Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Staran pt myönsi facebook-seinällään, että julkaisi Kasmirin olevan uhri ilman hänen tietoaan

Vierailija
05.03.2017 |

Voidaanko olettaa, että mediat sitten jatkossa tonkii salattuja henkilöllisyyksiä ja julkaisee? Onpa kiva juttu varmaan muilla ton keissin uhreilla, mitäköhän muuta ne aikoo päätellä tuolla?

Kasmir ois varmaan ihan ite osannut tulla kertoo medioille, että se on uhri.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Staran personal trainer?

Vierailija
22/49 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin ilmoitus Julkisen sanan neuvostolle sen toiminnasta.

Niin tai suoraan vaan poliisille henkilötietolain ja yksityisyden suojan rikkomisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt vielä miestä lytätkö. Hän on puolustanut Axlia, Kasmiria ja kohta varmaan myös Hank Soloa. Hauskahan näitä uutisia Narniasta on lukea.

Jocka totee et jatkojuttuu tulee kunhan "Kohu laantuu". Ja varmaan muiden medioiden "kriisikokoukset juristien kanssa" pidetty.

Jotenki tää kohu on nyt rajottunut av:n ja hänen facebook-seinänsä kohdille. Valtamediassa näyttää rauhalliselta. Missäköhän se kohu on? Onko jossain nyt salainen kokous juristeineen?

Niin paljon kysymyksiä, niin vähän vastauksia...

Tässä kytee kohu siitä, miksi mikään media ei ole pyytänyt Hank Sololta kommentteja.

En ole koskaan nähnyt moista ottaen huomioon koko tapauksen saaman suuren mediahuomion ja sen, että kyseessä on erittäin nimekäs, tai ainakin kovasti mediassa ennen tätä hypetetty tuottaja.

Vaikea ymmärtää mitä jätkä tai levy-yhtiö on ajatellut kun vastahan tässä Ylen aamussakin kävi soolouraansa markkinoimassa. Tuli siis puskista tämä oman osallisuuden päätyminen mediaan vai ajatteliko, että pikkujuttuja..

Nyt on facebook-seinä täynnä ylistäviä kommentteja ja poju on jossain piilossa nyhväämässä.

Pian se kohu laskeutuu ja kaikki radio-kanavat ja artistit haluaa Hankin messiin.

Vierailija
24/49 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tasan. Sosiaalinen stigma on pahempi kuin tuomio.

Vierailija
25/49 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa että haukkuu samalla muiden medioiden juridiikan osaamista :D

Joo toi jotenkin tosi nolo noine teinimäisine piikittelyviesteineen. Ei anna itsestään hyvää ja asiallista kuvaa. Luulin sitä ihan oikeesti ensin vitsiksi nimeä myöten. :D

Vierailija
26/49 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin et stara on stadin rakentajat. Aikamoinen mediamoguli jos on ollut "piireissä" yli 20v. Kukaan ei tunne, julkaisu kuulostaa kaupungin huoltoyksiköltä ja nimi on Akkarista.

Tosin ulosanti selittää melkein kaiken.

Vierailija
27/49 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on hank solo?

Vierailija
28/49 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on hank solo?

Se on se Star Wars tyyppi

Vierailija
29/49 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl tässä nyt puliiitzeria ollaan kärkkymässä, ai että mitä juurnalismia

Vierailija
30/49 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksei Hank Nolo sitten kerro, ettei ole millään lailla osallinenjuttuun? Nyt kun on nähnyt, miten Kasmirille ja Axlille on käynyt? Pelasta omaa uraansa. Nyt hänellekkin tulee huono maine.

Mitä hyötyä tuollaisesta ulostulosta muka olisi? Lisää vettä vaan some-lynkkausjengille myllyyn. Eihän näitä keskusteluja tosiasioiden pohjalta ikinä netissä käydä. Parempi vaan kun on hissukseen jos tietää ettei mitään väärää ole itse tehnyt.

Vierailija
31/49 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä haastattelu on jo aikamoinen saavutus.

Vierailija
32/49 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin miettimään, että mitä ihmeen kriisikokouksia tässä valtamedian tarvitsisi pitää ja miksi. Eihän valtamedia Kasmirista rikollista ole tehnyt, eikö se parjauskampanjointi ole tapahtunut pääasiassa somessa ja netin keskustelupalstoilla. Ainakin se mitä mä uutisointia olen aiheesta lukenut, Kasmirin osuus on kuitattu sillä, että hän on ollut oikeudessa todistajana ja osa tätä haippirinki-ryhmää. Ja että häntä ei syytetä mistään rikoksista. Ainoa mitä Stara nyt toi uutta tähän, on se että Kasmir on myös salakuvauksen uhri, tosin tämän tiedon julkistamiseen Staralla ei Kasmirin lupaa ole ollut. Minun nähdäkseni jos jossain nyt edes on jotain kriisipaltsun paikkoja, niin siellä Staran puolella pikemminkin.

Vierailija
33/49 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jäin miettimään, että mitä ihmeen kriisikokouksia tässä valtamedian tarvitsisi pitää ja miksi. Eihän valtamedia Kasmirista rikollista ole tehnyt, eikö se parjauskampanjointi ole tapahtunut pääasiassa somessa ja netin keskustelupalstoilla. Ainakin se mitä mä uutisointia olen aiheesta lukenut, Kasmirin osuus on kuitattu sillä, että hän on ollut oikeudessa todistajana ja osa tätä haippirinki-ryhmää. Ja että häntä ei syytetä mistään rikoksista. Ainoa mitä Stara nyt toi uutta tähän, on se että Kasmir on myös salakuvauksen uhri, tosin tämän tiedon julkistamiseen Staralla ei Kasmirin lupaa ole ollut. Minun nähdäkseni jos jossain nyt edes on jotain kriisipaltsun paikkoja, niin siellä Staran puolella pikemminkin.

Ja oikeempi otsake ois: Uhri ja katselija.

Muut uhrit eivät saaneet tilaisuutta nähdä videoitaan, ja päättää mitä mieltä niistä on. Muut uhrit sai kuulla asiasta vasta poliisilta. Että Kasmir on sellainen "uhri".

Eihän sillä ollut mitään vaatimuksia Axlia kohtaan. On mahdollista, että hän on ollut vaan uhri paperilla, koska poliisit on löytäneet hänet videosta. Ei hän oo välttämättä itse ees kiinnostunut koko videossa olemisesta.

Kaikki tää selvenis, jos Kasmir ihan ite tulis esiin tän uhrin aseman kanssa. Mut ei. Jos hän haluis, niin tilaisuuksia olis ollut jo kuukausia.

Vierailija
34/49 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko parempi että paljatuu uhriksi, kuin se että av-mammat janoavat kasmirin verta täysin syyttä ja tuhoavat hänen uransa.

Vierailija
35/49 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko parempi että paljatuu uhriksi, kuin se että av-mammat janoavat kasmirin verta täysin syyttä ja tuhoavat hänen uransa.

No edelleen on kaveri ollut haippiringin jäsen ja ketellut 2 salakuvattua videota. Se että on ollut mukana toisessa muuttaa asiaa miten?

Ja jos et tajua villakoiran ydintä niin toimittaja ja kasmir on kavereita. Tää juttu on niin tehty kasmirin naaman seivaamiseksi, ja yritetty luoda vaikutelmaa että kasmir ei muka tiiä tästä.

Vierailija
36/49 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Jockan statusta kommentoiva Miha on ihan idiootti, hyvin Jocka vetää sitä ihan 6-0 :)

Vierailija
37/49 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei.

Vierailija
38/49 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toimittajat haluaisivat auttaa Kasmiria ja Hankkia, niin he olisivat vähän aikaa kirjoittamatta uutisiaminkäänlaisia. Samoite Kasmir ja Hank olla täysin kommentoimatta asiaa. Eihän heidän uransa ole pilalla vielä ainakaan. Joku kirjoitti johonkin lehden kommentointiin hyvin, että yleensä rikollisille yritetään saada töitä, miksei siis Axlillekkin?

Vierailija
39/49 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten kamalaa olis olla töissä jossain talttahampaisen Jockan puljussa. Ajatuskin kuristaa kurkkua.

Vierailija
40/49 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah

Edelliselle; tunnetko jostain? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi