Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi 150km päässä olevat miehet tykkää Tinderissä?

Vierailija
05.03.2017 |

Eikö ole aika pitkä matka lähteä treffeille. Ja kuitenkin tuntemattoman ihmisen takia ajella 300km kahville ja tunniksi juttelemaan ja katsomaan onko kemiaa.

Profiilissani kerron kyllä paikkakunnan, ja haku on 40km säteelle mutta silti tulee superlikejä ja matcheja kaukana olevilta. Muutamien kanssa olen jutellut sitten kuitenkin ja moni on valmis ajamaan tänne treffeille.

Ja ihan päivällä ja sovittu että kahville mennään, mitään viittausta että homma jatkuisi yöhön ja/tai seksiin ei ole ollut ilmassa.

Tosi kivan oloisia miehiä ja hyvät kuvat profiilissa jne, luulisi että seura löytävät lähempääkin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsivät salarakasta alueelta, jossa ei tule tuttuja vastaan.

Vierailija
2/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi tulla yllärinä, mutta miehet eivät todellakaan saa mätsejä samaan tahtiin kuin naiset Tinderissä. Pi**un eteen on pakko tehdä kovasti töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi tulla yllärinä, mutta miehet eivät todellakaan saa mätsejä samaan tahtiin kuin naiset Tinderissä. Pi**un eteen on pakko tehdä kovasti töitä.

Voin vahvistaa tämän.

Pelkästään mätsien saaminen on työn ja tuskan takana, treffit on jo niin harvinaista herkkua että niiden eteen ollaan valmiita panostamaan.

Tilanne tinderissä on ihan erilainen naisten ja miesten kesken.

Mulla meni viimeksi 10kk että sain 7 eri naisen kanssa treffit. Nainen saisi saman määrän parissa päivässä.

Vierailija
4/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 km ei oo mitään jos pesälle pääsee. Lintubongarit voivat hyvinkin ajaa tirpan perässä 1000 km.

Vierailija
5/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole millään tavalla antanut ymmärtää että olisi pillua luvassa. Myös heidän sanomisista/käytöksestä ymmärtää että vakavammalla mielellä ovat liikkeellä. Moelestäni pitkä matka ruveta parisuhdetta laittamaan tulille ja jos pillun perässä vetävät viikkotolkulla teatteria ja ajavat satoja kilometrejä niin pettyvät raskaasti.

ap

Vierailija
6/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin vahvistaa tämän.

Pelkästään mätsien saaminen on työn ja tuskan takana, treffit on jo niin harvinaista herkkua että niiden eteen ollaan valmiita panostamaan.

Tilanne tinderissä on ihan erilainen naisten ja miesten kesken.

Mulla meni viimeksi 10kk että sain 7 eri naisen kanssa treffit. Nainen saisi saman määrän parissa päivässä.

Juu saa toki jos painaa kaikille sydäntä eikä tasolla ole mitään väliä.. Potentiaalisia ei sitten niin vaan löydykään.

Vierailija
7/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet haluavat vaan p*llua, mikään muu niillä ei ole mielessä!

Vierailija
8/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä toki luulisi, että löytäisi seuraa. Todellisuus on kuitenkin hyvin kaukana. Edes hyvännäköisenä miehenä, matchien saaminen (puhumattakaan sitten treffeistä) on todella suuren työn takana. Syytä tähän en vielä oikein ymmärrä, mutta se hyväksyn toki asian. Ihmiset saavat olla juuri niin valikoivia kuin haluavat olla.

Seuran saaminen ei ole mikään läpihuutojuttu. En ihmettele lainkaan miksi miehet vaivautuisi ajamaan kaukaa treffeille.

Vierailija
9/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta en ole millään tavalla antanut ymmärtää että olisi pillua luvassa. Myös heidän sanomisista/käytöksestä ymmärtää että vakavammalla mielellä ovat liikkeellä. Moelestäni pitkä matka ruveta parisuhdetta laittamaan tulille ja jos pillun perässä vetävät viikkotolkulla teatteria ja ajavat satoja kilometrejä niin pettyvät raskaasti.

ap

Se että on Tinderissä antaa ymmärtää että pillua on luvassa.

Vierailija
10/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin matchailen myös kauempana olevia naisia jos he ovat minusta tykänneet. En itse pidä kylläkään pitkää etäisyysasetusta. Jos juttu luistaa ja on siellä suunnalla liikkumassa, niin voi tavata. En kyllä itsekään ymmärrä sitä, että lähtisi pelkästään treffien takia pitkiä matkoja kulkemaan, enkä edes haluaisi, että nainen tulisi takiani pitkän matkan. Aiheuttaisi liikaa painetta tapaamiseen ja itse tykkään, että ensimmäinen tapaaminen on nopea ja rento ja sen jälkeen vasta katsellaan kunnon treffejä. 

Vierailija
11/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos ei ajattele optimistisesti niin elämä käy hyvin raskaaksi pidemmän päälle. Seksi on kuitenkin sellainen asia jota aina itse tavoittelen.

Vierailija
12/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

US

Vierailija
13/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kaikille ole hirveän pitkä matka. Olen kulkenut tuolla etäisyydellä joskus töissäkin päivittäin, joten hyvin voisin lähteä vain kahville 150 km päähän.

Vierailija
14/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo kaikille ole hirveän pitkä matka. Olen kulkenut tuolla etäisyydellä joskus töissäkin päivittäin, joten hyvin voisin lähteä vain kahville 150 km päähän.

Tämä on kyllä totta, että jotkut ovat vain tottuneet kulkemaan enemmän kuin toiset. Minulle ei tulisi kysymykseenkään lähteä tapaamaan jotain ihmistä 150km päähän, mutta jotkut ajavat sen vain käydäkseen jossain tietyssä ravintolassa. 

Vierailija
15/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aloitin 10km ja vähitellen alue oli 180km.  ainoat matchit oli naisilta 140-180km päässä.

ehkä näytin hämäläisenä eksoottiselta satakuntalaisille ja turkulaisille :P

Vierailija
16/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kun kierreltiin keikkatöissä tsekattiin aina paikallista tarjontaa,haku 20km kun ajeltiin ympäri suomea.

Joillain pienillä paikkakunnilla oli yllättävän paljon kivan näköisiä pirkkoja,kai se toiselle osapuolelle näytti aika pitkää välimatkaa.

Vierailija
17/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä kun kierreltiin keikkatöissä tsekattiin aina paikallista tarjontaa,haku 20km kun ajeltiin ympäri suomea.

Joillain pienillä paikkakunnilla oli yllättävän paljon kivan näköisiä pirkkoja,kai se toiselle osapuolelle näytti aika pitkää välimatkaa.

Pienillä paikkakunnalla on aivan loistava naistarjonta. Siellä on miehet niin tyylittömiä tai liian tuttuja naisille, joten ulkopaikkakuntalainen saa todellakin seuraa. Menin kerran yhteen baariin tuppukylässä ja jouduin juosta karkuun, kun sain niin paljon huomiota naisilta, että paikallisilla miehillä ei kestänyt kasetti. 

Vierailija
18/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuossa, itse ajelin puolenkymmentä vuotta 350km sivu, ja ylitin valtakunnanrajankin. Mutta oli se sen arvoistakin :D

Vierailija
19/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

250km päässä oleva mies painoi minulle superlikeä ja nyt olemme olleet puoli vuotta yhdessä. Mies käytännössä muutti luokseni jo kolmansilla treffeillä. Joskus hieman kauempaa saattaa löytyä aarteita.. :D

Vierailija
20/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoja nämä etäisyydet, kun tinderissä maksimietäisyys on 160km.