Siskoni suuttui, kun en ollut ostanut hänelle rahkaa....
Siskoni siis tuli vaimoni ja minun luokseni kylään ja suuttui oikeasti siitä, kun jääkaapissa ei ollut hänelle maustamatontarahkaa. Nyt se mököttää vierashuoneessa. Oliko tuo hyvä syy suuttua?
Kommentit (15)
Pitäskö käydä kaupassa ostamassa rahkaa vai antaa vaan olla :D
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö käydä kaupassa ostamassa rahkaa vai antaa vaan olla :D
Käyköön ite.
Mainitsiko erikseen että pitää olla sitä rahkaa sitten jääkaapissa? Jos ei niin vittu mikä tyyppi
Käy ostamassa sitä rahkaa ja vedä se sitten itse kitusiisi oikein näyttävästi siskon nenän alla. Kiittele vielä päälle, että olipas hyvää.
Jugurttia, viiliä tai kaurapuuroa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Yyyh.. Maustamatonta rahkaa..
Ei sitä ilman kermaa pysty syömään.
Jos hän ei ollut etukäteen esittänyt toivomusta rahkasta, hänen on turha olettaa että sitä jääkaapista löytyy. Joka syyttä suuttuu,se lahjatta leppyy.
Jos meille tulee vieraita, kuuntelen aina ruokatoiveita. Tarkoitushan on että vieraat viihtyvät. Jos tietäisin vieraani kaipaa rahkaa, sitä olisi ollut automaattisesti jääkaapissa. N euron sijoittaminen . Kannattaako murjotus tämän takia ?
Jos sun siskos on vaikka tullut Australiasta, ja kertonut että toivoisi että ostaisit hänelle rahkaa kun ei ole sitä aikoihin saanut ja tekee mieli, niin tällaisessa tapauksessa ymmärrän jos hieman närkästyy. Jos taas ei ole sanonut mitään, vaan sinun olisi pitänyt osata arvata, niin sitten ei ole syy suuttua.
Se tässä jäi vaivaamaan syöttekö rahkanne kyykyssä? Mua jostain syystä nauratti se mainos. Syön usein kilon rahkaa, kyykyssä. :D
Rahkaan intohimoisesti suhtautuvat ihmiset eivät kuuluisi vieraslistalleni, ei edes siskot. Yleensä itseään täynnä olevia fitnes-bimboja. Ja tuo rahkan vetäminen kertoo alhaisesta tietämyksestä oikeasta terveellisestä ruokavaliosta, joten hyh hyi moiset lampaat.
:D