Olen kaunis omalla tavallani.
Kun ulkonäkökriisi iskee, olen opetellut ajattelemaan, että olen kaunis, omalla tavallani. Auttaa! Sama toteamus pätee kaikkiin ihmisiin. Alkaa nähdä ihmiset kauniina, ja kauneuden monimuotoisena. Mitä se onkin!
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on ikävä tosiasia, ettei kaikki ihmiset ole fyysisesti kauniita. Itse olen aina tiennyt olevani ruma, ja se satuttaa minua todella paljon.
Ihan taatusti sinussa on paljon kauneutta. Ei se tarkoita pelkästään tiettyjä mittasuhteita. Niin kliseistä kuin se onkin, hymy kaunistaa valtavasti. En tarkoita nyt sitä että pitäisi ruveta hulluna hymyilemään jos ei siltä tunnu, vaan sitä, että kauneus on myös tilannekohtaista. Samoin jos olen alkanut tykätä jostain ihmisestä, hän on alkanut näyttää minusta kauniilta - jopa niin että ihmettelen onko se ihminen jotenkin oikeasti muuttunut. Ei ole. Ellei sitten ole ruvennut hymyilemään mulle kun huomaa että tykkään. ( Tässä tarkoitan sekä naisia että miehiä).
Uskon, että terveillä elämäntavoilla, parhaita puolia korostavalla tukkatyylillä ja kevyellä päivetyksellä jokainen näyttää ihan hyvältä. Omat erilaiset kasvonpiirteet tuo siihen sen omanlaisen twistin.
Se nyt vaan on ikävä tosiasia, ettei kaikki ihmiset ole fyysisesti kauniita. Itse olen aina tiennyt olevani ruma, ja se satuttaa minua todella paljon.