisi kuulemma lentää ja heidän sivuiltaa katselin nuo lentoajat.
Kommentit (11)
Ja miksi et uskaltaisi. Varaudu sitten vaan siihen että mies hyökkää ja syyttää sinua kyttääjäksi.
Pyydä lentojen numerot. Ne on ihan hyvä aina tietää, jos vaikka sattuu jotain.
En sanoisi vaan ryhtyisin selvittämään asiaa lisää. Jos kerrot nyt niin sieltä tulee vaan tekosyytä ja mies tietää olla varuillaan.
Itse en epäilisi että miehesi on menossa toiseen kohteeseen; on liian riskialtista. Mutta luultavasti taustalla voi olla hoito täällä Suomessa ja tuolla tavoin saa muutaman tunnin yhteistä aikaa mennen tullen. Itse lähtisin varmaan seuraamaan minne mies menee lähtiessään (tai laittaisin ystävän seuraamaan).
Mä sanoisin suoraan että kuule kulta sulla on väärät kellonajat tiedossa, lennot lähtee oikeasti näin ja näin.. Kyllä minä ainakin haluaisin että joku huomauttaisi jos olisin menossa väärään aikaan kentälle.
GPS-jäljittimiä saa tosi halvalla. Semmonen vain autoon
Ilmoita, että haluat saattaa hänet kentälle. Kun rakastat niin paljon ja tulee niin ikävä, ja tietenkin tulet myös vastaan. Ei vaiskaan, Finski voi olla tuossa lentoyhtiö, mutta lentävä kone voi olla vaikka mikä, joten miehesi sanomat ajat saattaa ihan hyvin pitää paikkaansa. Ei niiden tarvitse olla edes suoria lentoja. Finskillä johonkin ja sieltä jatkolento varsinaiseen kohteeseen.
Tietenkin sanot, ettei myöhästy raukka lennolta.
1. Oletko varma, että miehesi on lentämässä suoralla lennolla?
2. Näyttikö katsomasi Finnairin sivu kaikki lennot vai vain ne, joissa on vapaita paikkoja?
Tuo ehdotus pyytää lennen numerot on oikeasti hyvä, sillä ko. numerot on hyvä tietää kaiken varalta (voi esim. tarkistaa, onko paluulento myöhässä, puhumattakaan siitä, että jos sattuu onnettomuus, voi tarkistaa, onko mies lennolla).
Miksi et uskaltaisi?