Aion olla työtön ja eristäytyä yhteiskunnasta loppuelämäni eli lopunajan
jep 2 maisterintutkintoa taskussa silti aion vaan olla kotona enkä hakea töitä mistään
istua viikot yleensä kotona ja pelata pelejä, mitään töitä en hae
Kommentit (14)
arkkipiispaMäkinen kirjoitti:
hieman masentaa kun ei ole kavereita eikä tekemistä muttamitään ei osaa tehdä kun on15 v elänyt jo yksikseen matkailu ei auta yhtäänolin viime kevään aasiassa -yksin, ihan tylsää vaikka 6 maata näin, kotonakin parempi olla ja pelata pleikkaria
ikää 45 v
Sama vika, paitsi minulla huonompi koulutus.
Hae työkyvyttömyyseläkkeelle toivottomuuden takia, niin saat eristäytyä ihan luvan kanssa, eikä kukaan yritä pakottaa enää työelämään.
Minä taas vihaan suurinta osaa ihmisistä, siksi pysyttelen poissa työpaikoilta ja olen epäsosiaalinen. Olen vain saanut tarpeekseni tästä tyhmästä ja omaan perseeseen tuijottelevasta ihmisrodusta, ei mitään järkeä koko yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
hieman masentaa kun ei ole kavereita eikä tekemistä muttamitään ei osaa tehdä kun on15 v elänyt jo yksikseen matkailu ei auta yhtäänolin viime kevään aasiassa -yksin, ihan tylsää vaikka 6 maata näin, kotonakin parempi olla ja pelata pleikkaria
ikää 45 v
Sama vika, paitsi minulla huonompi koulutus.
Hae työkyvyttömyyseläkkeelle toivottomuuden takia, niin saat eristäytyä ihan luvan kanssa, eikä kukaan yritä pakottaa enää työelämään.
hakisin mutta tuskin sitä saa ellei ole ihan nutcase, en osaa psyykata sellaista enkä jaksa käydä testeissä ja haastatteluissa, jos joku pakottaa töihin, se olkoon johdatus
muuten odotan loppunajan voitelua ja benny hinnin tuloja olla profeetta suomelle
Pystyykö sitä noin vain eristäytymään työttömänä ollessa? Haetko työttömyyskorvaustakaan? Eikös niille lomakkeille pidä tehdä tarkat sepustukset tekemisistään.
Eli aika kiinnihän siinä joutuu yhteiskunnassa olemaan. Ihanteellinen tilanne tietysti olisi, jos olisi niin äveriäs, että pärjäisi ihan omillaan. Onnea sinulle nyt jatkossa. Älä kuitenkaan yksiksesi kotiin jää. Siinä ei käy koskaan hyvin.
ikää 45 v
Elä huoli, vuosien kotona istuminen ja pleikkaria hakkaaminen tunnetusti auttaa tuohon masennukseen ja parantaa elämänlaatuasi hurjasti!
Jos nyt olisi tiedossa, että työttömyystuet rullaavat vielä seuraavat 60 vuotta, jotka aion olla elossa, niin todellakin jäisin kotiin. Kyllä minä kuitenkin yritän päästä tienesteihin kiinni, koska tulevaisuutta on niin vaikea etenkin juuri nyt ennustaa.
Jaa. Yhteiskunnasta eristäytyminen tarkoittaa myös sitä, ettet käytä nettiä. Et esim. pelaa livenä pelejä etkä hengaa aaveellä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt olisi tiedossa, että työttömyystuet rullaavat vielä seuraavat 60 vuotta, jotka aion olla elossa, niin todellakin jäisin kotiin. Kyllä minä kuitenkin yritän päästä tienesteihin kiinni, koska tulevaisuutta on niin vaikea etenkin juuri nyt ennustaa.
Voihan sitä aina kerätä pulloja.
jos menis kävelylle kun aurinko paistaa mutta pelko että pari korjauskaljaa tartuu hihaan, 7 oli kaapissa jotka jo join
Mulla keskivaikea masennus, ainakin tekemäni testin mukaan. Mikään ei innosta, itsetunto ja aloitekyky maassa. Kaipa sen valitettavasti haastattelijakin huomaa ellen pian saa apua jostain. Tilaan huomenna lääkärin.
Uskottavuus kärsii vähän tästä av-palstailusta. Haluat selvästi olla sosiaalinen ja ilmeisesti olet jollain tavalla kiinnostunut myös saamaan lapsen. Mutta kukin tavallaan.
näin unta ttä olin sodassa kun venäjä hyökkäsi ja löysin pihon sivulta vahvistuksen että venäjä yökkää eli turha haek minnekään
paastota vaan
23.2.2017
Jukka-Pekan uni venäläisistä panssareista
Viikolla 7 eräänä yönä ennen 17.2.2017 päivää näin uninäyn, jota en unohda.
Olin unessa Pohjois Suomessa akselilla Sodankylä-Kemijäri. Itärajan takaa alkaa vyöryä panssarivaunuja. Ääni oli korvia ärsyttävän hirveä. Taivas muuttui sellaiseksi oranssin punaiseksi, kuin olisi voimakas tulipalo kauempana, että se näkyy kajastuksena taivaalla.
Olin kauhuissani tästä näkemästäni. Yhtään ei ammuta. Ei kuulu kranaattien räjähdyksiä eikä konekiväärin rätinää tai muuta sellaista.
Heräsin siihen kauhuun, mitä uninäky tarkoittaa. Kaikki pelko katosi saman tien, kun ajatuksiin palautui kaikki, mitä tiedän tämän kaltaisista unista tai profetioista. Tuli vain syvä murhe Suomen kansan tilasta ja nousi rukous: "Pelasta Jeesus Suomen kansa!"
20.2.2017
ikää 45 v