Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myötähäpeä kuokkavieraana hääjuhlissa

Vierailija
04.03.2017 |

Nyt jakoon hauskimmat (ja kiusallisimmat) myötähäpeän hetket häissä!

Itse olen ollut juhlissa, jossa sulhasen äiti on härskin avoimesti yrittänyt pokata morsiamen siskon julkkismiestä. Flirttaili ja yritti päästä jatkuvasti viereen juttelemaan. Loppuillasta hän "lauloi" tälle miehelle oikein viettelevästi tän miehen omaa biisiä sellaisessa viehkossa "pidän tässä taloa pystyssä" -kännissä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallisin tilanne oli, kun morsiamen miespuolinen serkku tuli häihin uuden tyttöystävänsä kanssa. Häissä osoittautui, että kyse oli samasta naisesta, jonka kanssa sulhanen oli pettänyt morsianta heidän suhteensa alussa. 

Vierailija
2/13 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin myötähäpeä tuli kyllä toissakesänä sukulaisen häissä. Morsiuspari veti "häävalssinaan" jotain ysärislovaria kielet toistensa kurkussa, kädet vaellellen ja kourien samalla kun 90 prosenttisesti sukulaisista koostunut hääväki istui penkeillä salin reunoilla. Ei oo sen seuratalon kattolistat saaneet ennen niin montaa silmäparia katselemaan itseään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuntisin suurta myötähäpeää, jos joku vielä 2000-luvulla tulisi häihin kuokkavieraaksi.

Vierailija
4/13 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se viro/suomi-käännös on joka kerta yhtä myötähäpeää herättävä. Ja edelleenkin sitä häissä esitetään vaikka varmaan jokainen on kuullut sen about sata kertaa. 

Vierailija
5/13 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärtänyt että kuka tuossa avauksen tarinassa oli se kuokkavieras? Ja miksi kukaan menisi häihin kuokkimaan, sehän on epäkohteliasta mennä kutsumatta toisen häihin.

Vierailija
6/13 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 99% hääleikeistä aiheuttaa suunnatonta myötähäpeää.

Vierailija
7/13 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärtänyt että kuka tuossa avauksen tarinassa oli se kuokkavieras? Ja miksi kukaan menisi häihin kuokkimaan, sehän on epäkohteliasta mennä kutsumatta toisen häihin.

Otsikossa nyt varmaan viitataan siihen, että myötähäpeä on kuokkavieraana häissä.

Vierailija
8/13 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä häissä oli tosi kiusallista, kun niihin oli ympätty ihan kaikki viime vuosien hääkliseet. Oli photoboothia, saippuakuplaa, karkkibuffetia, häähashtagia, nimikkodrinkkiä, polaroidkameraa, hääbingoa, ruokarekkaa, nakukakkua, kaasojen ja bestmanien tanssia yms. yms. Ihan liikaa kaikkea ja lopputuloksena tosi sekava kokonaisuus

Vierailija
9/13 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin häissä, jossa papilla oli mennyt kyseisen vihkimisen ja seuraavan vihkimisen morsianten nimet sekaisin. Eikä siinä vielä mitään, mutta seuraavan vihkimisen morsian oli lähes kokonimikaima sulhasen edellisen pitkäaikaisen tyttöystävän kanssa. Tyyliin Anna Maria Möttönen vs. Anna Marja Möttönen.

Vierailija
10/13 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin häissä, jossa papilla oli mennyt kyseisen vihkimisen ja seuraavan vihkimisen morsianten nimet sekaisin. Eikä siinä vielä mitään, mutta seuraavan vihkimisen morsian oli lähes kokonimikaima sulhasen edellisen pitkäaikaisen tyttöystävän kanssa. Tyyliin Anna Maria Möttönen vs. Anna Marja Möttönen.

Mä olen taas ollut häissä, joissa papilla meni myös morsiamen nimi väärin ja vielä enemmän pasmat sekaisin sen jälkeen kun sulhanen vastasi väärän nimen kuullessaan, että en tahdo :D Pappi ei tajunnut mokaansa vaan meni ihan paniikkiin tilanteesta, että miten tästä nyt sitten fiksusti selvitään. Kirkkokansa hytkyy naurusta ja pappi on punainen kuin tomaatti.

Vierailija
11/13 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään en oikein tajunnut ap:n pointtia. Siis jos hän on itse mennyt kuokkimaan jonkun häihin, niin mikä hän on silloin tuomitsemaan ketään muuta häävierasta tai tuntemaan myötähäpeää. Ap on nolo.

Vierailija
12/13 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mäkään en oikein tajunnut ap:n pointtia. Siis jos hän on itse mennyt kuokkimaan jonkun häihin, niin mikä hän on silloin tuomitsemaan ketään muuta häävierasta tai tuntemaan myötähäpeää. Ap on nolo.

Se on myötähäpeä, joka oli kuokkavieraana häissä!

Vierailija
13/13 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö kun kaikkia kutsukortteja/ohjelmalehtisiä yms. voi tilata omilla teksteillä valmiille pohjille sommiteltuna, usein nämä tulevat ulkomailta. Olin yksissä hieman suuremmalla hintalapulla toteutetuissa häissä ja kirkkoon oli aseteltu oikein prameat ohjelmalehtiset kohokirjaimin. Sisältö oli vaan melko kauheaa luettavaa. Tekstit firmaan lähettänyt kun ei ilmeisesti ollut ollut äidinkielentunneilla oikein hereillä.

Sieltä löytyi muun muassa: meny, hää valssi, ilta pala, morsiammenryöstö, vihki seremonia...