Jes, ihastuin sitten baarimikkoon
Olen toisella paikkakunnalla viikonlopun. Olen siis ihan varattu, mies on kaikinpuolin ihana.
Kävimme ystäviemme kanssa eräällä klubilla, jossa oli alkuillasta varsin vähän porukkaa. Tuli siinä sitten juteltua erään baarimikon kanssa, joka oli todella ystävällinen ja mukava. Ymmärrän toki, että asiakkaille mukaven puhuminen kuuluu toimenkuvaan.
Baarimikko oli ulkonäöltään sellainen, etteivät kaverini oikein syttyneet, mutta minusta oli tavattoman söpö.
Nyt on huono omatunto, miksi ihastun näin ihan tuntemattomaan kun omassa suhteessa kaikki on hyvin? :( ja vielä baarimikkoon... onneksi tänään palaan kotikulmille, niin ei tarvitse enää nähdä koko tyyppiä.
Kommentit (18)
Naiset huoria. Tekisi mieli selvittää ip:si ja kertoa miehellesi.
Minä ihastuin baarimikkoon 70-luvulla. Tyyppi oli kuin kreikkalainen jumala. Kun kaupungin suosituin disko meni kiinni niin lähdettiin jatkoille paikallisen hiihtokeskuksen yöbaariin.
Se siitä. Hengailtiin se kesä ja ihastus meni ohi.
Baarimikot 99% varmuudella varattuja
Se, että on parisuhteessa ei tee immuuniksi ihastumiselle. Se taas on oma valinta, että tekeekö sille ihastumiselleen jotain. Varmaan jokainen ihastuu joskus johonkuhun, mutta ei tee koskaan asialle mitään. Ja hyvä näin.
Missä kaupungissa tämä tapahtui? Ei kai sitä ihastumiselle mitään voi, mutta kannattaa muistaa että ystävällisyys ja flirttailu kuuluu baarimikon työhön :)
Vierailija kirjoitti:
Baarimikot 99% varmuudella varattuja
Niin oli sekin baarimikko. Jälkeenpäin kuulin. Se kulki vielä mun mukanani, kun siihen aikaan oli joku Seuran aurinkotyttö -kilpailu, jonka voitin ja se poiki monenmoista juttua.
Vierailija kirjoitti:
Baarimikot nyt flirttailee kaikelle mikä liikkuu. Älä luule itsestäsi liikoja.
Siis ap kertoi itse ihastuneensa baarimikkoon. Mistä oikein repäisit tuollaisen vastauksen?
Vierailija kirjoitti:
Missä kaupungissa tämä tapahtui? Ei kai sitä ihastumiselle mitään voi, mutta kannattaa muistaa että ystävällisyys ja flirttailu kuuluu baarimikon työhön :)
Kyseessä on niin pieni kaupunki että en kehtaa kertoa. :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi? En minä tehnyt mitään.
Ap
Baarimikon toimenkuvaan kuuluu flirttailu, jos asiakas on homo, mies baarimikko heittää hänelle flirttiä riippumatta baarimikon seksuaalisesta suuntautumisesta.
Mieheni on baarimikko. Jättäkää ihmiset työajallaan rauhaan!
Baarimikkoja tuskin kiinnostaa humalaiset flirttiä heittävät pubiruusut
Vierailija kirjoitti:
A. Sinulla on about nolla (0) keinoa selvittää IP.
B. Vaikka sinulla olisi IP, niin et silti saisi AP:n tarkkoja tietoja selville.
Muuten hyvä Raimo, ens kerralla pääset pätemään sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on baarimikko. Jättäkää ihmiset työajallaan rauhaan!
Ole huoleti, ei sitä kukaan vie. Tuosta 70-luvun komeasta baarimikostakin todettiin vaan että joo, komee on. Isolla tyttöporukalla kun notkuttiin baaritiskillä niin tärkeintä oli, että ampiaisia ja sinisiä enkeleitä tulee riittävän nopeasti ja tasaiseen tahtiin. Itse se mikko teki itseään tykö.
Aika ultimate white trashiä ihastua portsariin tai baarimikkoon. Naiset kyllä ovat typeriä, kun ihastuvat aina paikalla olevaan auktoriteettiin. Itsekin olen ollut vetämässä kursseja ja voi helvetti niitä naisia. Baarissa ei kovin usein tulla flirttailemaan, mutta tuolla melkein joka kurssilla.
Olet epätoivoinen jos ei ollut edes hyvännäköinen baarimikko.
Baarimikot nyt flirttailee kaikelle mikä liikkuu. Älä luule itsestäsi liikoja.